Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
quote:nufffniet schreef op 03 september 2015 @ 10:06:

Naar het afval station rijden met een emmer afgedankt frituurvet.

Ga een beetje scherp de bocht om, hoor van alles omvallen, geen fijn geluid!

Blijkt de deksel van de emmer niet goed vast te zitten.

Hele emmer frituurvet in de achterbak Klasgenoot had dit met een 10 liter emmer verf. Was ook niet blij
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 02 september 2015 @ 22:18:

[...]



Schuimpieper?? Bedoel je niet piepschuim?

Ik heb er veel te lang over moeten doen om te bedenken wat er nou precies fout was aan schuimpieper haha.Oeps, ik kon zo snel ook niet op het goede woord komen. Ja van dat dunne piepschuim... .
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:nufffniet schreef op 03 september 2015 @ 10:06:

Naar het afval station rijden met een emmer afgedankt frituurvet.

Ga een beetje scherp de bocht om, hoor van alles omvallen, geen fijn geluid!

Blijkt de deksel van de emmer niet goed vast te zitten.

Hele emmer frituurvet in de achterbak

ik dacht dat frituurvet stolde als het afkoelde.

Of was het vet nog warm?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je vloeibaar frituurvet gebruikt, uit van die flessen. Dat stolt niet
Alle reacties Link kopieren
Was vloeibaar vet,

Man o man, dat wil je echt niet moeten schoonmaken
Adem in en.....adem uit. Herhaal indien nodig
Een cactusvrucht met je blote handen vastpakken. Ondanks dat je net op de verpakking hebt gelezen dit vooral niet te doen.....
Alle reacties Link kopieren
Een mail welke vorig jaar verstuurd is, vandaag beantwoorden.





Althans, ik mag hopen dat de desbetreffende docent die dat net naar mij deed, dat niet nog eens doet.

Maar de beste man is dan ook al behoorlijk oud en snapt al die 'technologie' niet.
Alle reacties Link kopieren
Nog even in bed lezen met het bureaulampje op je matras en dan in slaap vallen. Dan word je dus wakker in de vlammen.



Gelukkig kon ik nog net op tijd uit bed springen maar mijn ouders waren not amused!!!
Alle reacties Link kopieren
-In t donker op een onbekende parkeerplaats parkeren en nog denken, zo even vragen aan afspraak of ik hier wel mag staan. Toen ik de volgende dag in mijn auto stapte zag ik iets onder de ruitenwisser zitten, had ik die avond na afspraak niet eens gemerkt. Boete: 347 euro ( bleek invalide parkeerplaats te zijn die niet duidelijk stond aangegeven)



- slaappil nemen in vliegtuig omdat vriendin dat ook doet en je denkt lekker te kunnen slapen. Vervolgens flauwgevallen op de wc in vliegtuig. Gelukkig uiteindelijk wel gevonden.



- van mijn vriend... Vergeten dat je samenwoont en na een avondje flink stappen de klemmen aan de binnenkant van de deur erop doen. Ik stond dus buiten en na een uur aanbellen heb ik t opgegeven dat ie nog wakker zou worden. Uiteindelijk maar iemand met zijn hondje op straat aangesproken en bij schoonouders gaan slapen, 2 dorpen verder. Man met hond was zo lief mij even daarheen te brengen...
Alle reacties Link kopieren
Voor een schimmel de tube gebruiken die al in het kastje ligt. Van een-twee jaar geleden.

Spectaculaire verbetering na start gebruik nieuwe tube.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven