Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:hug: Kwebbel.

Wij liggen nog in bed want gingen veel te laat naar bed. Geloof dat ik misschien nog wel een beetje dronken ben :mrgreen:
Maar goed ik hoef niks vandaag en dan morgen weer fris en fruitig. Ik zou nu wel alleen willen dat Mac Donald aan huis zou bezorgen want heb me toch zin in een big Mac of een MC Chicken. Of alle twee.
:P
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu Beter laat dan nooit op Videoland. Katja Schuurman die op reis gaat met 4 oude knarren. En nu wil ik naar Suriname op vakantie.
We waren van plan om volgend jaar weer een verre reis te gaan maken. Canada of Costa Rica waren mij of meer de opties maar denk dat Suriname ook een goed kans maakt. Er even van uitgaande dat het Corona gezeik voorbij is natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik droomde vanmorgen (uitgeslapen) dat ik in een opwelling een puppy aanschafte. Een Maltezer teefje. Ik heb er al zo een en nog een Boomer teefje. Het beest scheet echt in elke kamer en het was nog van die plakpoep ook. Ik dacht steeds: Waar ben ik aan begonnen? Ik wilde helemaal geen 3 honden en zeker geen Maltezer meer. Ook wist ik na 3 dagen nog steeds niet hoe ik haar moest noemen. Ik had net besloten dat ze Spooky ging heten en toen werd ik wakker. :nut:
Dolfje ik wil ook naar Suriname, alleen al om het eten... ;-D

Ik zit lekker in huispak languit op de bank na een middag bij mn moeder ivm moederdag
Het was lang prima weer, beetje broeierig, maar het is inmiddels omgeslagen. Het waait flink en af en toe wat regen.
Ik vind het wel prima zo.

Ohh trouwens, leuk nieuws: Vliebiza gaat toch door in juni, de camping gaat wel open, met aanpassingen.
Joehoe!!!! :puh: :cheer: :rolling:
Hier is het de halve dag al grijs en grauw. Maar het regent nauwelijks.

Ik ben de dag grotendeels goed doorgekomen gelukkig. Veel afleiding gezocht.
Leuk Phoebe, Vliebiza ;)
:puh: Yes het is kutweer en dus geen barbeknoejdenen, ratelende en schreeuwende buren buiten :lmao:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 10-05-2020 22:29
2.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Dolfje & Phoebes

Begin dan maar vast met sparen voor Su :lol: en ga vooral in het laagseizoen anders betaal je de hoofdprijs
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
10-05-2020 22:05
@Dolfje & Phoebes

Begin dan maar vast met sparen voor Su :lol: en ga vooral in het laagseizoen anders betaal je de hoofdprijs
Ga je mee, forummeet :p: :cheer2: :-D
Alle reacties Link kopieren
het lijkt wel herfst hier, zo hard waait het, deuren klapperen, Bah.
Ga mezelf maar een winterbier inschenken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier klapperen de deuren ook! Vind het wel gezellig :biggrin: .
Tof Phoebe dat je vakantie doorgaat! Ik ben nooit op Vlieland geweest, ook niet in Suriname trouwens.
VesperLynd schreef:
10-05-2020 23:20
Hier klapperen de deuren ook! Vind het wel gezellig :biggrin: .
Tof Phoebe dat je vakantie doorgaat! Ik ben nooit op Vlieland geweest, ook niet in Suriname trouwens.
En ook lekker want het was warm hier in huis dus heb alles even lekker open gehad op de bovenste verdieping. (Waar het nu te koud is maar goed ... :facepalm: O_o)

Vlieland is zo leuk, dit wordt het 4e jaar :hyper: en ik had niet verwacht dat het door zou gaan.
Ja officieel vakantie maar het stelt weinig voor want ik ga maar een paar dagen. (Ik heb mijn hele leven al heimwee, ik ga nooit langer dan een paar dagen)

Goedemorgen!!! :daisy:
Ik lig nog in bed maar ga eruit, ik moet weer boodschappen doen (meeeehhh) en wil proberen om vroeg te gaan, lekker rustig en dan ben ik er vanaf. Die stomme Picnic schiet echt niet op....
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
10-05-2020 22:05
@Dolfje & Phoebes

Begin dan maar vast met sparen voor Su :lol: en ga vooral in het laagseizoen anders betaal je de hoofdprijs
Ik heb zitten kijken naar rondreizen bij Tui en dat was niet heel goedkoop maar ook niet schrikbarend duur. Of is het daar zo duur de hotels etc?
Alle reacties Link kopieren
Wij lagen al vroeg , voor 22:30 volgens mij, te slapen. Werd ik wakker van allemaal herrie boven/ buiten om 6:30. Volgens mij waren het de plantenbakken van de bovenburen die tegen de balkonrand klapperden ofzo. Gelukkig daarna nog wel geslapen.
Nu heb ik het beddengoed al in de machine en ga hier zo wat verder opruimen en dan ga ik even naar het sportpark hier achter. Moet echt even wat bewegen vandaag. Heb zaterdag en zondag niet veel gedaan.
Deze week is de laatste week dat ik ander werk heb, vanaf volgende week gaan we min of meer onze gewone roosters weer krijgen. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Nog niet alle werkzaamheden die ik normaal doe kan ik doen.
Hier staat picnic-lijst alweer een tijdje stil. Ik pakte eergisteren gewoontetrouw een wagentje, maar mijn super blijkt de mandjes weer in gebruik te hebben genomen :yes:

Morgen stuurt woningbouw de ketelmonteur op me af (gewoon periodiek iets) dus moet maar even gaan huishouden zodat meneer/mevrouw er makkelijk bij kan.
Nog heel even HOG-gedrag... (variant op SOG https://nl.wikipedia.org/wiki/Uitstelgedrag)
Owww dat wil ik ook weer, mandjes.
Ik ben trouwens vanmorgen rond 9 uur al naar de supermarkt gegaan, dat blijf ik doen zolang ik nog niet bij Picnic bestellen kan.
Heerlijk rustig en geen irritante mensen die voor mijn voeten lopen... (Al moet ik wel toegeven dat ik me tot nu toe ook niet aan de looproutes hield :$
Niet bewust, ik begreep er gewoon geen r**t van, geen richtingsgevoel, blijkbaar ook niet in een supermarkt :$)

Ik heb er ook alweer een wandelingetje op zitten. was niet van plan om te werken maar ik heb anders toch niks te doen dus ik ga denk ik toch even proberen een paar uur te werken.
Fijne dag allen.
Ik heb voor vandaag nog genoeg in huis, ga morgen na werk boodschappen doen.

Vandaag vrij, straks maar wat in huis rommelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de woonkamer en keuken even onder handen genomen. Nu mezelf nog maar ik heb nu dus sport-ontwijkend gedrag en de droger staat aan dus dan kan ik eigenlijk niet weg.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen, ik had naar de markt gewild, maar het waait zo hard, dat ik maar oversla. Zal me maar geestelijk gaan voorbereiden om iets in huis te gaan doen. Zit nu aan de koffie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier waait het ook flink ja, maar wel heel zonnig.
Ik mag van mezelf tot 12 uur netflixen, daarna wat eten en dan ga ik een blokje om.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn sportkleding maar eens aantrekken . Dat is stap 1 :P
Hallo allemaal!

Ik blijf een beetje luiwammessen en naar de tigste herhaling van het nieuws kijken of zo en op het forum lezen. Zo maar even douchen, aankleden en wat nuttigs doen, sporten of zo. Vanmiddag kan ik aan het werk. Ik raak maar niet in een normaal ritme.
Hier waait het ook behoorlijk, ik heb het koud, ben al buiten geweest en ik vind het wel best dus heb huispak weer aan gedaan.
Om in het ritme te blijven en omdat ik vroeg naar supermarkt wilde heb ik inmiddels alweer het een en ander gedaan, ook even thuis gewerkt.
Daar ben ik even mee gestopt want beetje moe, even wat eten en chillen en vanmiddag weer verder als dat lukt.
Alle reacties Link kopieren
Zo dat was toch even lekker buiten sporten. Ik heb van hier naar een speeltuintje getrimd( wat maar 200 meter is of zo) vandaar uit naar het volgende speeltuintje dat is ook zoiets qua afstand. Daar staan wat van die bewegingsdingen die heb ik gedaan en toen vanuit daar de hele 500 meter rennend terug naar huis. Het begin is er.. merk wel dat mijn conditie helemaal ruk is.

Zal eens was van vouwen en strijken. Moet ook nog even lege flessen terug naar jumbo brengen maar ik denk dat ik dat of later vanmiddag of morgenvroeg ga doen. Kan ik meteen brood meenemen.
En heb een nieuw boek waar ik in wil gaan beginnen maar moet eerst nog wat nuttigs doen want anders kom ik de bank helemaal niet af.
Ik heb toch maar wat boodschappen gedaan. Ik was zowat de enige in de supermarkt toen ik binnenkwam. Pas toen ik richting de kassa's ging, werd het drukker.

Wat waait het hard zeg! Hier is het maar 11 graden ofzo, dus heb mijn winterjas maar aangedaan. Zomerjas leek me net wat te fris met die wind. Bizar, 2 dagen geleden liep ik nog in een jurkje rond.

Afijn, dadelijk mijn beddengoed in de was gooien, een nieuwe puzzel uitleggen en ik wil even in het nieuwe systeem van werk rond gaan neuzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net een in bad geweest en heb mijn bankhangpak aangetrokken. Ga morgen wel verder met het huis. Heb nu geen zin meer. Hier waait het ook flink.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven