Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Eefz :proud: morgen weer vrij :cheer2: dan staat er een pedicure op de planning en missg terras pakken met een vriendin die ik schandalig lang niet meer heb gezien :$

@Fleet lekker heur. ik verwacht een lading van Top Vintage en boohoo :cheer2: :proud: heb het alleen gemist dus hopelijk morgen kan ik meteen mijn nieuwe outfit rocken B-)
Idd, daar gaat het om ;)
wil eigenlijk nog een kimono en een obi riem.. morgen maar even naar primarkt :jump: :proud:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oh, wat ben ik toch een mode-wonder, ik moest obi-riem even Googlen. :-$

Gisteren een mini-Viva-meet gehad met onze Eef! :cheer2: Was leuk om je in het echt te ontmoeten!

Rouge, oooooh, dan ben je echt aan het spenden! Bij Top Vintage hebben ze altijd veel leuks maar dat prijskaartje soms... Boohoo is beter betaalbaar, toch?

Ik moet me eigenlijk heel diep schamen, ik heb ondergoed dat zeer dringend aan vervanging toe is en ik slaap nog in mijn pyjama's die ik gekocht had voor de bevalling van mijn jongste. Maatje tent dus. :facepalm: Naast het ondergoed ga ik dus binnenkort op jacht voor een beetje een sexy nachthemd. Nu ik nooit meer zwanger hoef te zijn. ;-)

Verder heb ik platte sandalen en een korte broek nodig. Ik wil nog voor erbij zwarte lage Converse schoenen en een rokje met een leuk printje er op. Dan denk ik dat ik weer even vooruit kan. ;-)

Dadelijk maar eerst een parasol kopen. We hebben de zon de hele dag op de tuin en naast de overkapping moeten we echt wat meer schaduwplekken maken. Heb alleen de jongste thuis momenteel dus gaan we er een leuk uitje van maken. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ja was gezellig Fleet!
Helaas is het schooljaar bijna af anders hadden we elkaar vaker gezien!!

Hier ook hoge nood aan een shop-dag!
Slaap ook in pyjama's van mijn kraamweek. En sowieso plakken er nog 5kg op m'n heupen.
Voel me er ook écht niet goed bij, maar moet er hard voor werken om ze eraf te krijgen. De slechte nachten helpen er niet bij haha!

Denk dat ik morgen avond op m'n gemak ga winkelen..
Had gister bij de h&m besteld, maar 9/10 is voor zoon...

Gister lekker de middag in het zwembadje doorgebracht bij schoonouders en vandaag en morgen weer werken !
Dan heerlijk weekend, dit weekend is het opening van iets nieuws bij ons in dorp.
Zaterdag is er een licht en muziek show op het water, toch proberen om daar met zoon heen te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Fleet: ik moest die obi-riem ook even googelen. Ik vind hem persoonlijk niet zo mooi.

Net na het werk nog vlug een parasol gaan kopen. Ik moest 2 winkels proberen, ze waren al uitverkocht.
Ons balkon heeft nu de hele namiddag volle zon. Parasol opgezet, nog wat handdoeken aan de wasdraad gehangen voor extra schaduw en nu zit ik buiten. Dochter zit naast mij in haar badje. Die amuseert zich met haar vissen en eendjes. :heart:

Misschien straks nog even naar het strand. Daar is een soort muziekfeest aan de gang.
Hopelijk wordt het toch wat minder warm straks.

Ik heb net een flinke verkoudheid achter de rug. Beetje teveel airco... :|
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Alle reacties Link kopieren
@Fleet, I know right :flirting: , heb een beetje dure smaak doe er weinig mee :$ dus eens in de zoveel tijd mag het werk er pleuris hard voor :moon: :-P) en vakantiegeld kwam binnen dus een groot gedeelte opzij gelegd voor de vakantie.
Ja Boohoo is idd wat goedkoper + ze strooien vaak ook met 24uurs korting dus dan kan je extra profiteren :nut:
ach ik heb deze maand ook pas sinds 100jaar nieuw ondergoed gekocht moet alleen nog een nieuwe sportBH dus zo erg is het niet
;-) hmm daar moet ook op jacht na binnekort richting Christine Le Duc :whistle: zal je man ook blij mee zijn ;-)

Leuk hoor meiden, ben vaak nieuwsgierig naar de dames het viva forum

Daar is google voor Rwar ;)


*zucht* wil ook airco, mijn huis lijkt wel een sauna :cry: ik hou van de zomer, maar hier wordt ik echt knetter van :bonk:
.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mocht je vanavond gaan shoppen dan veel plezier Eef! Heerlijk, zo'n beetje me-time. :) Hopelijk slaag je goed!

Rawr, hoe warm is het bij jullie? Is het nog uit te houden? Wel heerlijk hoor, spetteren in het badje. :heart:

Wij hadden ook dringend parasols nodig. Gelukkig bij Kwantum ruim verkrijgbaar en ze zijn heel leuk ook nog!

Rouge, fijn toch! Niets mis met een dure smaak als je die kunt opbrengen, toch? :-D

Airco is nu wel erg fijn! Flinke investering maar nu met deze temperaturen ben ik er zó blij mee! Heb net tien minuten op het schoolplein gestaan en moest in en uit de auto voor luiers en de jongste en ik voel me al niet lekker meer. Vind warm weer best prima te doen normaliter, maar dit is zelfs voor mij te gek. Ben heel blij dat het koeler wordt de komende dagen.

Echter, goede nieuws: heb een leuke lamp op Marktplaats gescoord. Voor boven de eetkamertafel en helemaal Fleet-proof. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Zo.

Dat was het met pokkewarm weer, hopen we dan. Ik ben er ook geen fan van hoor Fleet, maar ja, ik vind het ook wel weer wat hebben.
Wij hadden vandaag een ijskarretje op het werk, was erg leuk, maar ook vermoeiend. Heb twee uur in de brandende zon ijs staan scheppen, dus ik ben geradbraakt, maar de mensen waren blij.

Verder ben ik op fietsenjacht dus wie er nog een goeie suggestie heeft mag roepen. Wie nog een elektrische fiets wil kopen ook, die verkoop ik dus 8-P

Ik ben echt op, verder, dus ik doe niet zoveel meer vanavond. Alleen de vaatwasser uitruimen en dan vind ik het wel goed.
Zit nog op regen te wachten dan hoef ik de planten geen water te geven ;-)

Hoe is het bij jullie? Behalve warm?
668, the neighbour of the Beast
Ben je op zoek naar een nieuwe elektrische of een gewone? Kan me voorstellen dat je nu op bent, merk het aan veel mensen om me heen, en met name kinderen, dat ze gewoon eerder moe zijn door de hitte.

Vind warm weer ook wat hebben hoor, maar nu maar lekker binnen met de airco aan is het beter vertoeven. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weeeeekeeeeend. En dat was hard nodig!

Ben niet gaan winkelen, had geen zin om in die hitte mezelf duizend keer aan en uit te kleden.

Regent het al ergens?
Hier even een bui en flinke wind en nu niks meer...
Alle reacties Link kopieren
Fleet: het is hier al de hele week erg warm, rond de 30 graden. Maar vandaag is het koud, slechts 20 graden.
Ik vind het wel best zo. ;-D

Hier ook nog geen regen, wel behoorlijk wat wind maar die is er altijd.

Ik wil ook zo'n ijskarretje op het werk! (en thuis ook :mrgreen: )

Ik ben net nog eens met dochter naar het strand geweest. Voor de 2de keer op het zand en deze keer moest ze gelukkig niet huilen.
En toen kwam er een jonge moeder met baby langs. Ze was duidelijk op zoek naar gezelschap. Ik kan hier ook best een vriendin gebruiken. Al m'n vriendinnen wonen in België.
Ze is ook geen Française dus we kunnen gezellig fouten maken in het Frans. :yes:
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Alle reacties Link kopieren
@Fleet tis een beetje mwah, mwah vaak als ik iets zie denk ik oooooh :flirting: en uiteindelijk laat maar :sigh: al probeer ik er wel steeds meer schijt aan te hebben.

Bij ons ging het om 1600 regenen, en om 1630 barste het onweer los, op een gegeven moment ging het zo hard tekeer dat alle scooters aan de overkant afgingen 8-. was even bang dat ik op het werk moest overnachten.
maar gelukkig om 1800 was het klaar alleen de zon was weg.

ik ga straks nog even fruit halen, en langs de Hema kijken voor nog een ventilator en daarna aan de arbeid :blabla:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Eef, dat kan ik me goed voorstellen! Zweet je al die kleren onder. :hihi: Stom he, woon je een kilometer van elkaar vandaan en regent het dus daar een bui, hier maar een paar druppels. :| Gelukkig is het wel afgekoeld en de druk is wat minder.

Geniet van je welverdiende weekend! Plannen?

Wat fijn Rawr! Een nieuwe kennis is altijd fijn, zeker als je elders woont. Geniet er van! Oe, 20 graden is veel beter inderdaad.

Rouge, Kwantum heeft zo'n leuke! Ach, zie ze niet op de site staan. Een zwarte of mintgroene in een retro stijl in ieder geval. Voor weinig! Wat een bui zeg! Nu wel goed afgekoeld hoop ik?

Heel herkenbaar wat je zegt over kleding. Al heb ik laatste de documentaire 'Embrace' gezien op Netflix. Een hele eye-opener! Even een ongegeneerde tip. ;-) Sindsdien besef ik dat ik al mijn hele leven aan het lijnen ben omdat ik 'denk' dat anderen van mij verwachten. 'Denk' tussen haakjes omdat het daar niet precies op neerkomt, maar ik heb altijd wel de druk gevoeld om af te vallen. Omdat je dan pas hoort dat je er goed uit ziet, of door mijn altijd lijnende moeder, ze vond zich nog te dik in maat 32. Wat ben ik dan in maat 40?

Ik heb dus mijn mindset gemaakt van 'afvallen en een perfect lijf' naar 'accepteren en genieten van mijn lijf' en ga ik niet meer invullen wat mensen vinden van mijn kleding. Ik moet me er lekker in voelen! Dat straal je dan ook uit!

Nou ja, ik vond dus dit plaatje best van toepassing: :-D
Afbeelding
Verder ook bijna weekend! Eigenlijk is het weekend bij voorbaat al te kort. Ik wil graag even de stad in, helemaal alleen. Wat leuks met de kinderen doen. Het huis schoonmaken en de bakfiets een sopbeurt geven. De boodschappen doen voor komende week. Naar Ikea.

Misschien even wat dingen uitstellen naar de vakantie. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
@Fleet, zeker was wel even lekker die hoosbui tis nu ongv 20 graden maar voelt als 16 ook even lekker.
:hug: heel goed Fleet.

ik herken dat zelf niet echt, mijn tantes vooral strooien met complimenten soms wordt ik wel is narrig van maar liever dat dan dat je afgezeken wordt.
zelf mag ik niet klagen al is mijn buik wel mijn grootste ergernis, en er mogen wat kilo's af voel me er niet zo prettig bij.
ik sport ook aardig omdat ik het leuk vind en aan mijn conditie wil werken, helaas hou ik van eten en vooral alles wat slecht is. :$ maar nu probeer ik er wel op te letten. er zijn wel een aantal andere dingtjes die ik heb losgelaten voornamelijk dat ik het me niet meer boeit of mensen me wel of niet mogen en dat ik waarschijnlijk hooggevoelig ben maar wil mezelf geen label opplakken.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Klinkt fijn Rawr zo nieuwe mensen ontmoeten!
Ik herken me wel in jou! Ik ben hier natuurlijk ook 'import' en praat Nederlands, val dus ook op tussen al het dialect.
Heb wel aansluiting hier, maar veel mensen zijn al zó lang vrienden dat je dat toch vaak merkt.

Heb je al bijna vakantie Fleet?
Hier nog 2 weken, ik tel af!! Ben er zoooooo aan toe!

Is het niet afgekoeld bij jullie Rouge? Hier wel, waait hier ook lekker nu!

Ik ga vanavond met vriend shoppen!
Ik ken mezelf, zit momenteel niet lekker in mijn vel en koop dan toch niks omdat ik meen dat ik dan niks mooi vind.
Gelukkig kent vriend me goed :biggrin:
Rouge, je timmert goed aan de weg. :hug: Ach, hooggevoelig, ik weet dat het hier op het forum een jeuk-term is, maar ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten beschrijven als jij voor je gevoel in de beschrijving past. Het boeien of mensen je niet mogen daar ben ik nu ook hard mee bezig. Gaat steeds beter!

:high5:

En Eef, goed geslaagd?

Ik moet nog één week werken! :cheer2: :cheer2: :cheer2: Even vijf dagen in een andere omgeving en dan nog ruim twee weken met ons vieren thuis, gaan we leuke uitstapjes doen. Heb er zin an!

Heb je je nog mentaal kunnen voorbereiden op de reis? ;-)

Ik ben vandaag ook even de stad ingedoken. Heb een gestreepte maxi-jurk gevonden bij Only en zo'n gypsy-blouse van denim. Beiden erg leuk! Verder een nieuwe borstel en kam en elastiekjes gekocht en 50% korting op mijn vaste geurtje. De grootste fles nu voor de prijs van een kleine.
:yes: Net bij Etsy oorbellen besteld en conch ringetjes. Nog wat dingen om aan te schaffen komende tijd, maar dat bewaar ik nu even voor tijdens de vakantie.

Zo, nu maar aan de wijn! :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Zo, nu maar aan de wijn! :cheers:
Enige zin die ik echt gelezen heb ik doe mee, de rest lees ik later
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Okee ik leef nog.
Druk weekend, gisteren naar de andere kant van het land om man zijn motor weg te brengen, daarna nog even langs een campingtoko (schade, 250 euro, en niet gekocht waar we voor gingen), cadeautje scoren voor familiefeestje vandaag en eeeh, ohja, ook nog gestopt voor een McFlurry voor man :proud:

Vandaag motoGP kijken en dan naar een stom familiefeestje.
En dan is het alweer maandag :cry:

Hoe is het hier?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Eef: Dat klopt inderdaad. Iedereen kent elkaar al en dat maakt het er niet gemakkelijker op.
Ik ga wel sporten maar dat is ook in groep waarvan de meeste elkaar al langer kennen. Dit is nu iemand alleen dus dat wordt wat simpeler hoop ik.

Veel gekocht tijdens het shoppen? Ik koop tegenwoordig liever voor dochter maar ik moet er écht mee stoppen. Ze heeft al zo veel... :)

Hier nog 3 weken werken en dan ook 1 week vakantie. Normaal neem ik veel langer vakantie maar dit jaar heeft vriend geen vakantie. We gaan dus nergens heen. Ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in. Ik zal toch altijd alleen zijn.

Gisteren de eerste verjaardag van dochter gevierd met mijn familie. Ze is binnen enkele dagen jarig. Straks komt er nog bezoek van vriends familie. Druk weekend... Ik was zo moe gisteren en wou graag slapen maar dochter dacht daar anders over. Die heeft bijna heel de nacht gehuild. Geen idee wat er mis was...
Ik wou een taart maken maar die was echt afschuwelijk. Niet echt mislukt in smaak maar wel echt lelijk. Ze is uiteindelijk in de vuilnisbak beland. :facepalm: Alleen m'n moeder heeft ze gezien. :$

Gisteren nog iets grappigs meegemaakt. Wij hebben nieuwe buren en ik heb er nog geen contact mee gehad. Gisteren stond onze buurvrouw voor de deur, enkel gekleed in een handdoek. Er was iets in de badkamer binnen gekomen terwijl ze zich aan het wassen was. Ze durfde niet meer binnen. Ik ben gaan kijken maar vond niks. Terug naar huis en nog geen 2 minuten later stond ze terug voor de deur. 'Het' was terug. Het bleek een klein musje te zijn. Uiteindelijk heb ik het kunnen vangen en kon zij terug in bad. :proud:
Speciale eerste kennismaking! :hihi:
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Alle reacties Link kopieren
Ook echt dat je zo bang bent van een musje dat je in je blote kont over straat gaat...
Bijzonder.

Ik heb wel toen wij op vakantie waren mijn buurvrouw nog geappt of ze het licht uit kon gaan doen, we waren boven vergeten het licht uit te doen :facepalm:
Voelde ik me ook vrij stom.

Ik moet nog vijf weken werken voor ik vakantie heb!

Wanneer is je dochter jarig Rawr?
668, the neighbour of the Beast
Dat is eh... apart Rawr! o_o

Gefeliciteerd alvast met je dochter! Ik heb gelukkig een patissier als beste vriendin dus op taartgebied hoef ik gelukkig nooit iets uit te proberen. Gegarandeerd altijd lekkere taart! Zou mij ook niet lukken!

Misschien was het bezoek te prikkelend voor haar?

Ja hé Marles, jij bent ook pas weggeweest. ;-) Wat heb je gekocht en waar ging je eigenlijk voor?
Familiefeestjes zijn toch best oké? Lekker eten en drinken, babbelen. Ik vind het altijd wel kneuterig en gezellig. :-D

Hier weinig bijzonders. Zoveel plannen, maar helaas in het water gevallen. De oudste is ziek geworden vannacht. :sigh: Net toen het rustig werd was het vijf uur en besloot de jongste wakker te worden. Dus ik naar beneden gegaan met de meisjes en man nog wat slaap gegund, die was gisteren ook al om 5 uur wakker. Dochter is nog steeds niet lekker dus we blijven lekker thuis vandaag. Ik heb al beneden kunnen poetsen, man is nu in de tuin bezig. Ik wil nog wat was wegwerken en man moet nog even boodschappen doen. Is wel alles weer op orde. :) Misschien dat ik opa nog even bel voor een bezoekje bij ons thuis.
Oh een obi belt! Dat kan ik best mooi vinden:

Afbeelding

Alleen dat is dus echt niet geschikt voor een blubberige postpartum buik :$

Ik heb bij HEMA of all places 4 rokken gekocht omdat dat de enige plek was waar ze geen elastiek in de taille hadden (elastiek in de taille = hallo rolladelook op het moment :-( ).

Gelukkig heeft zoon een groeispurtje gehad en barst ie uit alle maat 56 die ik laatst voor hem had gekocht (allemaal 1x aangehad, want net toen ik begon te denken: nou hij blíjft maar maatje 56 houden begon die groeispurt, typico) en mag ik weer aan de shop voor maatje 62 :cheer2: zoon staat namelijk álles :)

@fleet&eefsz: leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben! Grappig dat jullie nog in je kraampyjama's slapen haha. Ik slaap altijd naakt of als het koud is in een joggingbroek en een trui :) maar sinds de bevalling heb ik het de hele dag door bloedheet.

@figuur: ik ben er niet echt mooier op geworden met de zwangerschap. Heb echt een gigadikke plofkop en het gaat niet weg (whyy??) en m'n buik en borsten zijn niet wat het ooit geweest is, mijn bekken is breder geworden en ik hou volgens mij nog steeds veel vocht vast. Ik ben maar 5kg zwaarder dan mijn prezwangerschapsgewicht maar het lijkt eerder 15 volgens mij :-[ mja ik heb stille hoop dat zoon mij kaal gaat vreten (borstvoeding) :) sporten heb ik iig echt nog geen energie voor.

@fleet: klinkt alsof je goed geslaagd bent!

@rouge: jij woont zeker lekker op z'n Amsterdams 3 hoog achter in de sauna, of niet? :-P

@rawr: hahaha wat een type die buuf van jou! Ik mag rare mensen altijd wel, wordt vast gezellig ;-D Zonde dat je taart mislukt was, maar kan gebeuren hè. Gefeliciteerd met je dochter!

@Marels: door jou heb ik nu zin in een McFlurry :-P wat heb je gekocht dan bij de campingwinkel?

@fleet: beterschap voor je meisje!

@hier: wij zijn bezig met een nieuwe auto, gaan wss voor een Skoda :) zoon kan vet goed z'n hoofd optillen en doet de hele dag niets liever haha en ik ben m'n wenkbrauwen aan het laten uitgroeien omdat ze eens verkeerd gewaxt zijn maar de ene groeit veel harder dan de andere. Boe! Ziet er niet uit.

Morgen ga ik een spiraal laten plaatsen. Iets teveel oeps-na-IVF-verhalen gehoord en ik raak in paniek bij het idee van nog een zwangerschap dus ik neem liever het zekere voor het onzekere :) bovendien vind ik het zielig voor mijn cryootjes als ik ze geen kans geef :$ :hihi:
Zoon moet ook z'n eerste prikjes hebben morgen, dus dat wordt een dagje ziekenboeg. Dinsdag ga ik naar en congresje 's avonds en is man voor het eerst een hele tijd alleen met zoon en ben nu al zenuwachtig haha. Ik mis hem al als ik 10 minuutjes naar de supermarkt ben :whistle: gelukkig ga ik met mijn moeder (overlap in onze vakgebieden) dus dan kan ik bij haar uithuilen als het niet gaat. Ik heb ontdekt dat niemand zo goed begrijpt hoe het is om moeder te worden als je eigen moeder. We hebben zo onze differences maar op dit moment is ze echt mijn steun en toeverlaat. Niet dat zoon nou zo moeilijk is, maar man man die hormonen af en toe :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Rawr het is idd lastig om aansluiting te vinden in een hechte groep. Hier blijft iedereen in dorp hangen, en vaak een relatie binnen het dorp. Ik was in het begin dus echt het buitenbeentje.. nu zorgt zoon ook wel voor extra aansluiting!

Lekker zo een buurvrouw hahaha! Hier heeft buurman ooit midden in de nacht aangebeld, zo dronken als hij maar kon zijn. Hij was zijn sleutel vergeten.. ook was hij vergeten dat zijn vrouw thuis was, die deed na 1x bellen ook heel mooi open.

Lux ik herken het. Hier plakken er niet veel kilo's aan maar mijn heupen! Mijn broeken staan echt ver open, als ik ze al aan krijg! Taille enzo is weer mooi terug op z'n plek.
Baal er ontzettend van, maar het is nu eenmaal zo, heb er een schattig kind voor terug gekregen.

Hier 2x geshopt.. eerste keer vanalles gehaald zonder te passen, allemaal veel te groot. Dus vandaag opnieuw.
Vrijdag dus níks voor zoon gekocht, was best trots! Vandaag is dat dit mislukt :biggrin:
Heb nu nog wel iets nodig maar niet veel meer, maar wel een badpak, anders trekt zoon continu mijn bikini top omlaag -ervaring, ervaring...-

Nu nog even dorp in, is vanalles te doen! En misschien nog even een ijsje eten bij mijn oude werk!
Alle reacties Link kopieren
1x is opzich genoeg :lol:
Alle reacties Link kopieren
hallo
niet zo veel te melden hier. Saai weer buiten en binnen is de tegelvloer zo koud dat ik maar pantoffels aangedaan heb, heb afgelopen weekend weer op de boekenmarkt gestaan, dus kon het niet laten er een paar mee te nemen die over waren. Heb me streng toegesproken om me in te houden, want van vorige keren heb ik ook nog van die O ja boeken, die ik nog eens zou willen lezen, en nog steeds niet gedaan heb
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven