Ergste cadeau dat je ooit gekregen hebt?

16-08-2019 17:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een topic van een tijdje terug. :) Wat is het ergste cadeau dat je ooit gehad hebt en wat heb je ermee gedaan? ;-D

Ik ben meestal enorm blij en vind het erg lief dat iemand aan me gedacht heeft en de moeite heeft genomen om een cadeau voor me uit te zoeken. :) Dus over het algemeen ben ik altijd blij met cadeaus ook al is het niet mijn smaak, ik vind het lief dat je iets uitgezocht hebt.

Er is er wel 1 die is blijven hangen: een vriendin kon niet naar m'n verjaardag komen maar ze had wel een cadeau voor me, zei ze blij. Aantal keer na m'n verjaardag was ze dat steeds vergeten.. 3 maanden later zag ik haar weer een keer en ze stuurde een berichtje "ik heb je verjaardagscadeau bij me hoor!! Eindelijk!"

Inmiddels was ik best nieuwsgierig wat dit cadeau dan was, was het iets wat ze speciaal besteld had? Had ze lange wachttijd? Iets laten maken? Bij haar aangekomen kwam het hoor.... Een kaart. Met haar naam er in. En dat was het. :rofl:

Heb nog gezegd dat dat echt niet had gehoeven. ;-D

Wat was jullie ergste cadeau?
makreel schreef:
16-08-2019 18:01
Je hebt helemaal gelijk.
Misschien zou ik dat nu doen. Met buikpijn.

Als schrale troost: ik heb ze wel allemaal gelezen. Elke tien pagina's dacht ik 'Jezus wat slecht', maar echt, ik heb ze uit.
Haha, dan heb je wel je best gedaan :lol:
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
16-08-2019 17:26
Een ‘baby botox’ behandeling. Gekregen van mijn moeder. En bedankt mam.
Wat is dat? Klinkt vreemd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja baby botox? Baby's hebben toch geen rimpels? Of is dat vanwege de baby botox?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Met lootjes trekken voor sinterklaas, vroeg mijn schoonzus om een ding voor kerstdecoratie. Man en ik kwamen het ding tegen in de winkel en proesten het uit: jeumig, wat lelijk! Maar goed, ze wou het hebben, dus gekocht.

Had ze als verrassing ook zo’n mooi exemplaar aan ons cadeau gedaan...
Alle reacties Link kopieren
Chlamyidia.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de botox voor de moeder en niet voor de baby bedoeld was.. Alsnog een idioot cadeau natuurlijk.
Oorbellen van een vriendin de ik al ruim tien jaar kende: met stekers, en ik heb geen gaatjes!

En de set stofdoeken die ik van mij tante kreeg was ook niet iets waar ik blij van werd.
Op een 1e date, net na mijn verjaardag.. 2 waxinelichtjes in een stukje wc papier. 'Ja ik ken je natuurlijk nog niet goed, dus ik weet niet of je het waard ben om wat duurders te geven'.
Het is bij 1 date gebleven (niet eens zo zeer vanwege dit maar het was een apart kadootje van een apart figuur). :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Een fles wijn. Ik lust geen alcohol en ben bovendien leverpatiënt. En ja, dat wist de gever @(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
16-08-2019 18:27
Op een 1e date, net na mijn verjaardag.. 2 waxinelichtjes in een stukje wc papier. 'Ja ik ken je natuurlijk nog niet goed, dus ik weet niet of je het waard ben om wat duurders te geven'.
:rofl:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
16-08-2019 18:08
Wat is dat? Klinkt vreemd
Baby botox is een bescheiden botox behandeling. Dus voor als je alleen nog een klein rimpeltje hier of groefje daar hebt. Het goede nieuws is dus dat de moeder van de ontvanger haar dochter nog niet enorm gerimpeld vond (en het is een stuk goedkoper natuurlijk).
Ik vraag me af wat die gevers denken als ze een willekeurig object uit hun (badkamer)kast trekken om dat iemand cadeau te doen.
Alle reacties Link kopieren
3thee schreef:
16-08-2019 18:39
Ik vraag me af wat die gevers denken als ze een willekeurig object uit hun (badkamer)kast trekken om dat iemand cadeau te doen.
"Fuck, was dat VANDAAG?"

Zoiets denk ik ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 18e verjaardag kreeg ik van mijn toenmalige "grote liefde" een ingeblikt zeepje met "oude mevrouwen luchtje" en een koektrommel(leeg).
Op díé fiets!
Het is bij de mensen in mijn leven bekend dat ik al mijn leven lang problemen heb met obesitas (niet een kilootje teveel, maar echt dik) en dat ik er van alles aan doe om het er af te krijgen (tevergeefs - zelfs een gastric bypass hielp niet).

En het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik kan dus niks met dozen bonbons, met liefde gegeven kerstpakketten vol koek en snoep, gezellige potjes drop, en dergelijke. Echt niet :cry:

En dus ook niet "ach, eentje moet kunnen".
Mijn moeder heeft wel eens gezegd toen ze niet wist wat ze iemand moest geven: "Ik kan ook geen zeep of badschuim geven - misschien denken ze wel dat ik vind dat ze stinken!" :rofl:
Een kookboek met alleen maar recepten voor orgaanvlees en konijn.
Alle reacties Link kopieren
Een ex verraste mij eens met een wit thermo-shirt (ik draag nooit wit).
Uhhhh, whut? 8-.

Zijn sibling was dat jaar ook mooi, die had twee random cd's uit de eigen cd-kast getrokken. Die heb ik welgeteld beide 1x half geluisterd :biggrin:

Waren wat aparte gasten zullen we maar zeggen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Een spuuglelijke horror tuinkabouter. Man vond hem wel leuk, maar ik kreeg 'm voor m'n verjaardag.
Ik heb een bloedhekel aan tuinkabouters.
Alle reacties Link kopieren
Afscheidscadeau: klein bosje half verlepte bloemen en een oningepakt, dun, overduidelijk tweedehands, kookboek. Ik houd helemaal niet van koken....
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Van mijn zus krijg ik vaak iets dat niet eens lijkt op wat ik vraag. Zijn vraagt altijd of ik nog wensen heb een al stuur ik een foto van wat ik graag zou krijgen, ze koopt iets anders.

Ik vraag en keukenschort met felle bloemen in geel, roze, oranje, paars een groen. Ik krijg er een in grijs met een krijtstreepje.

Ik vraag mousse van Rituals, ik krijg twee heel grote flessen Dove.

Maar ook als ik niks vraag slaat ze de plank helemaal mis. Wij hadden onze slaapkamer opgeknapt. Strakke nachtkastjes met een lampje en een wekker. Heel druk behang, geen frutsels, geen lijstjes, geen plantjes. Strak, rustig en makkelijk in onderhoud. Koopt zij dus in de kleur van het behang, twee potjes met plant, fotolijstjes etc. Ik stof het al weer jaren elke week af........
Een massage apparaat toen ik 19 werd. Zo’n paarse octopus. Bij ons in de familie heeft iedereen vanaf een jaar 14 vaste verkering, en ik was ervan overtuigd altijd alleen te blijven. De rest van de familie eigenlijk ook en dat kreeg ik vaak te horen. ‘Moet je alleen nog een vriendje bij zoeken!’, aldus de gever. Iedereen lachen. Mijn moeder was net overleden en ik zat op de top van mijn eenzaamheid, zo uitzichtloos alles. ‘t Was echt goed bedoeld maar ik heb zo hard gehuild.
Geabea68 schreef:
16-08-2019 18:03
Pas geleden voor mijn 51e verjaardag van een oudere vriendin van ruim 65. Een anti-reuma deken in het oranje-groen-wit uit de jaren 60/70. Gekregen van haar oudere broer. Nooit gebruikt en nog in de originele verpakking. Zijzelf was helemaal verguld om haar "peperdure" cadeau.

Ik was niet echt verrast, de afgelopen jaren kreeg ik onder meer een plastic tas met overjarige badschuim, bodylotion en haarverf (oranje rood tinten terwijl ik donkerblond ben) en handcreme uit de jaren 50. En overjarige huishoudartikelen waaronder een broodschaaltje min wat scherven, een "zilveren" hapjesschaal vol verkleuringen en een overleden bruin/oranje black en decker kruimeldief die geen kruimel meer zoog.

Tsja. Ze zit erg ruim bij kas vergeleken bij mij en voelt zichzelf een heuse weldoener naar mij met haar afval flamboyante cadeaus. Op haar verjaardag trakteert ze mij op een tompouche bij de hema nadat ik een hele ochtend haar tassen in de gaten mocht houden onderwijl aah en ooh roepend bij de uitgebreide pas sessies bij anna van toor.

Eigenlijk ben ik wel heel erg klaar met haar en haar cadeaus.
Dit is wel heel erg, zeg. Hoe reageerde je op die tas vol afval cadeaus?
En van leerlingen ook vaak de meest afzichtelijke dingen op juffendag of einde schooljaar.

En paarse kaars met een reliëfmotief, en kaars in de vorm en kleur van een ananas. Maar dan zie ik zo'n kind voor me dat dat echt voor mij heeft uitgezocht. Geweldig, ik brand ze dan ook gewoon tot ze op zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nog een afgrijselijke bij vrienden van ons: vriend had van zijn moeder een uitvaartverzekering voor zijn afstuderen cadeau gekregen. Wij vonden het erg bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven