Geloof je in meer tussen hemel en aarde?

06-02-2021 19:48 1704 berichten
Zoals de titel zegt: geloof je dat er meer bestaat tussen hemel en aarde? Waarom wel of niet? Laat je het eerder in het midden?

Deel hier wat je erover kwijt wil. Niet op de man, kritiek in zijn algemeenheid mag natuurlijk wel.
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 06-02-2021 19:50
1.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
01-04-2021 19:02
Ja, ook dat is herkenbaar. Ik kan er wel in filosofische zin met mensen over praten, maar het is haast nooit van: oh, jij dacht donkerrood? Grappig, ik kreeg oranje door, misschien omdat dat en dat toen zus en zo. Bij wijze van spreken.

Soms denk je: shit, zien ze nou werkelijk niet wat er echt speelt in die en die situatie?
Ik heb soms ook als ik mensen ontmoet dat ik gewoon weet of ze oke zijn of juist niet.
Soms kan iemand zich aardig voordoen maar het niet zijn, maar andersom kan ook.Het kan lastig zijn als jij ziet dat iemand niet deugd, maar je hebt er geen bewijs voor.Ook is het lastig als iemand zich onvriendelijk opstelt, waardoor mensen hem niet mogen, terwijl jij ziet dat er onder dat gedrag een heel lief mens zit.
Dat was vooral als kind heel moeilijk.In onze familie werd er eens iemand bestolen, meer dan eens. Het moest iemand van de familie zijn, maar aangezien iedereen daar in en uit liep was het een raadsel wie het was.Ik riep met mijn acht jaar meteen:"o, dat is tante ***". Dat werd niet echt gewaardeerd ;-) Maar het bleek wel waar.
moonpoppy schreef:
02-04-2021 06:45
Dat werd niet echt gewaardeerd ;-) Maar het bleek wel waar.
Ja, eerst zitten ze niet op je mening te wachten, want dan heb je het nog gedaan ook. Pas als het anderen ook gaat dagen hoe de vork in de steel zit, worden die gevoelens opeens massaal getolereerd. Terwijl er aan jou blijft kleven dat je 'lastig' bent, ook al zijn ze het achteraf met je eens. Gezellig.
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
02-04-2021 07:26
Ja, eerst zitten ze niet op je mening te wachten, want dan heb je het nog gedaan ook. Pas als het anderen ook gaat dagen hoe de vork in de steel zit, worden die gevoelens opeens massaal getolereerd. Terwijl er aan jou blijft kleven dat je 'lastig' bent, ook al zijn ze het achteraf met je eens. Gezellig.
Precies!

Als ik laat doorschemeren dat iemand niet oprecht is word men eerst kwaad op mij,want dat is niet "aardig", en later is het : "Jij hebt ook altijd gelijk wat mensen betreft". De volgende keer gebeurt weer precies hetzelfde! Frustrerend.
Zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven