Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Watervrouw333 schreef:
27-01-2021 17:40
Slechtnieuwsbericht gehad (6) :'( :|
:hug: :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte watervrouw.
:furious: Slecht idee, gaan koken als je te moe bent en echt geen zin hebt, ik had mijn Rik-momenten net.
Toen ik een beetje peper bij mn krieltjes wilde doen viel de hele deksel eraf waardoor niet alleen de pan maar ook de halve keuken en vloer onder de pepertjes lag en toen ik de stofzuiger wilde pakken smeet ik een (stom dus niet zo erg dat ie stuk is, het geeft alleen zo'n rotzooi..) eeehh niet kaarsen standaard maar zo 'n bakje voor een kaars, wat blijkbaar van glas is en dus kapot kan kapot.
Zucht, nu ben ik echt chagerijnig. Niet lachen... ;-D
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 27-01-2021 22:13
3.52% gewijzigd
Gelukkig heb ik net wel lekker gegeten, dat maakt veel goed. (En ik heb koekies en chocola gehaald :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Watervrouw!

Jaloers op koekjes en chocola Phoebe!
Alle reacties Link kopieren
Haha is het weer zo'n dag Phoebe :proud:

Ik had dus een kaasschnitzel bij mijn andijvie maar ik had hem iets te lang in de airfryer zitten... Oeps. Kaas was er al gedeeltelijk uitgelopen. Dit is de 1e keer dat het dus misging, want ik bak wel vaker schnitzels in de fryer..
Sterkte Watervrouw... :hug:

O, ik ga nu koken, oppassen in de keuken dus!

Lange dag gehad met mondelinge toetsen...

Bij mij ging het goed in de keuken, de pannenkoeken waren goed gelukt! Met volkoren tarwemeel, boekweitmeel, custardmeel, amandelmeel en eieren en melk. Gebakken in olijfolie. En een fruitsalade erbij. Veel kCal dus, maar lèkker!
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 27-01-2021 20:05
Reden: Keukenprinses-toelichting
49.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@watervrouw :hug: sterkte

@dolf ook voor jou :hug:

dat komt door corona#gerardekdom

@phoebes Afbeelding
grapje :bigkiss:

zoo poes is thuis, heeft een binnen een kwartier het huis verkend en zich toen meteen op de vensterbank geïnstalleerd :hihi:
ander nieuws blijkbaar is de krabpaal al geleverd maar ik heb geen idee waar heb een briefje gekregen maar wordt er totaal niet wijzer van :facepalm: en de helpdesk is al gesloten hoedan :-[
ik mis mijn magnetron :sigh:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Blauwetrui schreef:
27-01-2021 18:31
Haha is het weer zo'n dag Phoebe :proud:

Ik had dus een kaasschnitzel bij mijn andijvie maar ik had hem iets te lang in de airfryer zitten... Oeps. Kaas was er al gedeeltelijk uitgelopen. Dit is de 1e keer dat het dus misging, want ik bak wel vaker schnitzels in de fryer..
En gister zijn de krieltjes aangebrand ;-D
Rouge: :rofl: nou ja gekke opa...
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Aviv_13 :)

Nou het gaat lekker Phoebe :rofl:
Ik vind die Nicolette hoe heet ze ook alweer (rtl4) stom...
Blauwetrui schreef:
27-01-2021 20:20
Klinkt lekker Aviv_13 :)

Nou het gaat lekker Phoebe :rofl:
Niet lachen :proud:
En nou moet ik weer plassen en daar heb ik geen zin in :bonk:
Goedemorgen deze morgen :hello: :koffie: :hyper:
Ik ben lekker vrij vandaag, vriendin buur gaat mijn pluizige koppie zo knippen. (Althans het haar ;))
Ik wilde al een paar jaar mijn haar langer laten groeien, en dat lukt nu, ik ben door dat net-niet stadium heen :yes: Maar alleen valt het van geen meter #coronakapsel.
Alle reacties Link kopieren
Jippie het regent weer en ik mag straks eerst op de fiets naar de fysio en dan door naar werk. Nu al een topdag! (6)
Alle reacties Link kopieren
Ik lach je alleen maar toe Phoebe ;) :proud:

Hier regent het ook behoorlijk hard :@
Alle reacties Link kopieren
Ik haat het!
Hier plenst het ook...
Dolfje: :there:
Aviv: bij mij zit het ook voor geen meter...
Bt: i know, dat mag ;-D :bigkiss:
Rouge: hoe gaat het nu met Opa?
Alle reacties Link kopieren
Drie keer regenbroek en jas aan en uit moeten trekken vandaag. Geloof niet dat ik nog naar buiten ga. Het is dat er een klusjesman komt anders had ik mijn joggingpak aangetrokken en was ik onder een deken op de bank gaan liggen met een beker thee.
Had met een collega over de situatie en die snapt mij wel. Ik vind het ook een beetje boel stom dat de verandering alleen een andere collega en mij raakt in negatieve zin. De andere merken er niks van. Vinnik stom. Hoezo een organisatie , een team denk ik dan.

Nu snel thee zetten want ik heb het fris.
Zo ik ben van mn Corona-coupe af, erg fijn, het zit weer! :cheer:
Hier is het ook ***weer Dolf, maar ben net toch maar ff een halfuurtje naar buiten geweest...
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
27-01-2021 18:06
:furious: Slecht idee, gaan koken als je te moe bent en echt geen zin hebt, ik had mijn Rik-momenten net.
Toen ik een beetje peper bij mn krieltjes wilde doen viel de hele deksel eraf waardoor niet alleen de pan maar ook de halve keuken en vloer onder de pepertjes lag en toen ik de stofzuiger wilde pakken smeet ik een (stom dus niet zo erg dat ie stuk is, het geeft alleen zo'n rotzooi..) eeehh niet kaarsen standaard maar zo 'n bakje voor een kaars, wat blijkbaar van glas is en dus kapot kan kapot.
Zucht, nu ben ik echt chagerijnig. Niet lachen... ;-D
:hug: :rofl:

Bedoel je Nicolette van Dam of Nicolette Kluivert?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nou we kunnen het weekend verder met de spullen inruimen als man tenminste de klus afmaakt.
Ik moet morgen en zaterdag ook een halve dag werken nog . Ben de motivatie nu weer even kwijt maar ja.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe je hebt PB.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het weekend alles in kunt ruimen Dolf. Als het goed is dan ;)

Ik lig languit op de bank, in mijn huispak. Morgen nog werken, daarna wat boodschappen doen voor ouder, daar ga ik het weekend maar weer eens heen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik hoop in elk geval een heel eind te komen. Heb buiten werk toch verder niks te doen :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven