Gekleurde lichten in mijn huis...

17-07-2018 18:06 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gekleurde lichten schijnen door mijn huis...

Sinds 3 jaar schijnen rode, blauwe en groene lichten door mijn woonkamer en slaapkamer.
Je zou zeggen dat zijn lazer lichten. Maar ze zijn anders van dichtheid en vorm. Deze lichten
beginnen met een wit puntje en schijnen in een V vorm. Net zoiets als het licht wat uit een zaklamp
komt. Van een klein dun puntje naar een uitlopende bredere straal. Alleen geeft het geen gekleurde
afdruk /cirkel op een witte muur. Maar lijkt er doorheen te schijnen. Het komt van buiten maar ze
schijnen door mijn velours gordijnen heen. Het licht wat vanuit een zaklamp komt geeft een duidelijke,
zichtbare licht straal. Maar deze lichten zie je bijna niet. Zo doorzichtig. Als ik de rook van mijn sigaret
uitblaas zie je het wat beter. Meestal valt het mij pas op wanneer ik achter de laptop zit en het kraaltje
aan mijn wenkbrauw piercing begint te vonkelen. Of als ik recht in zo'n straal kijk. Het lijkt alsof je recht
in de zon kijkt. Dat geeft ook zo'n irritant gevoel in je ogen. Bovendien zijn de stralen niet alleen in een
V vorm maar ook soms smal , lang en rechthoekig. Het lijkt er een beetje op alsof ze de boel scannen,
af zoeken, of op serveren. Terwijl ik deze lichten zie, hoor ik ook het geluid lijkend op het gefluister van
jongeren tussen de 12 en 18 jaar. De woorden of zinnen zelf kan ik niet verstaan. Ik weet zelfs niet
eens uit welk land het gefluister komt. Het gefluister klinkt zo zacht dat ik er niet uit kan halen of het
Nederlands, Duits, Engels of wat dan ook is. Dus, zijn het kinderen die mij lopen te pesten? Of is er hier
een baan te vinden waarbij ze een één of andere soort van lazer straal hebben waarmee je een bredere
straal kan krijgen? Of is het 't leger die iets hebben uit gevonden waarmee ze door welk voorwerp dan
ook heen kunnen komen om mensen te bespieden? Zijn het buiten aardse wezens die hier de mensheid
komen op serveren? Of wordt/ben ik gewoon gek? Misschien een psychose waarbij ik dingen hoor en zie.
Dat lijkt het meest voor de hand liggend. Alleen ben hiervoor dus maar naar de dokter gegaan en zit nu
op de maximale hoeveelheid van een antipsychoticum en heb er nog maar een tweede antipsychoticum
bij gekregen omdat dit geen effect had en heeft. De lichten zie ik nog steeds en het gefluister hoor ik er
nog steeds bij. Wie o wie kan mij vertellen wat dit is? Of zijn er misschien nog meer mensen die dit
kunnen horen en of zien?

Vertel het me maar...
Ik denk dat het beter is als je dit met je arts/behandelaar bespreekt.
Ben je 3 jaar geleden verhuisd naar dit huis?
Praat er eens over met een psychiater
gizzmo-returns schreef:
17-07-2018 18:10
Ik denk dat het beter is als je dit met je arts/behandelaar bespreekt.
Reeds gebeurt

Dat lijkt het meest voor de hand liggend. Alleen ben hiervoor dus maar naar de dokter gegaan en zit nu
op de maximale hoeveelheid van een antipsychoticum en heb er nog maar een tweede antipsychoticum
bij gekregen omdat dit geen effect had en heeft.
orbs
O wacht... ik zie het al. Beetje vreemd als een ander(?) plots namens TO antwoord.
Allebei naar de dokter dan maar :(
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 18:19
Reden: aanpassing
76.72% gewijzigd
Laat maar
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 18:16
95.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Horen en zien anderen deze dingen ook? In het geval dat dat niet zo is, zou je dit moeten aankaarten bij een arts.

Succes to, het lijkt me geen pretje.
-Darkside- schreef:
17-07-2018 18:14
Uhm ben je nou aan het dubbelnicken?
Nee ik beantwoordde de vraag,staat reeds in zijn/haar openingstekst
Habbekratz schreef:
17-07-2018 18:11
Reeds gebeurt

Dat lijkt het meest voor de hand liggend. Alleen ben hiervoor dus maar naar de dokter gegaan en zit nu
op de maximale hoeveelheid van een antipsychoticum en heb er nog maar een tweede antipsychoticum
bij gekregen omdat dit geen effect had en heeft.
Dat heb ik gelezen, maar gezien het verhaal en de manier van schrijven blijft mijn advies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
.
pinda-kaas wijzigde dit bericht op 17-07-2018 18:20
Reden: *mosterd
0.00% gewijzigd
Je gebruikt geen hallucinerende middelen?
Alle reacties Link kopieren
Zien mensen die bij je op bezoek komen de lichten ook?
Zo ja, dan is het een gek verschijnsel wat buiten jou om speelt.
Zo nee, dan produceert jouw brein het verschijnsel.
Habbekratz schreef:
17-07-2018 18:10
Ben je 3 jaar geleden verhuisd naar dit huis?
Dat is belangrijk om te weten omdat: ???
Alle reacties Link kopieren
Nja, gelukkig willen ze je niet afserveren.
Mispoes!
Lenn12345 schreef:
17-07-2018 18:29
Dat is belangrijk om te weten omdat: ???
:jump: :jump: :jump:
Habbekratz schreef:
17-07-2018 18:15
Nee ik beantwoordde de vraag,staat reeds in zijn/haar openingstekst

Je liegt. Je maakt dezelfde schrijffouten als TO en je hebt tevens dezelfde schrijfstijl. Jij bent dezelfde persoon als TO. Je bent aan het dubbelnicken en dat mag niet.
Ga naar een arts, want je bent compleet de weg kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Bel een arts, waarschijnlijk een psychose. Woon je alleen?
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
17-07-2018 18:57
Je liegt. Je maakt dezelfde schrijffouten als TO en je hebt tevens dezelfde schrijfstijl. Jij bent dezelfde persoon als TO. Je bent aan het dubbelnicken en dat mag niet.
Ga naar een arts, want je bent compleet de weg kwijt.
Als dit echt zo is ben je misselijk bezig. Ik schrik van zulke berichten (mn moeder heeft psychoses) en ik ben dan oprecht bezorgd.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
17-07-2018 18:57
Je liegt. Je maakt dezelfde schrijffouten als TO en je hebt tevens dezelfde schrijfstijl. Jij bent dezelfde persoon als TO. Je bent aan het dubbelnicken en dat mag niet.
Ga naar een arts, want je bent compleet de weg kwijt.
.
Zo dan!
Kan je niet maken dit. Ik zie geen enkele aanleiding voor jouw post, de schrijfstijl lijkt ook niet op elkaar. En schrijffouten? Ze heeft een stuk uit de OP gekopieerd...
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 19:02
6.58% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
sinnombre schreef:
17-07-2018 18:57
Je liegt. Je maakt dezelfde schrijffouten als TO en je hebt tevens dezelfde schrijfstijl. Jij bent dezelfde persoon als TO. Je bent aan het dubbelnicken en dat mag niet.
Ga naar een arts, want je bent compleet de weg kwijt.
Echt niet vraag de IP nummers maar na
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel wat er is maar medische diagnoses mogen hier niet. Hoe lang slik je al anti-psychotica?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
17-07-2018 18:57
Je liegt. Je maakt dezelfde schrijffouten als TO en je hebt tevens dezelfde schrijfstijl. Jij bent dezelfde persoon als TO. Je bent aan het dubbelnicken en dat mag niet.
Ga naar een arts, want je bent compleet de weg kwijt.
Huh habbekrats schrijft al heel lang op dit forum toch? Ze komt op mij niet echt over als iemand die de weg kwijt is.
sinnombre schreef:
17-07-2018 18:57
Je liegt. Je maakt dezelfde schrijffouten als TO en je hebt tevens dezelfde schrijfstijl. Jij bent dezelfde persoon als TO. Je bent aan het dubbelnicken en dat mag niet.
Ga naar een arts, want je bent compleet de weg kwijt.
:rofl:

Ooo Sinnombre.
Ik moest hardop lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven