Gekste compliment dat je ooit kreeg

22-10-2018 08:25 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. een bedenking die ik me maakte in een ander topic, wat is het gekste/meest onlogische compliment dat je ooit kreeg?

Op af te trappen:

Ik heb een korte, dikke nek en een onderkin.
Een vriendje die in een geile bui was benoemde ooit mijn 'lange slanke hals'.

En iemand noemde ooit mijn prachtige blauwe ogen...
De man was waarschijnlijk kleurenblind want ik heb pikdondere bruine ogen.


Wat is het raarste compliment dat jullie ooit kregen?
Ik vind het een compliment dat ik nog regelmatig mijn ID moet laten zien als ik een pakje sigaretten koop op 37 jarige leeftijd. Vorige week nog, ik het heb ontzettend druk gehad en ben al een tijdje niet naar de kapper geweest om mijn uitgroei bij te laten werken die zich met name aan de voorste ring bevindt. Dus daar sta ik, grijze lokken wapperend, rood aangelopen hoofd door het fietsen en ja hoor..

Verder een collega, knappe vrouw maar mannen zijn niet echt geïnteresseerd in haar, hoe ik dat toch deed, ik was immers te dik en ook niet bijster knap. Mjah, geen idee hoe ik dat toch doe, dik en lelijk zijn en toch al 15 jaar een man weten te houden :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Van de gyn dat ik het daar beneden goed kon aanspannen en weer ontspannen. Dat was wel een beetje ongemakkelijk
Alle reacties Link kopieren
Tegen mij werd eens gezegd: Je hebt een donkere huidskleir maar toch ben je een hele mooie vrouw, apart hoor.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Bij mijn nieuwe tandarts, zo'n 20 jaar geleden:

Die beugel heeft een beetje te goed zijn werk gedaan, je tanden staan onnatuurlijk recht. Bedankt, ik heb alleen nooit een beugel gehad....
Alle reacties Link kopieren
Op social media reageerde er iemand op mijn profielfoto, dat ik vast een bodyguard nodig zal hebben.. bleek die gast zelf een bodyguard te hebben wegens zijn beroep ;-D ( ik kende hem niet (scheen behoorlijk bekend te zijn in binnen en buitenland), en moest eerst zijn naam googlen :rofl: , was hij nogal verbaast/ verontwaardigd over)
groentuintje wijzigde dit bericht op 22-10-2018 11:42
9.59% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
lilalinda schreef:
22-10-2018 08:45
Tandarts: Uw mond kan uitzonderlijk ver open
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Van een gynaecoloog: u heeft zo’n mooie rustige baarmoeder :-D
O ja, die heb ik ook gehad 'je hebt echt een práchtige baarmoeder' toen ik een spiraal liet zetten. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ooit was ik bij een cliënt met een dochtertje van een jaar of 6-7. Ze keek me aan en zei "wat heb jij een oud hoofd" Net toen ik het pokkejong door het toilet wilde spoelen kwam er achter aan "zeker wel 40 jaar!". Wat een schat van een kind was het toch eigenlijk . Ik was 60!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder was (is) en ster om iets heel lelijks te zeggen en het zo te brengen dat het een compliment lijkt.
Zo zei ze ooit tegen mij dat ik net zo'n lelijke dikke buik had als ze zelf had op mijn leeftijd. Zo van "wat leuk dat je zo op mij lijkt!"
En ik heb niet eens een lelijke dikke buik! Ja niet meer zo strak na twee kinderen, maar toch zeker niet lelijk.

Maar door de toon leek het een compliment en ik weet dan echt even niet wat ik ervan moet zeggen.

Hetzelfde over mijn dunne piekhaar, mijn witte benen en mijn sproeten. Hoewel ik de laatste twee zelf mooi ben gaan vinden.
Ook mijn dikke bril was regelmatig reden voor een "compliment" . Zo hee jou glazen zijn echt dik!
Dat ik geen relatiemateriaal was maar wel verdomd goed in bed en dat hij me graag aanhield als FWB maatje. :facepalm: :proud:

Van meerdere mannen gehoord trouwens. Ach, ik ben dus wel goed in bed. Ook fijn om te weten. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar keer te horen gekregen dat ik "eigenlijk heel aardig" ben. Schijnbaar heb ik arrogante rotkop. :-?

Een leuke en recente is van mijn man: ik ben net geopereerd en ging even met mijn man naar de supermarkt. Ik heb één arm in een mitella dus man loopt rond met mijn handtas zodat ik mijn goede hand vrij heb. Komen er twee superschattige pubers/begin twintigers naar hem toe die schijnbaar niet door hadden dat ik bij man hoorde en zeggen "Respect voor je stijl man! Echt cool dat je dat durft zo'n tas!" Nou houdt mijn man er een iets afwijkende kledingstijl op na (beetje dandy look) maar die tas hoorde er niet bij... Man zat me echt aan te kijken van wat gebeurd hier nou? Jongens gingen nog serieus door: "Net Johnny Depp man, echt respect!" Ik kwam niet meer bij :-D
'Mevrouw, u bent echt schattig!' Leuk als je 5 bent, maar op je 25ste toch iets minder 😄
Alle reacties Link kopieren
Een kind dat met haar moeder langs mij fietste en zei: ''kijk mamma, wat een mooie mevrouw''

Zo lief :-D
Pivot! PIVOT!!!
Het-groepje schreef:
22-10-2018 08:43
'je lichaam is prachtig, ik kan zien dat je veel kinderen hebt gekregen. Vier, of meer?'
NIET wat je wil horen in de sauna.
Hij zei daarna meelevend dat de entree vast wel heel duur voor me was geweest, of was ik getracteerd?
En hij had een 'stabiele WAO uitkering' en was dol op kinderen, dus of ik even iets met hem wilde drinken.

Verder een keer via een oppassite, daar stond ik als zoekende ouder geregistreerd.
Een Marokkaanse jongeman met een emailadres in de trant van 'gekke-rashiiiid' wilde wel op mijn kinderen komen passen.
Hij had een wervende tekst waarin hij aangaf graag op te willen passen en zo een vaderfiguur voor mijn kinderen te zijn, zodat ik lekker weer kon gaan genieten van mijn single bestaan. Want alleen is ook maar alleen en voor zo'n leuke vrouw stonden mannen van mijn eigen leeftijd vast in de rij.
En een omstandige uitleg dat hij niet op oudere vrouwen viel dus het contact helemaal professioneel zou blijven.
Ik ben dus niet single.

Zoals mijn beste vriend zei: tijd om iets te doen aan mijn bijstandsmoeder uitstraling :rofl:.
Ik vertelde hem over het incident in de sauna en die vriend vroeg wat ik aan had.
Ik zei verontwaardigd 'mijn goede badjas!'.
Een medelijdende blik en stilzwijgen.
Buiten de sauna ook niet. ;-)
Maar een van de redenen om dus nooit meer naar de sauna te gaan. Ook altijd vieze mannetjes meegemaakt.

Ga thuis wel naakt zitten. :-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn baas. Ik vroeg hem wat de bedoeling was als voorbereiding op een lastige bijeenkomst. Wat hij van mij verwachtte.
Hij zie iets van “jij bent hier om gewoon stil te zitten en mooi te zijn.”
Ik weet niet. Het was vast aardig bedoeld maar ik voelde me zwaar beledigd.
Solanger schreef:
22-10-2018 11:29
Mijn baas. Ik vroeg hem wat de bedoeling was als voorbereiding op een lastige bijeenkomst. Wat hij van mij verwachtte.
Hij zie iets van “jij bent hier om gewoon stil te zitten en mooi te zijn.”
Ik weet niet. Het was vast aardig bedoeld maar ik voelde me zwaar beledigd.
Daar zit weinig aardigs in toch? :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
22-10-2018 11:30
Daar zit weinig aardigs in toch? :hug:
Nee hè... een eikel was het
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
22-10-2018 11:29
Mijn baas. Ik vroeg hem wat de bedoeling was als voorbereiding op een lastige bijeenkomst. Wat hij van mij verwachtte.
Hij zie iets van “jij bent hier om gewoon stil te zitten en mooi te zijn.”
Ik weet niet. Het was vast aardig bedoeld maar ik voelde me zwaar beledigd.

Met andere woorden, je had die bijeenkomst prima kunnen skippen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wandelend met zoontje in kinderwagen ,roept een stratenmaker terwijl hij in de kinderwagen keek : Doe deze maar weg ,ik maak gráág een nieuwe met je :hamer:
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
22-10-2018 11:35
Met andere woorden, je had die bijeenkomst prima kunnen skippen.
Ik zat er als versiering van hem en hij vond dat ik daar trots op mocht zijn. Dat hij dat oprecht vond. Vernederend, nu ik er weer over nadenk. Ben het ook nooit vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Bospaddestoeltje schreef:
22-10-2018 10:37
O ja, die heb ik ook gehad 'je hebt echt een práchtige baarmoeder' toen ik een spiraal liet zetten. :rofl:
Had ik laatst ook. Ik durfde mijn vrouw niet meer aan te kijken, want ik was bang dat ik in lachen uit zou barsten (we waren al melig).

En ik had een prachtige ader in mijn arm, aldus de prikmevrouw.

Dat ik prachtige blauwe ogen heb. Mijn ogen zijn lichtgroen.

Dat ik echt een Frans ogend gezicht heb. Ik heb een typisch Nederlands hoofd.
Alle reacties Link kopieren
AMB123 schreef:
22-10-2018 11:36
Wandelend met zoontje in kinderwagen ,roept een stratenmaker terwijl hij in de kinderwagen keek : Doe deze maar weg ,ik maak gráág een nieuwe met je :hamer:

Deze vind ik wel grappig :rofl:
Alle reacties Link kopieren
'Je bent gemaakt om te baren, ik zie je volgend jaar terug voor de tweede'.

Mijn gyn 5 minuten na de geboorte van mijn 1ste kind.

Zal wel sympathiek bedoeld zijn maar hoewel de bevalling op zich wel oké verlopen was, had ze nogal indruk op me gemaakt.
Dus een tweede was echt wel het laatste waar ik op dat moment aan dacht.

(Die uitspraak werd extra wrang toen ik een miskraam kreeg op de 1ste verjaardag van oudste.)
Alle reacties Link kopieren
Strawberrylime schreef:
22-10-2018 09:45
Dat compliment heb ik ook meerdere keren gekregen. Ook "vollere benen". Ik was alleen niet zwanger...
Dan is het helemaal vervelend 😑

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven