Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Limboland Ik PB je even!
Alle reacties Link kopieren
Da's jammer, heb net de varkenstoko opgezocht en dat ligt eerder onder Eindhoven / Tilburg daar tussenin en dan tegen de grens aan zeg maar.
668, the neighbour of the Beast
Oh ja, da's wat ver voor wat bio vlees. Dan moet ik me weer druk maken over luchtvervuiling door de autorit. Maar het heeft me wel geïnspireerd, dus ik ga even Google er op los laten!
Alle reacties Link kopieren
Valt nog mee, qua afstand, geloof ik.

Alle ranzige details in PB.



Het fijne is wel dat je alles ingevroren mee krijgt, dus je maakt één keer de rit, slaat voor een maand of twee vlees in, of langer, en stopt het in je vriezer
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nou zit ik te denken dat mijn boer wel varkensvlees van hen heeft, maar ik weet natuurlijk niet zeker of zij ook rundvlees verkopen...

Tis het informeren waard iig.
668, the neighbour of the Beast
Ja zeker! Zeker als je het bevroren meekrijgt...
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je nog een link via PB!
668, the neighbour of the Beast
Hier wel supermarktvlees. Niet elke dag trouwens. Maar helaas laat het budget nu we het van 1 salaris moeten doen het niet toe om naar de bioslager enzo te gaan. En in Amsterdam fiets je niet even langs de boer.



Zodra ik weer werk laten we weer groenten, zuivel en vlees bezorgen via een initiatief dat producten van 'eerlijke' boeren verkoopt hier in de buurt.

Die maken bijvoorbeeld van de melkkoeien nog worstjes enzo als ze oud zijn en alles is biologisch en ook de melkkoeien staan gewoon in de wei. Je kon dan ook pakketten groenten en fruit van het seizoen kopen, iets anders was er gewoon niet.



Dat vond ik een heel fijn initiatief maar het was wel 2x zo duur als de Ap en dat gaat nu even echt niet. Dat geld gaat nu naar kinderopvang, babyspul, collegegeld en het feit dat we gehalveerd zijn in inkomen
Thanks!



Ik ga trouwens wel uberslechte soep eten vanmiddag. Mijn moeder haalde altijd Kreeftensoep bij de Sligro en die heb ik ook een aantal blikken gekocht rond Kerst vanwege nostalgische redenen. De ingrediëntenlijst is énorm! Staat op de voorkant dat het enkel is bereid met kreeft. Jaja, uhu. Maar lekker is 'ie wel. Al denk ik dat ik 'em laat nadat de blikken op zijn, ik maak toch liever zelf soep met ingrediënten die ik wel herken.
Snap ik Lux. Dat kan later weer. Ik zit hier ook te hopen dat de oudste zindelijk wordt deze zomer, die luiers zijn een uitgavepost waar je bang van wordt soms.
Alle reacties Link kopieren
Als ie maar lekker is Fleet

Nostalgie is ook wat waard!



En Lux, snap ik hoor. Wij kiezen er dan ook voor om een dag minder vlees te eten maar wel goed.

En ach, het vlees van mijn boer is niet eens zo heel veel duurder.

De zuivel wel trouwens, maar die is dan ook zooooo lekker

Wat ook wel mag, voor 2 euro voor een pak vla



Maar ja, lekker he. En die ene keer in de maand dat ik vlees ga halen komt het ook niet op die 2 euro extra voor dat ene pak vla.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Luiers ja.

En dan roep ik soms dat ik me blauw betaal aan kattenvoer
668, the neighbour of the Beast
Dat kan ook een dure hobby zijn hoor.



Na al dit gezellige geklets moet ik nu toch gaan toegeven aan mijn oudste, die wil dolgraag gaan kleuren. Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net te bedenken dat ik ook wel iets nuttigs kan gaan doen...



Wat denken jullie? De badkamer schoonmaken of de keukenkastjes?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik denk de keukenkastjes
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Douchen werd stap 1.

Zo ver zijn we al
668, the neighbour of the Beast
Ik ben alweer klaar met kleuren, maar nu wil ook douchen, maar moet eerst de jongste in een wat diepere slaap zijn voordat ik kan douchen. Oh, the joys of parenthood.
@Marels: wij eten sowieso niet elke dag vlees. Maar nu dus ook even niet meer ultraverantwoord. Biogehakt van de Ap moet maar even goed genoeg zijn voorlopig



Kattenvoer geven wij ook een vermogen aan uit. Kat met blaasgruis die direct weer ziek is zodra we een tandje goedkoper gaan qua voer dan het voer dat een klein fortuin kost



@fleet: have fun!
Oh je bent alweer terug. Ik lig op de bank. Heb gewoon geen enkele energie meer. Slijt mijn dagen met series
Alle reacties Link kopieren
zo ben bijgelezen, ja de lelie is redelijk gothic, en zal naar buiten moeten tegen dat hij bloeit, want dan schijnt hij nogal te stinken.

Jammer dat familie de nieuwe keus van ouder niet accepteren. Mijn moeder is 30 jaar alleen geweest, wilde geen ander want er was niemand zo goed als mijn vader, maar wat zou het ons een rust hebben gegeven als er wel iemand was geweest. Ze had zo graag gezelschap. ik heb nog niet echt plannen voor vandaag. Er is vanmiddag een Mattheüs-uitvoering in de vertaling van Jan Rot, en daar twijfel ik nog over.

Direct ook eerst maar eens gaan douchen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 16 april 2017 @ 11:06:

Oh, the joys of parenthood. Hoe oud zijn jouw wondertjes Fleet?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
snap ook nooit zo goed waarom mensen zich graag bemoeien met het geluk van anderen. het gaat er toch om dat je moeder/vader/broer/zus gelukkig is.



wil ook naar beauty & the beast maar ja twijfel wel net als Lux, denk dat Emma Watson gaat tegenvallen. Keira Knightly in Anna Karenina prachtige film die wel echt de Russische sfeer ademde maar toen deed zij haar mond open en was het hele sprookje weg Mh Les Miserable vond ik wel mooi, maar toen de opstand begon was ik er wel klaar mee
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oh nlies, dan pas ik met de lelie. Op zich een mooie gedachte van je moeder, maar dat is inderdaad een lange tijd om alleen te zijn. Ben je nog geweest naar de voorstelling?



Evy, mijn jongste is net 13 maanden en mijn oudste wordt over twee maanden alweer 3. Onze oudste is gelukkig een rustig, lief meisje (oké, met af en toe d'r buien, maar goed, het zou anders bijna saai worden ) dus dat is de meeste dagen prima te combineren met onze kleine diva die licht slaapt. Wil je al weten wat het wordt of laat je je verrassen Evy?



Rouge, oh ja, die opstand... Die film duurde ook nog een eeuwigheid.



Ik ben net terug van pap's vriendin en het was heel gezellig. Ze heeft twee dochters van ongeveer mijn leeftijd dus met de kinderen er rond omheen kruipend, lopend en rennend toch nog leuke gesprekken gehad. Heerlijk gegeten en wijntjes gedronken dus ja, heel geslaagd. Nu wel een beetje een katerig gevoel want tja, normaal zouden we bij mam zijn geweest. Maar dat was weer een eerste keer en die zijn vaak het lastigst. We hebben ladingen chocolade gekregen dus dat gevoel ben ik vanavond wel weer kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in ieder geval genoten van de Mattheüs Passie vanmiddag
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
dat dus Fleet had echt zoiets van ''come on''
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven