Haal hier je 200 berichten

24-05-2017 10:01 3124 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is bedoeld voor diegenen die graag plaatjes willen plakken, maar nog niet de benodigde 200 berichten hebben en - net als ik - geen andere topics willen 'vervuilen'. Het leek me handig om daar een soort van 'plemp-topic' voor te openen, met als enige doel het opkrikken van je aantal berichten. Alles is geoorloofd en daarmee bedoel ik oneliners, smilies, whatever .. als het maar aantikt. Op elkaar reageren hoeft niet, mág wel ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Plakken
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar ik moet er nog best wel veel...
Alle reacties Link kopieren Quote
Er was eens een oude vrouw, ze woonde alleen op een enorme boerderij...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hield kippen, schapen en had ook twee paarden...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zorgde goed voor haar beesten.
Afbeelding
Testerdetest
Woep! Gelukt dus :) Fijn dat ik dat hier even kon testen.
O wat een gaaf topic :rose:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
DreamTheater schreef:
24-05-2017 10:20
Maar ik moet er nog best wel veel...

Volgens mij lukt het nu gewoon hoor, zonder dat je 200 posts hier hoeft te hebben. Even kijken op het icoontje in je rijtje staat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yeaaaaaahhhhhhhhh I love Vief :flirting:
Afbeelding
Weedbee schreef:
24-05-2017 10:14
Nee, klopt niet. Ik heb in het bug-topic van een aantal mensen de klacht gelezen dat ze al duizenden postings hadden, maar niét konden plakken. S-Groot had daar een 'omweg' voor bedacht (met handmatige codes), maar dat was op zich dus óók weer een bug en werd na 1 dag al opgelost, waarna amper nog iemand kon plakken.
Ja, maar dan komt het toch door een bug? Of je nou 1 post had of 17.000, niemand kon plakken.
Naja, maakt ook niet uit verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucylucille schreef:
24-05-2017 10:29
Ja, maar dan komt het toch door een bug? Of je nou 1 post had of 17.000, niemand kon plakken.
Naja, maakt ook niet uit verder.

Sorryyyy .. had hem ff verkeerd opgepakt, maar je hebt natuurlijk gelijk :-O$
Alle reacties Link kopieren Quote
ruiva schreef:
24-05-2017 10:04
ik zie nu net dat bij mij het img icoontje wel onder het reactieveld staat. zou het dan...
Ruiva, jij hebt al ruim 600 posts en zou het dus al moeten kunnen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Weedbee schreef:
24-05-2017 10:02
TO trapt uiteraard af. Maar wordt meteen in de kraag gegrepen merk ik. Zo snel na je vorige bericht plaatsen kan/mag niet blijkbaar. Snap ik. Dus dan maar wat geduld. Ik moet tenslotte nog bijna 110 berichten voor ik op de 200 zit :@@:
Afwisselen met deze :idee: overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... ges/340007

Ik zit blijkbaar net op de 200 :O anders had ik gezellig meegedaan...
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat zoveel mensen ineens kunnen plakken. Voor een aantal van ons is het helaas nog niet zover. Dus maar doorgaan met plempen. Is idd nog niet zo makkelijk :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
Watervrouw333 schreef:
24-05-2017 10:33
Afwisselen met deze :idee: overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... ges/340007

Ik zit blijkbaar net op de 200 :O anders had ik gezellig meegedaan...

Oooohhh .. dat andere topic had ik niet gezien :-o Nou ja .. als veel mensen vandaag weer kunnen plakken gebruik ik de mijne voor mezelf en uiteraard is verder iedereen welkom. Daarna zakt het wel de diepte in ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
:cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfff .. moet er nog 94 .. best wel veel om met gezwam te bereiken :roll:
Wauw!!! Ik kan ook plaatsjes plakken!! :flirting:

Ik forum minstens al 7jr op Viva, maar nooit de moeite gedaan om rechten aan te vragen voor mijn vorige namen. Ik vond het altijd wel sneu dat ik nooit plaatsjes kon plakken als het nodig was terwijl ik toch al wel enige jaren meedraai. Maar ik vond het dan ook weer niet de moeite waard om dat te gaan aanvragen etc. :yawnee: Fijn dat je het nu gewoon "cadeau" krijgt.

Een paar trollen hebben het indertijd met het plaatsen van ranzige foto's voor iedereen verpest! :swear:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven