Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik lag al even wakker in bed dus vandaar dat ik maar opgestaan ben.
Wij doen vanavond mee met een online quiz. De jaarlijkse dorpsquiz maar dan online dit keer. Vrienden vroegen wel of we het daar kwamen doen maar ik ben nog zo moe en ik weet gewoon dat het dan te gezellig en te laat wordt.
Kwebbeltje91 schreef:
09-05-2020 08:04
Goedemorgen,

Phoebe ik ben jaloers. De veluwe, zo mooi! Ik heb een bekende die ook vlakbij jou woont. Zodra dit alles (grotendeels) achter de rug is ga ik maar eens die richting op. Het liefst spring ik vandaag al in de auto daarnaartoe maar dat is nu even niet verstandig.
Ga straks naar mijn zus, eindelijk :D
Nu aan het ontbijt, en hier in het dorp nog even een bos bloemen halen.
Ohh kom maar hoor, je bent welkom.
Arnhem ligt overigens op de rand van de Veluwe.

He ik ben helemaal vrolijk, het zit allemaal mee en mijn huis is ook zo leuk geworden door het opruimen en mijn zeer praktische moeder.
Wat kan een mens daar toch blij van worden! :sun: :A:
Phoebemeaculpa schreef:
09-05-2020 09:08
Ohh kom maar hoor, je bent welkom.
Arnhem ligt overigens op de rand van de Veluwe.

He ik ben helemaal vrolijk, het zit allemaal mee en mijn huis is ook zo leuk geworden door het opruimen en mijn zeer praktische moeder.
Wat kan een mens daar toch blij van worden! :sun: :A:
Ik ben weleens langs Arnhem gereden toen ik naar een vriendin reed. Ik werd toen langs Arnhem gestuurd :P Ik had echt het idee dat ik in een vakantieland reed ofzo, het was zó mooi. Ook een beetje heuvelachtig. Maar dat is daar sowieso ;)
Ik denk dat ik maar eens een lover ga zoeken in die regio :biggrin:
Kwebbeltje91 schreef:
09-05-2020 09:10
Ik ben weleens langs Arnhem gereden toen ik naar een vriendin reed. Ik werd toen langs Arnhem gestuurd :P Ik had echt het idee dat ik in een vakantieland reed ofzo, het was zó mooi. Ook een beetje heuvelachtig. Maar dat is daar sowieso ;)
Ik denk dat ik maar eens een lover ga zoeken in die regio :biggrin:
Ja mooi he, de veluwe.
En wat ik ook erg leuk vind is de ons kent ons sfeer hier, ondanks dat we een stad zijn.
Doe dat, het is gezellig hier en je bent van harte welkom ! ;-D :cheer2: :hello: :cheer:
Kunnen hogedrukreinigers voor particulieren niet gewoon verboden worden?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-05-2020 13:17
Kunnen hogedrukreinigers voor particulieren niet gewoon verboden worden?
Ik steun deze motie!
Ik ook, irritante krengen ..
En ik vind het erg fout van mezelf dat ik het irritant vind en ik ben natuurlijk niet de enige die van het weer genieten mag, maar ik heb de balkon deur open en beneden zit iedereen natuurlijk ook buiten waardoor ik de hele tijd dom geouwehoer allerlei gesprekken aan moet horen.
Nogmaals hele stomme ergenis maar ik vind het soms wat vermoeiend, dat gepraat de hele tijd.

En ik zeik nu maar ik vraag me echt af of het wel sociaal is, bbqen beneden in de achtertuinen want het meurt hier boven enorm.

Zo. Weer even genoeg gemopperd voor nu...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 16:43
97.96% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
09-05-2020 12:33
Ja mooi he, de veluwe.
En wat ik ook erg leuk vind is de ons kent ons sfeer hier, ondanks dat we een stad zijn.
Doe dat, het is gezellig hier en je bent van harte welkom ! ;-D :cheer2: :hello: :cheer:

:cheer2: :proud:

Ik ben weer thuis, was erg fijn om mijn zus weer te zien :heart:
Alle reacties Link kopieren
Er zit een kat in mijn achtertuin. Water in de bloempot schijnt erg lekker te zijn. Heerlijk beest, kan echt kijken alsof hij alle recht heeft daar te zitten (Behalve als ik de deur opendoe, dan is hij weg)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Da's fijn, Kwebbel!

Ik blijf zo allejezus vermoeid. Vannacht weer rampzalig geslapen. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
09-05-2020 15:53
Da's fijn, Kwebbel!

Ik blijf zo allejezus vermoeid. Vannacht weer rampzalig geslapen. Bah.
:hug:
nlies schreef:
09-05-2020 15:53
Er zit een kat in mijn achtertuin. Water in de bloempot schijnt erg lekker te zijn. Heerlijk beest, kan echt kijken alsof hij alle recht heeft daar te zitten (Behalve als ik de deur opendoe, dan is hij weg)
:proud:
Geen idee waarom, maar katten houden van 'oud' water.
Marquise: :hug:

Zo ik heb vanmorgen voor de verandering eens een lesje poweryoga gedaan...
Om een lang verhaal kort te maken, het ging prima hoor maar ik voelde me 120 na de les en ik kreeg er geen power van... :-(
(Maar ik had ook wat minder geslapen en was een beetje duf...)
En toen was het uit met de pret, de bbq's gaan aan dus balkondeur dicht, en dakramen aan de andere kant lekker open. (Was toch een beetje klaar met de herrie...)
Alle reacties Link kopieren
@vesper, ik loop ook graag, alleen naar mijn ouders lopen is iets te enthousiast :hihi: voor de rest wandel ik rustig naar de binnenstad of de markt.
ik ben verslaafd aan bitterballen :biggrin: in a'dam heb je een bitterballen ''restaurant'' met allemaal verschillende vullingen moet er nog steeds heen :roll: kutcorona

@phoebes :lol: ja hopelijk laat monster het nu met rust, mhja ijdele hoop :bonk:
vind omgeving van de Veluwe zo mooi, zo heerlijk natuur gevoel.
paar jaar terug moesten vriend en ik naar een verjaardag van iemand die er midden in woont, was dodelijk saai en we zijn er tussen uitgeknepen en hebben een wandeling gemaakt.
btw de vegetarische versie van kwekkenboom is ook lekker :lol:
blijf het zeggen Phoebes, he's a keeper :cheer2:
een familielid, van mijn moeder heeft jaren in Arhem gewoond.

@dolfje was het leuk? nog wat gewonnen?

@kwebbel dat gevoel heb ik dus als ik in Utrecht ben, Amersfoort vooral tis zo groen daar. misschien kent Phoebes nog iemand :hihi:

@Nlies, zo kijkt mijn kat ook als hij in MIJN stoel zit :roll:

@Marquise :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Phoebemeaculpa schreef:
09-05-2020 19:16
En toen was het uit met de pret, de bbq's gaan aan dus balkondeur dicht, en dakramen aan de andere kant lekker open. (Was toch een beetje klaar met de herrie...)

Hier heeft de barbecue plaatsgemaakt voor een vuurkorf. Ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben. :-[
Alle reacties Link kopieren
Ik kies dan ook voor de bbq, buren zijn snelle eters
Rouge, ik zie het voor me,
En over dat oud water voor de kat: snap nog steeds niet dat er in iedere handleiding voor de kat staat dat je een bakje vers water moet hebben klaarstaan.
Ik mis de zonnebloemen in de OP
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
RikM schreef:
09-05-2020 21:57
Hier heeft de barbecue plaatsgemaakt voor een vuurkorf. Ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben. :-[
Doen ze hier ook, meurt nog meer...
Rouge: ;-D :$
Nlies: ik zou niet proberen om kattenlogica te snappen...
(Wat betreft bakjes vers water, is enkel omdat ze altijd moeten kunnen drinken)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 22:27
23.36% gewijzigd
Onze kater dronk altijd graag uit de vijver (smaakte naar kikker, denk ik). :nut:
Bizar dat ze daar niet ziek van worden hè. Als wij dat doen dan zijn we drie dagen aan de diarree.
Alle reacties Link kopieren
@Nlies ;)

@RikM, de kat van een vriend van mij ook, zitten koijkappers en andere vissen dus, had een vissensmaakje :hihi: .
was best grappig zaten we in de tuin en dan sloop hij er rond als een ''enorme'' rode tijger :heart:

maar echt, en meteen 8 kilo lichter :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rik :rofl: nou ja, maffe kat..
Tja katten zijn roofdieren dus hun lijf is daar denk ik op gebouwd...
Rouge ik ook, ik eet echter liever niet te veel vlees en heb die nieuwe vega van Mora geprobeerd, heerlijk!!!
:rofl: hebben ze dat echt, een bitterballenrestaurant?? Geniaal, moet ik ook een x heen...
Alle reacties Link kopieren
@phoebes, nh ik ben nogal een carnivoor :biggrin: maar mijn vriendin die medeverslaafde is vegetarier dus speciaal voor haar neem ik altijd de vega variant

https://www.barbitterbal.nl/ astu

pfft ik zit te vechten tegen de slaap, wil nog niet naar bed is veels te vroeg :bonk: :yawnee:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
09-05-2020 22:38
@phoebes, nh ik ben nogal een carnivoor :biggrin: maar mijn vriendin die medeverslaafde is vegetarier dus speciaal voor haar neem ik altijd de vega variant

https://www.barbitterbal.nl/ astu

pfft ik zit te vechten tegen de slaap, wil nog niet naar bed is veels te vroeg :bonk: :yawnee:
Ik ken het, heb hetzelfde en ik vind het wel best, ik ga richting dromenland.
Toedeleduitjes!
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
09-05-2020 21:50
@dolfje was het leuk? nog wat gewonnen?

Ja het was leuk maar geen idee hoe we het gedaan hebben, Over paar weken uitslag.
Goedemorgen,

Vandaag best een confronterende dag, dus die mag van mij heel snel voorbij zijn. Maar zoveel mogelijk afleiding zoeken vandaag.

Vanavond pannenkoeken bakken, ik heb nog champignons die op moeten, dus dat komt mooi uit. :-9
Kwebbeltje91 schreef:
10-05-2020 10:05
Goedemorgen,

Vandaag best een confronterende dag, dus die mag van mij heel snel voorbij zijn. Maar zoveel mogelijk afleiding zoeken vandaag.
:hug: :hug: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven