Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
quote:Chantilly21 schreef op 05 juli 2012 @ 11:32:

[...]





Hier hetzelfde! Alleen dan op het eigen oprit van ouders.. (Gloednieuwe) Auto is keurig 20 m naar achteren gereden, door de toegangspoort en bij de overburen op het oprit beland. Pff, dat dat ooit goed is gegaan! Het is nu standaard lang kijken naar de versnellingsbak of de stand daadwerkelijk P aangeeft-;).Haha! Da's helemaal erg! Ik stond er nog naast gelukkig hoewel het bij mij ook wel goed was gegaan als ik er niet naast had gestaan. Maar ik kijk en voel tegenwoordig ook echt 3 keer of hij in de goede stand staat
Alle reacties Link kopieren
Lekkere chocoladerepen kopen op vakantie voor je familie, deze in je koffer stoppen, uitchecken en pas 's avonds moeten vliegen. Koffers hadden wel veilig gestaan, maar wel in de Griekse zon.

Voortaan krijgen pa en ma een miniflesje ouzo.
nessemeisje wijzigde dit bericht op 05-07-2012 11:37
Reden: typo
% gewijzigd
Verzuimen een pannetje onder je vergiet te zetten zodat je bouillonnetje dat zo lekker uren heeft staan te trekken door de gootsteen verdwijnt en je alleen de snotterige prut overhoudt, eet smakelijk.



(ik heb een karmaprobleempje met pannetjes)
De hond uitlaten met oma ( en haar rollator) en een verschillende afslag nemen bij een splitsing. Deze komt na 100 m weer bij elkaar. Hond dolblij om oma te zien, schiet erop af en ik denk dat ik na 10m de lijn wel weer hard aan kan trekken. Not, zeker niet met een hond van over de 50kg op topsnelheid. Het was een zeer mooie snoekduik in het zand en een oma die niet meer bijkwam van het lachen!
Alle reacties Link kopieren
In je eentje off-piste skiën. Vallen en in een boom belanden en 1,5 uur op de kop hangen omdat je je binding niet kan open krijgen en er niemand zo stom is ook die route te nemen en dus kan helpen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:ModeratorViva schreef op 05 juli 2012 @ 11:34:

Een volle frituurpan op het bovenste plankje zetten.



En dan een maand later vergeten zijn dat hij helemaal vol zat.



Sorry voor de inbreuk, maar leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:trouwehondenogen schreef op 05 juli 2012 @ 11:33:

je insmeren als jong meisje met cola(was een tip)en dan na een dag in de brandende zon denken dat je dan bruin bent(had wel een zonnesteek)Of helemaal niet insmeren (gedoe) en beredeneren dat je de ene dag op je rug gaat zonnen en de andere dag op je buik. Die sessie van op de buik is er nooit meer van gekomen.
Een volle open emmer latex van een te hoge trapleer pakken en op de grond blijven staan. Ik stond te druipen.
quote:ModeratorViva schreef op 05 juli 2012 @ 11:34:

Een volle frituurpan op het bovenste plankje zetten.



En dan een maand later vergeten zijn dat hij helemaal vol zat.



Sorry voor de inbreuk, maar leuk topic! Thnx
Ik gooit regelmatig de schoongemaakte spreziebonen in de vuilnisbak en de puntjes en steeltjes in de pan. Ook niet heel handig.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het autorijden een cassettebandje die je erin wilt doen (ja ik ben geen 20 meer....) laten vallen en weer oppakken op het moment dat je de bocht om moet.
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:26:

[...]



Het is me ook weleens gebeurt in bed, toen had vriendlief nog sporen van sambal aan z'n vingers. Ik weidt niet verder uit.
Alle reacties Link kopieren
een fles cola opmaken die net gevallen is..of je peperdure parfum fles op de stenen laten kletteren :S
Een lamp ophangen en de stroom aan laten.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen: dat je man belt dat er in vieren gesneden boterhammen op het aanrecht staan. En je er dan achter komt dat je kinderen met een leeg broodtrommeltje naar school zijn gebracht...
Zoon van 4 de kinderwagen laten duwen waar zijn zus in zat. 2 minuten later lag zus op haar kop met kinderwagen en al in de zandbak.
Het afklopbakje van het espressoapparaat (waar dus alle koffiedik inkomt) zonder afspoelen inde vaatwasser zetten.
Wanneer het vriest de kraan met tuinslang aanzetten. Die tuinslang was natuurlijk bevroren, dus er kwam geen water uit. Toen ik de tuinslang van de kraan wilde trekken, en er met mijn gezicht boven hing, kreeg ik het water dat ik net in de tuinslang had laten lopen, tegen mijn gezicht gespoten. Koud!!
Alle reacties Link kopieren
quote:isabon schreef op 05 juli 2012 @ 11:39:

Vanmorgen: dat je man belt dat er in vieren gesneden boterhammen op het aanrecht staan. En je er dan achter komt dat je kinderen met een leeg broodtrommeltje naar school zijn gebracht...
Alle reacties Link kopieren
Een pot koffiemelkpoeder open op het aanrecht laten staan en het raam open. De mieren waren massaal uitgerukt.



Ook niet doen, licht aan, raam open. Kamer vol muggen. Iedereen weet het en toch doe je het.
Twijfelen of je de vaatwasser aan hebt gezet en hem dan opentrekken om dat even te controleren.



Kind thuis een zwemluier aantrekken met het idee dat dat scheelt bij het omkleden in het zwembad.
quote:vosje78 schreef op 05 juli 2012 @ 11:41:

Het afklopbakje van het espressoapparaat (waar dus alle koffiedik inkomt) zonder afspoelen inde vaatwasser zetten. Alles gespikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Een lekker bakje senseo maken en vergeten er een kopje onder te zetten.
quote:Mundy schreef op 05 juli 2012 @ 11:43:

Een lekker bakje senseo maken en vergeten er een kopje onder te zetten.Dat is heel stom hè, en toch, gebeurd het mij ook erg vaak
Alle reacties Link kopieren
Met je speeksel natte vinger iets van het gezicht van je peuter afvegen.



Gevolg: peuter zit mij steeds met haar vingertje te poetsen.

Want mama is bah ...
Heej ! Wenneer ben je uitgerekent met je zwangerheid ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven