Ergste cadeau dat je ooit gekregen hebt?

16-08-2019 17:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een topic van een tijdje terug. :) Wat is het ergste cadeau dat je ooit gehad hebt en wat heb je ermee gedaan? ;-D

Ik ben meestal enorm blij en vind het erg lief dat iemand aan me gedacht heeft en de moeite heeft genomen om een cadeau voor me uit te zoeken. :) Dus over het algemeen ben ik altijd blij met cadeaus ook al is het niet mijn smaak, ik vind het lief dat je iets uitgezocht hebt.

Er is er wel 1 die is blijven hangen: een vriendin kon niet naar m'n verjaardag komen maar ze had wel een cadeau voor me, zei ze blij. Aantal keer na m'n verjaardag was ze dat steeds vergeten.. 3 maanden later zag ik haar weer een keer en ze stuurde een berichtje "ik heb je verjaardagscadeau bij me hoor!! Eindelijk!"

Inmiddels was ik best nieuwsgierig wat dit cadeau dan was, was het iets wat ze speciaal besteld had? Had ze lange wachttijd? Iets laten maken? Bij haar aangekomen kwam het hoor.... Een kaart. Met haar naam er in. En dat was het. :rofl:

Heb nog gezegd dat dat echt niet had gehoeven. ;-D

Wat was jullie ergste cadeau?
jadoeikzo schreef:
16-08-2019 17:40
Een gigantische paarse buttplug van mijn secret Santa op de kerstborrel van mijn voormalig werkgever.

Wat zei jij, steek die maar in je reet?
Een maat van mij had voor Valentijnsdag voor zijn vriendinnetje een hart van chocolade besteld via een online shop. Alleen was het hart gebroken. :facepalm:
Ik weet niet meer of hij het nog gegeven heeft (ik hoop van niet).
Een kruimeldief van mijn ex voor mijn verjaardag O_O
Alle reacties Link kopieren
Wat een euhm… bijzondere cadeaus komen hier voorbij @(

Mijn ergste cadeau was een goudkleurige (ik haat alles dat goudkleurig is) vibrator. Kreeg ik van een vrouwelijk collega en ze stond erop dat ik mijn cadeau uitpakte waar de andere collega's bij waren, ze was blijkbaar ongelooflijk trots op haar vondst. Het was een hele gênante situatie. Omdat ze ze niet alle 24 in een kratje heeft heb ik het haar maar vergeven.
...
Een 50 cm hoge papier-maché kip (ik heb niets met kippen) en een glasplaat van gekleurd glas (werkelijk geen idee wat ik daar mee moest).
Ik kreeg jaren geleden voor mijn verjaardag een kaart met ‘Oprechte deelneming’ erop...
PhiIae schreef:
16-08-2019 19:21
Ik kreeg jaren geleden voor mijn verjaardag een kaart met ‘Oprechte deelneming’ erop...
Werd je heel erg oud? :hihi:
Orișa schreef:
16-08-2019 19:19
een glasplaat van gekleurd glas (werkelijk geen idee wat ik daar mee moest).

Was het geen snijplank?
PoesinBoots schreef:
16-08-2019 19:24
Was het geen snijplank?
Het was ongeveer 80x50 denk ik? Een stuk afgesneden glasplaat.
Alle reacties Link kopieren
Pure chocolade voor mijn man en mij, van mijn moeder, tijdens mijn zwangerschap (ze weet dat ik dat niet mag hebben ivm migraine) met de opmerking erbij tegen man: ja eet jij t maar op, want ze is al wel dik genoeg...
happyapple wijzigde dit bericht op 16-08-2019 19:30
3.58% gewijzigd
Orișa schreef:
16-08-2019 19:22
Werd je heel erg oud? :hihi:
Ik vermoed dat de gever vond van wel ;-D
Alle reacties Link kopieren
Van een ex:
- 2 flesjes merkloze parfum die naar WC verfrisser roken. Zijn commentaar: ja, kan kloppen, ze waren maar 2 euro bij de eurowinkel.

- Een stressbal (van diezelfde ex)

- Een theepot in de vorm van een vogelhuisje (ik lust geen thee en de theepot was heel lelijk).
Alle reacties Link kopieren
Een bikini in maat 36, gekocht bij de kringloopwinkel, van mijn schoonmoeder (ik draag al sinds ik haar ken maat 48...).
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
16-08-2019 19:16
Wat een euhm… bijzondere cadeaus komen hier voorbij @(

Mijn ergste cadeau was een goudkleurige (ik haat alles dat goudkleurig is) vibrator. Kreeg ik van een vrouwelijk collega en ze stond erop dat ik mijn cadeau uitpakte waar de andere collega's bij waren, ze was blijkbaar ongelooflijk trots op haar vondst. Het was een hele gênante situatie. Omdat ze ze niet alle 24 in een kratje heeft heb ik het haar maar vergeven.
Een vibrator van een collega?? :facepalm:
snowy2 schreef:
16-08-2019 19:27
Een bikini in maat 36, gekocht bij de kringloopwinkel, van mijn schoonmoeder (ik draag al sinds ik haar ken maat 48...).

Bijna goed. :roll:
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-08-2019 19:28
Een vibrator van een collega?? :facepalm:
Tsja... bizar was het zeker.
...
Niet ik, maar mijn zoon...

Hun vader was in Turkije op vakantie geweest en had was leuke nepmerkkleding gekocht. Meisjeskleding...

En nog beledigd zijn toen zoonlief dat tactvol probeerde te zeggen.

Het was ook nog eens een paar maten te klein :facepalm:
snowy2 schreef:
16-08-2019 19:27
Een bikini in maat 36, gekocht bij de kringloopwinkel, van mijn schoonmoeder (ik draag al sinds ik haar ken maat 48...).
Ergens toch wel een compliment :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-08-2019 19:27

- Een theepot in de vorm van een vogelhuisje (ik lust geen thee en de theepot was heel lelijk).
Haha, ik kreeg een keer bij een 1e date een vogelhuisje in de vorm van een theepot. Inclusief een zakje met broodkruimels van de plaatselijke bakker. Echt iets wat je bij senioren in de tuin ziet.

We waren beide halverwege 30. Is niks geworden......
Flugel1979 schreef:
16-08-2019 19:46
Haha, ik kreeg een keer bij een 1e date een vogelhuisje in de vorm van een theepot. Inclusief een zakje met broodkruimels van de plaatselijke bakker. Echt iets wat je bij senioren in de tuin ziet.

We waren beide halverwege 30. Is niks geworden......
Ik kreeg ooit bij een eerste date een verlept bosje bloemen met de opmerking dat dit het beste was wat hij kon vinden. Geloof me, alles was beter dan dat bewuste bosje bloemen. Zelfs bloemen geplukt langs de weg.
Andersom schreef:
16-08-2019 19:00
Van mijn zus krijg ik vaak iets dat niet eens lijkt op wat ik vraag. Zijn vraagt altijd of ik nog wensen heb een al stuur ik een foto van wat ik graag zou krijgen, ze koopt iets anders.

Ik vraag en keukenschort met felle bloemen in geel, roze, oranje, paars een groen. Ik krijg er een in grijs met een krijtstreepje.

Ik vraag mousse van Rituals, ik krijg twee heel grote flessen Dove.
dit zijn mijn schoonouders bij de kinderen (en het verlanglijstje waar ze zelf om vragen), alleen dan in plaats van bv. Dove het budgetmerk.

bij mij opent ze gewoon een willekeurige kartonnen doos in hun vol-gehoarde huis en neemt daar het bovenste object uit mee.

ik dacht eerst dat ze super-raar waren, maar zoveel mensen hier kennen net zulke vreemde vogels :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
16-08-2019 19:16
Wat een euhm… bijzondere cadeaus komen hier voorbij @(

Mijn ergste cadeau was een goudkleurige (ik haat alles dat goudkleurig is) vibrator. Kreeg ik van een vrouwelijk collega en ze stond erop dat ik mijn cadeau uitpakte waar de andere collega's bij waren, ze was blijkbaar ongelooflijk trots op haar vondst. Het was een hele gênante situatie. Omdat ze ze niet alle 24 in een kratje heeft heb ik het haar maar vergeven.
Werkte jij bij een bedrijf dat begon met een T toen?
Ik ken namelijk exact dit verhaal, maar dat was nog voordat ik daar kwam te werken.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Andersom schreef:
16-08-2019 19:00

Maar ook als ik niks vraag slaat ze de plank helemaal mis. Wij hadden onze slaapkamer opgeknapt. Strakke nachtkastjes met een lampje en een wekker. Heel druk behang, geen frutsels, geen lijstjes, geen plantjes. Strak, rustig en makkelijk in onderhoud. Koopt zij dus in de kleur van het behang, twee potjes met plant, fotolijstjes etc. Ik stof het al weer jaren elke week af........

Dat ze niet luistert dat is wel duidelijk. Maar waarom zet jij dat langer dan 1 maand in je slaapkamer? Je bent toch niets verplicht hoor. Wordt ze boos ofzo? Of controleert ze wekelijks of jij die spullen nog staan hebt?

Gewoon je eigen plan trekken, de spullen naar zolder. Het is jouw huis, jouw inrichting.
reizende schreef:
16-08-2019 20:05


Gewoon je eigen plan trekken, de spullen naar zolder. Het is jouw huis, jouw inrichting.

Naar de kringloop. Weg met die meuk :biggrin:
reizende schreef:
16-08-2019 20:05
Dat ze niet luistert dat is wel duidelijk. Maar waarom zet jij dat langer dan 1 maand in je slaapkamer? Je bent toch niets verplicht hoor. Wordt ze boos ofzo? Of controleert ze wekelijks of jij die spullen nog staan hebt?

Gewoon je eigen plan trekken, de spullen naar zolder. Het is jouw huis, jouw inrichting.

Nee hoor, niets van dat alles. Het staat er dan gewoon en dan misstaat het niet dus staat het er nog steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven