Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Fleet je hebt een pb!!
Thanks Eef! Ik heb het gelezen. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Lag hij er nog Fleet??
Had je net een PB gestuurd, maar ja, hij lag er nog! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Wie lag waar nog?

Ik leef nog, nog een halve dag werken dan heb ik vakantie, dus als jullie me kwijt zijn zit ik ergens in Verweggistan.
Zometeen nog even de laatste dingen poetsen in de camperT, morgen een halve dag werken en dan boodschappen doen en de stofzuiger hier nog door de keet, dan is alles ongeveer klaar denk ik.

Alleen die motivatie vinden om op te staan en inderdaad iets aan mijn camperT te gaan doen he.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er trouwens achter waarom ik dit topic elke keer kwijt ben.

Topics die ik geopend heb staan bij "mijn topics" en niet bij de laatste reacties, zeg maar.

Vroeger had je een lijst met alle topics waar je in gereageerd had en daar stonden topics die je geopend had gewoon tussen de rest waar je in gereageerd had. Nu dus niet meer dus moet je apart op zoek naar reacties op topics die je zelf geopend hebt.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
hihih speklapje

@Lux nee dat durf ik niet aan, ben al geen fan van Ariane Grande

als ik op het forum kom zie ik wel een aantal topic waar ik op gereageerd heb, maar je kan niet meer zien wie als laatst gereageerd heeft, en als ik een lopend topic zoek kan ik het ook niet vinden.
Mobiel forumen is helemaal kut
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
ik forum gewoon via pc, en ben er ook nog niet helemaal uit waar alles zit, denk dat ik echt de favorieten maar moet gaan gebruiken.
het enige handige is dat je topics uit je laatst gereageerde lijst kunt halen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Marels: fijne vakantie!

@eefsz: haha mijn zoon is ook niet echt kwabbig zoals een baby van 6 maanden ofzo, maar zit toch wel hoog in de curve en heeft vele plooien onder zijn kin waar allemaal melk en spuug in druipt :-( misschien moet ik zo'n stom spuugkraagje proberen.

@rouge: ik ook niet, maar die clip is wel het toppunt :bonk:

@hier: trotse moeder-alert :whistle: mijn zoon kan gewoon vet goed zijn hoofd optillen en van z'n ene naar z'n andere wang draaien als 'ie plat op z'n buik ligt. Ik gloei van trots :sun: nu ligt 'ie lekker in m'n draagdoek/zak te slapen, wat een uitvinding, kan ik ff een beetje opruimen ;-)
Alle reacties Link kopieren
fijne vakantie Marels
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Fijne vakantie Marels, enjoy! :sun:

Heerlijk Lux! Voordeel van grote baby's heb ik eens gehoord, ze zijn sterker. De meisjes waren daar ook zo snel mee. :high5: Draagdoek heb ik ze nooit in gekregen. Zo jammer, leek me heerlijk namelijk. En handig. ;-)

Hier een heerlijke dag vooralsnog. De oudste is weliswaar zich in d'r uppie aan het vermaken o_o Vanochtend toen ze naar school was ben ik met de jongste gaan wandelen en zijn we gestopt bij de speeltuin en hebben we geschommeld samen. :love: Ze slaapt nu, dadelijk wakker maken want we gaan samen een ijs eten met zijn drietjes als begin van de mini-vakantie. Als man thuis komt steken we de BBQ aan. Heb nu al enorme zin in de komende dagen samen met zijn viertjes. :sun:

Jullie nog plannen voor deze zonnige dagen?
Alle reacties Link kopieren
Nou Lux... heb het einde niet eens gehaald : pijn aan me oren :woa: , zoo is hij snel hihi geniet er van trotse mamma :bigkiss:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen en vrijdag nog werken ga morgen bij ouders eten die gaan zaterdag op vakantie, en zaterdag ga ik met een vriendin een foodfestival.pakken :p: en waarschijnlijk een terrasje moeten flink bij kletsen. En zondag een verjaardag in verwegistan :sarcastic: baal want ik had liever 2 dagen festival.gepakt .

Nu maar is kijken of ik heelhuids op het werk kan komen met al.die losgelaten mogolen :thunder:

Heerlijk Bbq geniet ervan Fleet, was vroeger ook dol op.schommelen was mijn favo speeltoestel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Haha ja is dat snel? Ik heb geen idee. In mijn uitgerekend topic rolt al een baby om dus het kan iig nog sneller ;-)
Heb wel het idee dat zoon een 'sprongetje' heeft gemaakt afgelopen dagen want hij was heel huilerig en jengelig en opeens vervolgens veel 'wakkerder' en erg bezig met zijn omgeving, hij wil echt spelen en is heel geïnteresseerd in vanalles opeens.

Maar weet niet of dat al kan want negeer resoluut alle boekjes en apps zodat ik me geen zorgen maak als mijn kind nog geen koprol maakt met 3 maanden ofzo ;-D
Ik hoor het wel van het cb als hij achterloopt. Maar in mijn uitgerekend topic rolt er eentje al om, ik bedoel maar.

Net zoals dat ik alle adviezen over 'opvoeden' in de wind sla. Zoon spendeert eindeloze uren op mij en slaapt 's nachts bij me in bed en mag op m'n pink zuigen als hij dat wil en hij wordt opgepakt bij de eerste kik en mag zo vaak aan de borst als hij wil. Hij lijkt er heel tevreden mee en als hij er in de toekomst een spoiled brat van wordt dan zien we dat dan wel weer :-]

@fleet: heerlijk toch, dat ze zichzelf vermaakt! :love: en schommelen is nou eenmaal ook heerlijk :) ik heb ook zin in barbecuen, eens vragen wat man daarvan denkt :A:

@rouge: zo druk weekendje! Leuk een foodfestival, welke?

@weekend: wij gaan bij schoonvader op bezoek en m'n zusje komt hier. Verder niks, zoon is idd ziek geworden dus wil rust voor hem (en mij :-P ) want hij slaapt slecht en spuugt ontzettend door al het slijm, arm kind. :sick:
Rouge, ben jaloers op je foodfestival. Wil ik toch ook eens aan gaan doen deze zomer. Ben ook benieuwd welke!

Lux, mijn CB zei van wel. Maar misschien zit mijn CB wel vol met van die kleine nietsdoeners. ;-) Ik heb de ontwikkeling ook niet zo op de voet gevolgd hoor. Ze waren niet ongewoon snel maar wel altijd bezig. Als ze een kunstje onder de knie hadden direct door naar de volgende.

Beterschap voor je mannetje Lux. Heb je zo'n neuspeer in huis? Bij de jongste vaak gebruikt in het begin bij verkoudheden, hielp altijd goed rondom de voedingen.

Wat kunstjes betreft: :proud: mijn jongste is aan het lopen geslagen sinds gisteren! :flirting: De waterpokken hebben d'r niet tegengehouden. Ben apetrots op mijn bikkel.

Mijn oudste trapte ook weg op d'r driewieler voor het eerst, dus nog eens dik trots. :love:

Zo, ik ga poffertjes warm maken voor de girls, voor man en ik heb ik een frisse salade gemaakt. :sun:
Alle reacties Link kopieren
Rollende keukens :yes: heb er zoo gruwelijk veel zin in :proud: vertel mij wat heb ik eindelijk is een vrij weekend is het van A tot Z vol

ben gesloopt morgen gelukkig laatste dag werken, dan heb ik een lang weekend :cheer2:

@Lux, geen idee lijkt mij best snel want hoe oud is hij nu?
@Fleet aaah wat leuk wordt oppassen geblazen met je meiden.

hmm poffertjes daar ga ik als eerst op jacht naar zaterdag :kwijl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de eerste witte wijn van het jaar gedronken ( en ik drink witte wijn alleen maar op zonnige/zomerse dagen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Rouge, veel plezier vandaag! :-D

nlies, dat heb ik ook. Alleen lekker met warm weer. Had er gisteren vier op. :|

Ben gisteren spontaan meegevraagd naar een Elvis Tribute. Ik ben er mee opgegroeid dus het was enorm gezellig. Had wel moeite met uit bed rollen vandaag. :yawnee: Man is nu naar de kapper maar als hij terugkomt ga ik sporten.

Verder vandaag een feest met BBQ :yes: Wat zijn jullie van plan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben er ook nog. Ik kom regelmatig op het forum maar heb geen zin om telkens weer in te loggen. Dan ben ik gauw weer weg.
Plots heb ik tijd voor andere dingen. :P

Hier is het eindelijk weekend. Ik moest gisteren gewoon werken, gelukkig niet al te laat. Collega moest blijven tot 19u.
Deze voormiddag wat boodschappen doen en opruimen in huis. Want vanavond hebben we weer een BBQ met vrienden. Na de middag gaan we nog met de kinderen naar een soort springkastelendorp.

Ik ga volgende maand misschien zelf naar een springkastelenfestival. :cheer2:

Morgen is het hier moederdag. Dan gaan we eten bij m'n schoonmoeder en misschien in de namiddag nog eens naar het strand.
We zijn donderdag geweest, het was de eerste keer voor dochter. Ze heeft de hele tijd gehuild als ze in het zand moest zitten. ;-D

Fleet: zo fijn! Hoe oud is je jongste? Mijn baby is vandaag 11 maanden geworden en trekt zich sinds kort overal aan op. Voor mij mag ze nog even rondkruipen hoor. :$ Het gaat al vlug genoeg...

Rouge: Mmm foodfestival! :kwijl: Lijkt me heerlijk!
Ik wil deze zomer eens naar Mercado in Antwerpen. Ik zag er iets over op tv en het zag er allemaal zó lekker uit. Misschien eens combineren met een bezoekje aan de zoo...
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Dat klinkt echt heel erg leuk Rawr, een springkastelenfestival! :lol: Geniet van je Moederdag morgen! :)

Mijn jongste is ruim 14 en een halve maand. :) Haar zus was toen 15 maanden dus het lag wel in de lijn der verwachting zeg maar. Ik vind deze leeftijd ook vlug genoeg, in het babytopic van maart 2016 waarin ik mee schrijf waren er al een paar met 1 jaar aan het lopen. Kun je weinig aan doen natuurlijk, maar vond het wel even fijn om mijn meisje nog even rond te kunnen dragen. :D

Maar dan gaat je dochter ook vlug hoor! Zal ook geen half jaar meer duren. Geniet ook van je BBQ vandaag!
Alle reacties Link kopieren
thnx Fleet :bigkiss: jij ook veel plezier bij de BBq en sport ze.
Hoe was het Elvis Tribute?

Gaaf Rwar, 2 jaar terug was er ook een springkussen festival achter me ouderlijk huis maar ik had een verjaardag dus kon er niet naar toe :cry: :cry: baal er nog steeds van.
Is het ook was vorig jaar op vakantie dus kon niet maar ben ieder jaar van de partij :kwijl: I love food festivals waarschijnlijk ben ik aan het eind van de dag 5 kilo aangekomen :rofl:

Leuk idee, ben ook in de Antwerpse zoo geweest, was hartje winter dus erg dood maar de dieren waren heel ontspannen. fijne moederdag Rwar.

ik zit nu even aan me ontbijt, daarna ook even sporten en dan douchen en op naar rollende keukens :cheer2: :proud: oh en ik moet nog even zonnebrand scoren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik zit hier even een partijtje jaloers te wezen Rouge. :kwijl: Er moet hier dringend eerst minstens vijf kilo af voordat ik ze er weer aan mag eten op een Food Festival. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
hahah ik ga maandag weer op dieet hier moet er wel ,meer dan 5 kilo af :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hier ook hoor! Maar ik begin eerst met vijf. ;-) Hoe was het festival?

BBQ was gezellig gisteren. Veel kinderen dus voor de meisjes was het een leuke middag en wij hebben daardoor ook kunnen ontspannen. We kwamen thuis en kwamen er achter dat we ruim 4 uur daar waren geweest. :D Had helaas door de zon wel fikse hoofdpijn gekregen. Ben op tijd naar bed gegaan met een paracetamol. Nu weer over gelukkig maar vandaag houd ik me rustig.

We hebben niets op de planning vandaag dus denk dat we op ons gemak ergens ijs gaan eten en ik moet dringend de opgevouwen was opbergen. Denk dat ik dat doe terwijl man de meisjes in bad doet.
Alle reacties Link kopieren
Jee, is de boel hier gelijk zo dood als een pier als ik een paar dagen op vakantie ben?!
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven