Gekste compliment dat je ooit kreeg

22-10-2018 08:25 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. een bedenking die ik me maakte in een ander topic, wat is het gekste/meest onlogische compliment dat je ooit kreeg?

Op af te trappen:

Ik heb een korte, dikke nek en een onderkin.
Een vriendje die in een geile bui was benoemde ooit mijn 'lange slanke hals'.

En iemand noemde ooit mijn prachtige blauwe ogen...
De man was waarschijnlijk kleurenblind want ik heb pikdondere bruine ogen.


Wat is het raarste compliment dat jullie ooit kregen?
Alle reacties Link kopieren
AMB123 schreef:
22-10-2018 11:36
Wandelend met zoontje in kinderwagen ,roept een stratenmaker terwijl hij in de kinderwagen keek : Doe deze maar weg ,ik maak gráág een nieuwe met je :hamer:
Die is leuk ;)
Alle reacties Link kopieren
Tot ver na mijn 30ste, met trouwring aan mijn vinger en kinders aan de hand nog standaard juffrouw genoemd worden vond ik ook wel bizar.
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
22-10-2018 11:37
Ik zat er als versiering van hem en hij vond dat ik daar trots op mocht zijn. Dat hij dat oprecht vond. Vernederend, nu ik er weer over nadenk. Ben het ook nooit vergeten.

Dat snap ik. Zeker als het geen grapje is!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 40 was kreeg ik dit te horen van een jonge collega (m), een uitzendkracht van begin 20.
"Je ziet er goed uit voor iemand van jouw leeftijd met twee kinderen."

@(
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Terwijl ik in akelige barensnood verkeerde, met alleen nog maar dikke wintersokken aan omdat mijn voeten zo koud waren, kwam de gynaecoloog mij eindelijk redden. Hij kwam binnen en zei: "mooie sokken".

Dezelfde gynaecoloog na een inwendig onderzoek: "Van binnen ben je nog mooier dan van buiten!".
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Alle reacties Link kopieren
In diezelfde tijd had een 20-jarige stagiair het over zijn stagebegeleidster. Hij refereerde steeds aan " die mevrouw". Het klonk alsof hij het over een bijna-bejaarde dame had.
Nieuwsgierig geworden vroeg ik naar haar leeftijd. Begin 30, bijna 10 jaar jonger dan ik. Dus ik vroeg: "Als je zo over haar praat, hoe praat je dan over mij??"
Hij keek me even aan, en zei toen: "Jij? Jij bent geen mevrouw. Jij bent een meid."
Dát vond ik nou een mooi compliment.
Ik moet helemaal niks!
Em1985 schreef:
22-10-2018 12:30
Terwijl ik in akelige barensnood verkeerde, met alleen nog maar dikke wintersokken aan omdat mijn voeten zo koud waren, kwam de gynaecoloog mij eindelijk redden. Hij kwam binnen en zei: "mooie sokken".

Dezelfde gynaecoloog na een inwendig onderzoek: "Van binnen ben je nog mooier dan van buiten!".


:lol:
Ik krijg te vaak te horen dat ik er goed uitzie voor mijn gewicht :-|

En ik ben eens een bonbonnetje genoemd.

En toen ik veul was afgevallen kreeg ik soms te horen dat mensen het zonde vonden. Dat waren gewoon slanke mensen.
Alle reacties Link kopieren
Als kind moet ik een keer een foto van mijn bijholtes laten maken. Die man complimenteerde mij met mijn mooie bottenstructuur
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
23-10-2018 12:48
Ik krijg te vaak te horen dat ik er goed uitzie voor mijn gewicht :-|

En ik ben eens een bonbonnetje genoemd.

En toen ik veul was afgevallen kreeg ik soms te horen dat mensen het zonde vonden. Dat waren gewoon slanke mensen.
Idd erg dubieus. Dat mensen dat uit hun strot krijgen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt echt heel mooi tandvlees. Aldus de nieuwe tandarts.
Je hebt niet veel rimpels voor je leeftijd.
Ook toen je dik was zag je er leuk uit...
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
22-10-2018 10:00
Ik heb práchtige aderen in mijn armen.

Oh die kan ik soms ook niet laten te maken. Beroepsdeformatie zuwwe maar zeggen.
.
Alle reacties Link kopieren
Mij werd ooit gezegd dat ik een Antilliaanse kont had. Dat was echt positief bedoeld, maar ik werd er als 100% kaaskop en mezelf wat te dik vindend toch niet heel blij van.. :-|
.
Wat kunnen mensen toch een flauwekul complimentjes geven he. Waarom doen mensen dat eigenlijk?

Ik heb een buurtgenoot die altijd wel een complimentje geeft. Bijv. al sik smorgens de hond uitlaat als ik net mijn nest uitkom, zegt ze wat zit je haar leuk.
Ja dikke lul drie bier, zelfs Jules de Korte ziet nog dat ik net mijn nest uitkom.
Zeg dan niks denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt echt een Kim kardashian kont...
en nee, ik vind het geen compliment...
Collega van m’n moeder ooit, toen moeders wat vakantiefoto’s liet zien: wat heb je knappe kinderen! Dan moet je wel een hele knappe man hebben...! :P
RogerPriddy schreef:
21-11-2018 04:35
Collega van m’n moeder ooit, toen moeders wat vakantiefoto’s liet zien: wat heb je knappe kinderen! Dan moet je wel een hele knappe man hebben...! :P


:rofl:
Alle reacties Link kopieren
RogerPriddy schreef:
21-11-2018 04:35
Collega van m’n moeder ooit, toen moeders wat vakantiefoto’s liet zien: wat heb je knappe kinderen! Dan moet je wel een hele knappe man hebben...! :P

:HA:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik slaap als een filmster😁
Alle reacties Link kopieren
Nicky_L schreef:
22-10-2018 12:29
Toen ik 40 was kreeg ik dit te horen van een jonge collega (m), een uitzendkracht van begin 20.
"Je ziet er goed uit voor iemand van jouw leeftijd met twee kinderen."

@(
Das toch goed? Dat zeggen ze tegen mij ook, dus ik vind dat wel een compliment, de meeste moeders van 40 zijn dikke moekes met een kort pittig kapsel nl.
Als of je als dikke-kort-pittig-kapsel-moeder er slecht uit ziet :-| Wat een sneue gedachte.
"Wauw, jij spreekt echt heel goed Nederlands!"

Ik ben geboren en getogen in Nederland, spreek ABN zonder accent. Mijn ouders zijn niet-westerse immigranten en mijn naam is echt authentiek zoals de mensen in het land van mijn ouders heten haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven