Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
Een hete koffiefilter eigenwijs oppakken om weg te gooien en hem laten vallen. Koffie blijf je tegenkomen.Is voor de archeologen.
Alle reacties Link kopieren
Een fles rode wijn halverwege de open trap op een trede leggen met het voornemen om die later mee naar boven te nemen, dat vergeten en er vervolgens over struikelen.



De afvoer van de wasmachine ontstoppen en vergeten de afvoerslang terug te hangen.
óu sont les neiges d'antan

quote:Mundy schreef op 05 juli 2012 @ 11:43:

Een lekker bakje senseo maken en vergeten er een kopje onder te zetten.Ook leuk: de deksel niet goed dicht doen, of 2 pads proppen in de houder die voor 1 is. Dat deed ik in het begin steeds, loopt de koffie er aan de bovenkant uit.
Nog even op het vivaforum kijken als je je echt hebt voorgenomen op tijd de stad in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je zuurstoffles (diepzeeduiken) laten vullen op weekend, dan je zuurstof nakijken, waarbij je de fles opendraait en je persluchtslang van je ademautomaat springt met 300 bar in je fles.
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 05 juli 2012 @ 11:37:

Ik gooit regelmatig de schoongemaakte spreziebonen in de vuilnisbak en de puntjes en steeltjes in de pan. Ook niet heel handig.Die telt niet mee voor dit onderwerp want het gaat juist om fouten die je maar EEN KEER meer maakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:49:

Een hete koffiefilter eigenwijs oppakken om weg te gooien en hem laten vallen. Koffie blijf je tegenkomen.Is voor de archeologen.Hahaha, herkenbaar!
Alle reacties Link kopieren
Een grote boodschap doen zonder van tevoren te checken of er nog wc papier is
quote:Mundy schreef op 05 juli 2012 @ 11:43:

Een lekker bakje senseo maken en vergeten er een kopje onder te zetten.

Of het knopje voor twee kopjes indrukken terwijl je er maar één kopje onder hebt gezet.

Of twee kopjes senseo zetten met één pad.

Of heel economisch een lekker kopje senseo proberen te zetten van de oude pad.

Of de oude pad laten zitten en er heel eigenwijs toch een nieuwe bij proppen zodat de deksel net niet meer goed sluit.

Of helemaal geen pad in het apparaat doen.

Of een lekker kopje senseo zetten met de schoonmaakazijn die je in het reservoir had gedaan om het apparaat eens lekker te ontkalken.

Of een geslaagd kopje senseo zetten en dat drie uur later, steenkoud geworden, weer terugvinden.



Leve de senseo.



Edit: te veel mosterd eten
Als de shampoo leeg is en toch gaan douchen terwijl de nieuwe fles nog op de eethoektafel staat. Leuk met ramen aan drie kanten van je huis.
Alle reacties Link kopieren
een vlieg die op het raam zit platmeppen en even vergeten dat in het nieuwe huis de hor aan de binnenkant van het raam zit.
Vlees op het vuur zetten en dan nog even snel iets willen lezen op het viva-forum. Resultaat: behoorlijk aangebrand vlees weg kunnen gooien.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 11:54:

[...]



Of het knopje voor twee kopjes indrukken terwijl je er maar één kopje onder hebt gezet.

Of twee kopjes senseo zetten met één pad.

Of heel economisch een lekker kopje senseo proberen te zetten van de oude pad.

Of de oude pad laten zitten en er heel eigenwijs toch een nieuwe bij proppen zodat de deksel net niet meer goed sluit.

Of helemaal geen pad in het apparaat doen.

Of een lekker kopje senseo zetten met de schoonmaakazijn die je in het reservoir had gedaan om het apparaat eens lekker te ontkalken.

Of een geslaagd kopje senseo zetten en dat drie uur later, steenkoud geworden, weer terugvinden.



Leve de senseo.Helaas allemaal herkenbaar hier
Alle reacties Link kopieren
de net te enthousiaste rottweiler mijn (ex)schoonmoeder laten begroeten die met een appeltaartje de gang in kwam wandelen, gevolg ze werd met appeltaartje en al gelanceerd.





bij een nieuwe werkgever en nieuw team zitten te vertellen in de koffiepause: nou dat hoofd mw X op mijn vorige werk ,die is door mij overspannen de ziektewet ingedraaid, toen zei mijn nieuwe collega, ja dat weet ik dat was mijn tante
quote:wdr schreef op 05 juli 2012 @ 11:54:

Een grote boodschap doen zonder van tevoren te checken of er nog wc papier isDie is vooral niet aan te bevelen als je je in de kroeg bevindt .
Midden in de zomer een halve meloen en kip in de prullebak mikken, dan een weekend weg gaan. -gevolg: kruipende rijstkorrels-
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 11:56:

[...]





Die is vooral niet aan te bevelen als je je in de kroeg bevindt .



En in een kroeg of in de trein: met je billen op de bril gaan zitten zonder de bril vooraf geïnspecteerd te hebben op hygiëne





Ook een persoonlijke favoriet: op een koude dag onder de douche gaan zonder te checken of er nog een handdoek hangt
Alle reacties Link kopieren
Op ern junglevakantie: zakje gemengde nootjes op tafeltje voor de hut laten liggen als je even naar binnen loopt om drinken te pakken. Weer buiten waren de nootjes zo'n 10 meter hoger in een naburige boom... in handen van een aap... Hij gooide de amandelen weer naar beneden, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor dit topic!
Alle reacties Link kopieren
De voorruit van je nieuwe auto schoonmaken met ruitensproeiervloeistof en vergeten dat... oh ja... je nieuwe auto een open dak heeft.
Alle reacties Link kopieren
Geld in een met water gevulde Berenburgfles doen, en dan in laten vriezen.



Had ik als leuk grapje bedoeld op een feestje van een buurman die 40 was geworden en erg van BB hield. Maar helaas spatte na een poosje de hele fles finaal uit elkaar. Gelukkig raakte er niemand gewond, maar het glas lag overal.........
Alle reacties Link kopieren
4 minuten duiken met een watertemperatuur van 4 graden.



Auto leren rijden met je vriend (die zijn mond niet dichthield).



Op onderzoek moeten in het ziekenhuis en opmerken dat je met je slaapkop twee verschillende kousen aanhebt (een zwarte en een hele donkerblauwe).
Alle reacties Link kopieren
Tegen de eigenaar van een kledingwinkel zeggen: "he leuke jas, waar heb je die vandaan? "
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:55:

Als de shampoo leeg is en toch gaan douchen terwijl de nieuwe fles nog op de eethoektafel staat. Leuk met ramen aan drie kanten van je huis.Het draagt wel bij aan je populariteit in de buurt
Je pas bij de bushalte realiseren dat je je toffels nog aan hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven