Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marquise!

Ik was weer druk op het werk. Was leuk ook weer.
En vanavond druk geweest met een dingetje waar we van het weekend mee bezig zijn met vrienden( op afstand ieder in zijn eigen huis).
Heb vandaag dik 13.000 stappen gezet dus niet meer gewandeld, beetje last van voeten weer.
Gefeliciteerd Marquise :)


Oud-collega belde voor een kletspraatje vandaag, die verheugt zich op het heropenen van de horeca en kan nog wel een tijd het OV vermijden ivm thuiswerken. Ik hoop er in juni weer aan te moeten geloven, dat zou betekenen dat ik weer een baan heb... dus beetje rondgezocht online voor het verplichte mondkapje... Geloof dat diverse webshops uitverkocht raakten gisteren na de persconferentie. Je kunt een mondkapje maken van een (eenling) (oude) sok, mijn knipskills er nog niet op los gelaten maar in ieder geval even het filmpje opgeslagen.
Dus morgen tussen de bedrijven door eens kijken hoeveel eenlingsokken ik heb. Mislukt het product heb ik me toch even vermaakt...

Had vandaag een vrijdaggevoel, dus morgen even op herhaling :mrgreen:
Haha ik ook Watervrouw, ik denk steeds dat het morgen zaterdag is...

Zo ik lig lekker in bed, was net op de bank al in slaap gevallen, het was een vol dagje vandaag, Phoebs is moe en gaat binnenkort naar dromenland.
Slaap lekker allen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik ben moe wakker geworden. Te onrustig geslapen denk ik. Dadelijk mijn oefeningen doen, post rondbrengen en werken. Hetzelfde als gisteren dus. Moet er alleen wel beetje fris en netjes uitzien want er komt een fotograaf naar mijn werk vanwege ons project..
Dank jullie wel!

ah, Dolfje, dat moe wakker worden herken ik wel. Ontzettend irritant.

Mijn werk is bezig me een doorstartplan, maar ik denk dat het nog wel even gaat duren voor ik mijn hoofd daar moet laten zien.
Goedemorgen, heb goed geslapen, al boodschappen gedaan voor het weekend en, het is me min of meer gelukt, ik heb bureautje in elkaar gekregen :puh:
Al heb ik 2 schroefjes over waarvan ik werkelijk geen idee heb waar die moeten, ze zitten er niet voor jan met de korte achternaam bij lijkt mij...
Dat ga ik nog wel een x uitzoeken, hij staat in ieder geval :hyper:
(Ik ben daar helemaal niet goed in maar aldoende leert men, had de afbeelding opgezocht want geen gebruiksaanwijzing en ik ben er gewoon even voor gaan zitten...)
Daar krijg ik wel zelfvertrouwen van :-]
Kunnen het reserve schroeven zijn?
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
08-05-2020 12:00
Goedemorgen, heb goed geslapen, al boodschappen gedaan voor het weekend en, het is me min of meer gelukt, ik heb bureautje in elkaar gekregen :puh:
Al heb ik 2 schroefjes over waarvan ik werkelijk geen idee heb waar die moeten, ze zitten er niet voor jan met de korte achternaam bij lijkt mij...
Dat ga ik nog wel een x uitzoeken, hij staat in ieder geval :hyper:
(Ik ben daar helemaal niet goed in maar aldoende leert men, had de afbeelding opgezocht want geen gebruiksaanwijzing en ik ben er gewoon even voor gaan zitten...)
Daar krijg ik wel zelfvertrouwen van :-]
stuur de fabrikant een bericht dat je hebt uitgevonden dat ze met 2 schroeven minder kunnen, wat een geldbesparing dat op gaat leveren voor hen, dus dat je de premie tegemoet ziet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
08-05-2020 12:09
stuur de fabrikant een bericht dat je hebt uitgevonden dat ze met 2 schroeven minder kunnen, wat een geldbesparing dat op gaat leveren voor hen, dus dat je de premie tegemoet ziet
:rofl: :rofl: :rofl:
Marquise: wellicht, geen idee.
Nou ja als dat ding weer in elkaar zakt dan zijn het waarschijnlijk geen reserveschroeven :bonk:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-05-2020 12:17
19.05% gewijzigd
Leuk, kastjes in elkaar zetten :D

Hier even snel een zwaai. Drukke dag vandaag. Nu thuis even wat eten, opfrissen en weer werken. Daarna weer naar huis, weer even opfrissen, omkleden en naar de garage. Daarna nog een boodschap doen voor zus (althans, als er hier geen lege schappen zijn) en dan heb ik avond.
Ik kan me voor geen meter concentreren op mijn werk. BAH.
Meuh ik verveel mij....
Wel trots op mezelf met dat bureautje...
(Alleen die 2 schroeven die ik over heb vind ik irritant.. :hamer:)
Phoebemeaculpa schreef:
08-05-2020 13:21
(Alleen die 2 schroeven die ik over heb vind ik irritant.. :hamer:)

Dat gaat knagen hè. :-D
Phoebemeaculpa schreef:
08-05-2020 13:21
Meuh ik verveel mij....
Wel trots op mezelf met dat bureautje...
(Alleen die 2 schroeven die ik over heb vind ik irritant.. :hamer:)
Je kan ze beter overhouden dan tekort :P
Misschien zijn het reserve schroefjes? Ik heb van mijn kledingkast ook het eea over. Ik heb ze maar bewaard, je weet maar nooit.
RikM schreef:
08-05-2020 14:13
Dat gaat knagen hè. :-D
;-D :lmao:
Dolfje: ach het staat stevig dus het zal wel goed zijn, ik bewaar ze gewoon...
Oeps, heb op mijn kop gekregen van de garage. Maar ze hebben gelijk hoor, ik heb mijn auto ietwat verwaarloosd ahum.
Afijn, apk is gedaan. Woensdag gaat ie voor de grote beurt.
Alle reacties Link kopieren
Zo ik zit met de benen omhoog want heb flink gewerkt en gelopen. Heb 15000 stappen gezet. Man gaat zo even lopen met een kameraad maar ik heb genoeg op mijn voeten gestaan.
Ik hang ook op de bank. Ik ga dadelijk maar lekker douchen, dat wilde ik eigenlijk eerst morgenochtend doen maar dan moet ik er nog vroeger uit. Kan ik in ieder geval nog wat langer blijven liggen :proud:
Ik lig inmiddels ook languit op de bank.
Mn vriendje kwam nog even :flirting:
Hij heeft nog even naar het bureautje gekeken, hij denkt ook echt dat het reserveschroeven zijn.
Verder is hij zo lief en zorgzaam voor me en ik vind dat zo fijn, dat er zulke mannen zijn na alle, eehhh hoe zal ik het noemen, kikkers die ik gekust heb... :biggrin:

Ontopic: natuurlijk wil iedereen genieten van lekkere weer maar sinds vanmiddag zit er beneden in de gezamelijke tuin een groep mensen, verjaardag of zo, aan 1 stuk door te kakelen en ik begin zin te krijgen om vanaf mijn balkon te schreeuwen dat ze hun waffel moeten houden ..
Alle reacties Link kopieren
goeieavond lieve schatten :bigkiss: ,

Marquise nog van harte :bigkiss: op naar de volgende
:hihi:

@ watervrouw, duimen maar :thumbsup: , ik heb nog een mondkap, ik fiets vooral maar ga hem denk ik toch maar in mijn tas ga doen. stel dat ik ergens heen moet en het regent is ook wel handig als ik door het park fiets met al die klote vliegen

@kwebbel :whip: dat kan niet he |-)

@phoebes gewoon doen en anders de stereo op 10 :lol:

nh mijn pc doet het godzijdank nog/weer, vandaag weer gefietst, erger me alleen dood aan de mensen op de weg :roll: sommige mensen zijn zo langzaam :wtf: en dan kan ik ze niet inhalen moet bijna gaan bumper kleven :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik zit ook heerlijk op de bank met wat lekkers erbij, old time favourite de bitterbal :-P)
Rouge, ik erger mij ook aan mensen op de weg als ik fiets, vind lopen eigenlijk relaxeder, dan kun je makkelijker mensen ontwijken.
Wat een week was het hier... druk op werk en gekibbel in huis. Zo blij dat het weekend is!
Phoebe, wat leuk dat het zo goed gaat met NM :loveys: ! Klinkt als een hele lieve man. Inmiddels alweer een paar maandjes toch?
Fijn Rouge, dat die het weer doet!
Mensen in het verkeer kunnen erg irritant zijn, ook fietsers.
Ik loop ook liever eerlijk gezegd, maar dat heeft ook te maken met de vele bulten en heuvels in mijn omgeving. (Veluwe he...)

Vesper: ik heb de vega variant ontdekt van Mora, heerlijk en lijkt niet vega.
Dank je, dat is ie ook, zo lief! Om eerlijk te zijn, een paar jaar terug zou ik niet op hem afgestapt zijn... Klinkt misschien raar maar ik viel tot nu toe op emotioneel onbereikbare mannen en dat ben ik ook gewend en dat voelde dus altijd een soort van veilig. Echter na de laatste, die laatste soort scharrel zeg maar, had ik het zo gehad met dat soort mannen. Ik wil iemand die graag bij mij is, het leuk vindt om mij te zien en niet bang is voor gevoelens en ik heb tegen mijzelf gezegd dat ik alleen zo iemand wil en anders lekker alleen blijf aangezien ik dat ook fijn vond, single zijn. Liever dat dan weer dat gezeik.
En toen kwam NM totaal onverwacht... :$ :flirting:
Bijna 3 maanden nu.

Goedemorgen, balen maar ik ben wakker en kan niet meer slapen... :|
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik dacht dat ik de eerste zou zijn maar Phoebe is me voor. Ik kan dus ook niet meer slapen. Lagen er op tijd in en als een blok een paar uur geslapen en nu is het klaar. Zit onder een dekentje op de bank.
dolfje schreef:
09-05-2020 06:39
Goedemorgen. Ik dacht dat ik de eerste zou zijn maar Phoebe is me voor. Ik kan dus ook niet meer slapen. Lagen er op tijd in en als een blok een paar uur geslapen en nu is het klaar. Zit onder een dekentje op de bank.
:proud:
Phoebs is overigens net wel weer in slaap gevallen en ligt nog in haar mandje, maar ik ga er nu uit en plof ook op de bank, met een ontbijtje.
(Nadat ik eerst nek van piepende kat omgedraaid heb ;-))
Goedemorgen,

Phoebe ik ben jaloers. De veluwe, zo mooi! Ik heb een bekende die ook vlakbij jou woont. Zodra dit alles (grotendeels) achter de rug is ga ik maar eens die richting op. Het liefst spring ik vandaag al in de auto daarnaartoe maar dat is nu even niet verstandig.
Ga straks naar mijn zus, eindelijk :D
Nu aan het ontbijt, en hier in het dorp nog even een bos bloemen halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven