forum zichtbaar voor niet-leden
dinsdag 24 juni 2008 om 00:57
Hallo!!
Ik hoop dat ik nu geen bestaand onderwerp plaats.
Maar ik vroeg mij af, of ik de enige ben die het raar vind dat het forum ook voor niet-leden zichtbaar is?
Iedereen kan komen kijken namelijk.
Nu is het probleem bij mij zo bijvoorbeeld dat ik mijn hele relatieprobleem bloot leg op het desbetreffende forum en ik de laptop net aan mijn ex heb terug gegeven waarop ik dat deed, maar ben vergeten de history te wissen! En via die history zal ie direct op dat onderwerp terecht komen aangezien k daar vaak ben en ook mijn verhaal en nickname herkennen..
Hij kan dus bijv allerlei dingen lezen die ik hem liever had bespaard..
Dus, zijn er meer mensen die dit raar vinden dat dit mogelijk is?
Greetz Liz!
Ik hoop dat ik nu geen bestaand onderwerp plaats.
Maar ik vroeg mij af, of ik de enige ben die het raar vind dat het forum ook voor niet-leden zichtbaar is?
Iedereen kan komen kijken namelijk.
Nu is het probleem bij mij zo bijvoorbeeld dat ik mijn hele relatieprobleem bloot leg op het desbetreffende forum en ik de laptop net aan mijn ex heb terug gegeven waarop ik dat deed, maar ben vergeten de history te wissen! En via die history zal ie direct op dat onderwerp terecht komen aangezien k daar vaak ben en ook mijn verhaal en nickname herkennen..
Hij kan dus bijv allerlei dingen lezen die ik hem liever had bespaard..
Dus, zijn er meer mensen die dit raar vinden dat dit mogelijk is?
Greetz Liz!
dinsdag 24 juni 2008 om 01:04
Dit forum is behoorlijk groot, dat besloten lezen een lachertje zou zijn. Iedereen kan een inlognaam maken en zonder ooit wat te posten blijft je komst onontdekt.
Dat je een ex een laptop teruggeeft met jouw internethistorie is niet zo slim. Volgens mij kan hij zelfs je berichten op een wel besloten forum terughalen, als hij een beetje handig met computers is......
Dat je een ex een laptop teruggeeft met jouw internethistorie is niet zo slim. Volgens mij kan hij zelfs je berichten op een wel besloten forum terughalen, als hij een beetje handig met computers is......
oh that purrrrrrrrrfect feeling

dinsdag 24 juni 2008 om 01:16
Ja, maar dan moet hij maar net op dat idee komen Poezewoes.
Lizzie, is het echt zo erg als hij dingen leest?
Mijn ex heeft ook zijn laptop achtergelaten toen hij vertrok. En hoewel ik veel verdriet om zijn vertrek had en nog heb, heb ik op zijn laptop dingen gelezen waardoor ik besloten heb dat ik hem ook niet meer terugwilde. Ik wilde in eerste instantie keihard voor hem vechten, maar door een paar dingen die ik zag, heb ik besloten om het niet te doen. Ik zou waarschijnlijk ongelukkig met hem geworden zijn.
Misschien openen jouw posts e.d. wel zijn ogen? Snapt hij daardoor dat je echt niet met hem verder wil ofzo?
Of ben je bang dat hij je iets aan komt doen door wat hij leest?
Lizzie, is het echt zo erg als hij dingen leest?
Mijn ex heeft ook zijn laptop achtergelaten toen hij vertrok. En hoewel ik veel verdriet om zijn vertrek had en nog heb, heb ik op zijn laptop dingen gelezen waardoor ik besloten heb dat ik hem ook niet meer terugwilde. Ik wilde in eerste instantie keihard voor hem vechten, maar door een paar dingen die ik zag, heb ik besloten om het niet te doen. Ik zou waarschijnlijk ongelukkig met hem geworden zijn.
Misschien openen jouw posts e.d. wel zijn ogen? Snapt hij daardoor dat je echt niet met hem verder wil ofzo?
Of ben je bang dat hij je iets aan komt doen door wat hij leest?
dinsdag 24 juni 2008 om 07:08
Ik heb er geen problemen mee dat dit forum openbaar is. Ik denk dat een openbaar forum niet-leden eerder uitnodigt om lid te worden dan een besloten forum (niet of slechts gedeeltelijk zichtbaar voor niet-leden).
Hier ben ik anoniem genoeg. Op een andere forum ben ik niet anoniem en ben ik bekend met naam en toenaam. Die is openbaar, maar daar vertel ik geen persoonlijke dingen. Het gaat specifiek over een spel. En ik ben daar beheerder van.
Hier ben ik anoniem genoeg. Op een andere forum ben ik niet anoniem en ben ik bekend met naam en toenaam. Die is openbaar, maar daar vertel ik geen persoonlijke dingen. Het gaat specifiek over een spel. En ik ben daar beheerder van.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 24 juni 2008 om 08:17
dinsdag 24 juni 2008 om 09:32
Lizzie, als tip voor de toekomst, ik heb mijn instelling staan dat ie mijn nickname en wachtwoord onthoudt. Dus ik klik bij favorieten Viva aan en ik ben automatisch ingelogd. Dus dat je daar rekening mee houdt als je niet wilt als mensen op je pc zitten meteen in je account komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 24 juni 2008 om 13:00
quote:Donkeyshot schreef op 24 juni 2008 @ 08:17:
Mijn tip voor TO: als je over iemand praat of schrijft, beeld je dan maar in dat hij of zij kan meeluisteren of meelezen.
Dan hoef je naderhand nooit bang te zijn dat het verhaal bij die persoon terecht zou kunnen komen.Ik vrees dat als iedereen zo zou denken, het op dit forum erg stil zou worden
Mijn tip voor TO: als je over iemand praat of schrijft, beeld je dan maar in dat hij of zij kan meeluisteren of meelezen.
Dan hoef je naderhand nooit bang te zijn dat het verhaal bij die persoon terecht zou kunnen komen.Ik vrees dat als iedereen zo zou denken, het op dit forum erg stil zou worden