Gekleurde lichten in mijn huis...

17-07-2018 18:06 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gekleurde lichten schijnen door mijn huis...

Sinds 3 jaar schijnen rode, blauwe en groene lichten door mijn woonkamer en slaapkamer.
Je zou zeggen dat zijn lazer lichten. Maar ze zijn anders van dichtheid en vorm. Deze lichten
beginnen met een wit puntje en schijnen in een V vorm. Net zoiets als het licht wat uit een zaklamp
komt. Van een klein dun puntje naar een uitlopende bredere straal. Alleen geeft het geen gekleurde
afdruk /cirkel op een witte muur. Maar lijkt er doorheen te schijnen. Het komt van buiten maar ze
schijnen door mijn velours gordijnen heen. Het licht wat vanuit een zaklamp komt geeft een duidelijke,
zichtbare licht straal. Maar deze lichten zie je bijna niet. Zo doorzichtig. Als ik de rook van mijn sigaret
uitblaas zie je het wat beter. Meestal valt het mij pas op wanneer ik achter de laptop zit en het kraaltje
aan mijn wenkbrauw piercing begint te vonkelen. Of als ik recht in zo'n straal kijk. Het lijkt alsof je recht
in de zon kijkt. Dat geeft ook zo'n irritant gevoel in je ogen. Bovendien zijn de stralen niet alleen in een
V vorm maar ook soms smal , lang en rechthoekig. Het lijkt er een beetje op alsof ze de boel scannen,
af zoeken, of op serveren. Terwijl ik deze lichten zie, hoor ik ook het geluid lijkend op het gefluister van
jongeren tussen de 12 en 18 jaar. De woorden of zinnen zelf kan ik niet verstaan. Ik weet zelfs niet
eens uit welk land het gefluister komt. Het gefluister klinkt zo zacht dat ik er niet uit kan halen of het
Nederlands, Duits, Engels of wat dan ook is. Dus, zijn het kinderen die mij lopen te pesten? Of is er hier
een baan te vinden waarbij ze een één of andere soort van lazer straal hebben waarmee je een bredere
straal kan krijgen? Of is het 't leger die iets hebben uit gevonden waarmee ze door welk voorwerp dan
ook heen kunnen komen om mensen te bespieden? Zijn het buiten aardse wezens die hier de mensheid
komen op serveren? Of wordt/ben ik gewoon gek? Misschien een psychose waarbij ik dingen hoor en zie.
Dat lijkt het meest voor de hand liggend. Alleen ben hiervoor dus maar naar de dokter gegaan en zit nu
op de maximale hoeveelheid van een antipsychoticum en heb er nog maar een tweede antipsychoticum
bij gekregen omdat dit geen effect had en heeft. De lichten zie ik nog steeds en het gefluister hoor ik er
nog steeds bij. Wie o wie kan mij vertellen wat dit is? Of zijn er misschien nog meer mensen die dit
kunnen horen en of zien?

Vertel het me maar...
Alle reacties Link kopieren
Oke. Bedankt voor de uitleg over de afkortingen Zazameanade. Ik dacht dat TO een persoon was. Waar ze het over hadden. Maar het is me nu wat duidelijker geworden. Ik ben niet zo bekent met dit soort sites. Ik ben zowiezo nog niet zo lang op een computer bezig. Dus met al die computertaal en afkortingen daarbij ben ik nog niet zo bekent. Jammer alleen dat iedereen ook hier het alleen maar over psychoses heeft. Terwijl ik daar zelf ook al op gekomen was. Is dat dan het enige antwoord wat men heeft? Ik hoopte juist dat via deze weg er mensen zouden reageren die niet zo standaard van gedachten zijn. En iemand te vinden die misschien ook zo'n ervaring heeft gehad. Het is namelijk best wel makkelijk om een antwoord op te schrijven wat iedereen al heeft gezegd. Maar de mensen die er voor geleerd hebben om mij te kunnen helpen komen er ook niet uit. En hopen er maar op dat dit met medicijnen allemaal te verhelpen valt. Wat dus niet werkt.
Alle reacties Link kopieren
TO, (jij dus), iedereen praat over een psychose om aan te geven dat het een product van jouw hersenen is wat je ziet. Dan weet je waar je het over hebt en kan misschien een oplossing worden gevonden.
Als je fantasieverhalen zoekt kom je niet verder want welk verzinsel je ook kiest, daar ligt geen oplossing.
Je hoeft niet bang te zijn dat je bekeken wordt, omdat er niemand buiten jouzelf is. De lichtstralen zijn van jou, evenals het gefluister.
Hersenen kunnen heel veel, soms is dat fijn en soms is dat ongewenst.
Ik hoop voor je dat je een medicijn krijgt waarmee de ongewenste activiteit onderdrukt of uitgeschakeld kan worden.
Flower4dessert schreef:
17-07-2018 22:03
He dit lijkt wel een chat site. Jullie zitten bijna alleen maar tegen elkaar te bekvechten. Misschien zou die TO eens met mij willen communiceren want blijkbaar lijken onze verhalen op elkaar of zie ik dat verkeerd. Zou u misschien toch wat tegen mij willen zeggen? Want het lijkt erop dat onze psychiaters niet goed hun werk doen of dat hier misschien toch wat anders aan de hand is. Kunt u mij misschien even contacten TO?
:rofl:

Zo grappig en snoezig jouw ontwetendheid mbt forumwoorden.
Mare heel vervelend wat jou overkomt TO. Ik denk dat de meeste mensen voorzichtig zijn met meegaan in jouw theorieën, als de reden waarom jij dit ervaart wel psychisch is kan dat namelijk nog meer paranoia bij jou uitlokken. Je hebt van die mensen die helemaal verstrikt raken in dergelijke theorieën waardoor ze alle grip op de werkelijkheid verliezen. Een hele trieste gewaarwording.
Snap dat je antwoorden zoekt maar je hebt er uiteindelijk weinig aan.
Probeer het zoveel mogelijk te negeren en je gedachten nuchter en rationeel te houden.
Dont feed into it.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je nog andere medicijnen behalve de anti-psychotica?
Bijv. bloeddrukverlagende middelen of iets anders?
Zie je op zich goed? En horen?

Heb je eerder psychoses gehad of heb je alleen voor dit fenomeen medicatie gekregen?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Wauw geeezzzz ik krijg helemaal een duizelig gevoel bij dit topic en de reacties.

Zou dit bespreken met je behandelaar TO. Misschien moet je medicatie worden veranderd ofzo.
Zo geel als een kanariepiet
Wat erg voor je dat de medicatie niet aanslaat.

Ik denk dat het juist onderdeel is van het accepteren van je ziekte is, dat het niet zomaar op te lossen is. Want zelfs wanneer een psychose onder controle is kan deze ieder moment toch weer de kop opsteken wanneer ik goed geïnformeerd ben?

Wat dat betreft lijk je al een eind op weg doordat je zelf al in behandeling bent voor je psychose. Bespreek je met je behandelaren dat het uitblijven van resultaat je aan het twijfelen brengt over de diagnose?
Zie je deze lichten alleen thuis?
sinnombre schreef:
17-07-2018 18:57
Je liegt. Je maakt dezelfde schrijffouten als TO en je hebt tevens dezelfde schrijfstijl. Jij bent dezelfde persoon als TO. Je bent aan het dubbelnicken en dat mag niet.
Ga naar een arts, want je bent compleet de weg kwijt.
Lees dat berichtje van Habbekratz nou nog eens goed door joh, dan zul je zien dat het een quote is. Een quote uit de OP inderdaad. Waarmee Habbekratz aangeeft dat TO het advies om naar de dokter te gaan al opgevolgd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven