Goedkope kadootjes volwassenen

15-10-2018 17:58 55 berichten
Normaal geef ik op een verjaardag een envelop met € 20,- erin.
Maar omdat me dat veel wordt i.v.m veel verjaardagen en andere uitgaven , ben ik op zoek naar ideetjes voor een budget kado.
Ik wil graag rond de € 10,- iets geven.
Graag ideeën voor vrouwen en mannen.

Alvast bedankt :)
Oudblond schreef:
15-10-2018 19:46
TO: zit er wat tussen dat bij jou past?
Jazeker.
Ideeën genoeg nu..helemaal geweldig.
Dankjewel allemaal.
Hier kan ik echt wel wat mee , genoeg inspiratie. :)
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
15-10-2018 21:56
Oh, ik denk dat ik dan nog eerder een boek (pocket) ofzo zou bedenken wat ik dan wil hebben, onder de 10 euro.
Wat ik ook wel eens doe is dan zeggen dat ik specifieke glazen of specifieke bordjes ofzo wil, daarmee bedoelend dat mensen me gerust 1 glas mogen geven, maar dat doen ze dan ook niet.

Ik vraag nu meestal om een bol.com bon voor e-books.
Am Yisrael Chai!
Bij de kringloopwinkel hebben ze van alles, bijvoorbeeld ook boeken die eruit zien als nieuw, of spellen die niet eens zijn uitgepakt.

En als je toevallig in je prijsklasse iets tegen komt waarvan je denkt dat je er iemand blij mee kunt maken, kun je het kopen en bewaren.
Kaarsen of van die geur dingetjes in een leuke houder.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
15-10-2018 21:54
Ja, ik ook, liever dan goedbedoelde meuk waar ik toch niets mee doe en wat ik dan met een bezwaard gevoel weg gooi.

Maar ik voel mij bezwaard om geld te vragen, helemaal bij mensen die minder te besteden hebben.
Maar dan kan je toch ook gewoon een cadeaubon vragen van winkels waar je vaak komt? Veel tientjes is toch een aardig bedrag wat je dan bij elkaar krijgt als diverse mensen dat doen. Leuker dan geld en het is iets wat je kan gebruiken. Zou voor FV ook wel werken denk ik?

Maar ook dat weet ik van vrienden, want ik vraag het vaak ook gewoon en dan onthoud ik dat meestal wel voor de toekomst.

Ik krijg zelf altijd cadeaubonnen omdat ik duidelijk aan geef dat heel erg leuk te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven