Heerlijk herfstweer; het topic voor herfstliefhebbers

11-09-2019 10:15 177 berichten
N.a.v. het topic voor herfsthaters, nu ook de tegenhanger voor herfstliefhebbers.

Ik vind de herfst fantastisch. Ik hou van het afwisselende weer, de typische veranderingen in de natuur, de prachtige kleuren, paddenstoelen, zelfs de geur op een zonnige herfstochtend :proud:

Wie nog meer?
redbulletje schreef:
18-09-2019 16:31
Ik heb vanmiddag nog lekker gezwommen in mn buiten bad, ik negeer de herfst en omarm de nazomer.
Tsss
Vanmiddag liep ik in een shirtje met korte mouwtjes en nu zit ik met een teddygevoerd sweatvest aan. Daar kan ik dus geen touw aan vastknopen.
Cateautje schreef:
18-09-2019 23:15
Vanmiddag liep ik in een shirtje met korte mouwtjes en nu zit ik met een teddygevoerd sweatvest aan. Daar kan ik dus geen touw aan vastknopen.
Ik heb ook een trui aan :(
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
19-09-2019 09:11
Ik heb ook een trui aan :(

Ik ook, maar is dat zo erg dan?
Heerlijk, koele nachten, ik slaap veel beter als het onder de 10 graden is buiten.

Afbeelding
nounou
Zazamaenade schreef:
19-09-2019 12:13
Ik ook, maar is dat zo erg dan?
Heerlijk, koele nachten, ik slaap veel beter als het onder de 10 graden is buiten.

Afbeelding
Normaal loop ik zelfs in de winter nog in t-shirt binnen. Maar volgens mij begin ik verkouden te worden. Ik zit nog steeds te rillen van de kou.
Alle reacties Link kopieren
nou wat is het koud man... Heb een trui aan. In de nacht is het ook koud, heb zelfs sokken aan
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dit weer. De kastanjebomen in de tuin staan er ook prachtig bij!
Karl_Marx schreef:
19-09-2019 13:16
nou wat is het koud man... Heb een trui aan. In de nacht is het ook koud, heb zelfs sokken aan
Zaterdag gaat hier het herfstdeel van het dekbed er maar weer op.

Maar volgens mij moet ik juist blij zijn met de kou, gezien het topic :P
Alle reacties Link kopieren
Met een herfstwind in het gezicht is een stuk lekkerder naar het werk/huis fietsen dan met 35 graden of meer. Ik ben ook een herfstliefhebber. Lekkere vestjes en jasjes aan, kaarsjes op tafel en weer ademhalen! De herrieschoppers zijn grotendeels naar binnen; zo tegen eind november wordt het hier pas echt rustig. Behalve op 'mooie dagen', dan is het net zo erg als 's zomers.
Ik vind het weer heerlijk, alleen weet mijn lichaam echt niet wat het met dit weer moet. Mijn hoofd zegt dat ik een vest aan moet doen tegen de wind, maar als ik buiten loop heb ik het nog steeds enorm warm in de ochtend. Maargoed, dat vroege donker laat me wel lekker slapen, herfst is heerlijk! :D
anoniem_64c7f31e9a26f wijzigde dit bericht op 23-09-2019 10:46
0.50% gewijzigd
Het is herrufst, het is herrufst, het is herrufst, het is herrufst. :cheer: :cheer2: :flirting: :-)-) :rolling: :thumbsup: :yes:

Dag hoor, zomer!!! :byee:
Het is ook wel meteen lekker grijs en grauw buiten. Ik mis alleen de harde wind nog.
Alle reacties Link kopieren
Thlubbe schreef:
23-09-2019 10:37
Ik vind het weer heerlijk, alleen weet mijn lichaam echt niet wat het met dit weer moet. Mijn hoofd zegt dat ik een vest aan moet doen tegen de wind, maar als ik buiten loop heb ik het nog steeds enorm warm in de ochtend. Maargoed, dat vroege donker laat me wel lekker slapen, herfst is heerlijk! :D
Dat heb ik dus ook.
Zweten omdat je het warm hebt en druk bezig bent om de kinderen op tijd op school te krijgen.
En dan stap je de deur uit en dan krijg je een klap van de kou omdat je niets aan hebt.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Het was vannacht niet koud gelukkig! M'n zwembad is zelfs een graad warmer dan gisteren!
Wat mij betreft ultieme herfstmuziek.


https://www.youtube.com/watch?v=ELKbtFl ... g&index=20
Vraag me af wat de orkaan Lorenzo met ons weer gaat doe nadat hij de Azoren is voorbij gewaaid.
Wel bizar, zo'n categorie 5 orkaan in onze buurt.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
29-09-2019 10:29
Vraag me af wat de orkaan Lorenzo met ons weer gaat doe nadat hij de Azoren is voorbij gewaaid.
Wel bizar, zo'n categorie 5 orkaan in onze buurt.

Ja, ik ook. Het schijnt dat hij op Ierland afkoerst.
Ik vind de wind en regen die we nu hebben echt heel fijn, zelfs om erin te lopen en fietsen. Gisteravond vond ik het alleen raar warm, benauwd.

Afbeelding
nounou
Cateautje schreef:
29-09-2019 10:29
Vraag me af wat de orkaan Lorenzo met ons weer gaat doe nadat hij de Azoren is voorbij gewaaid.
Wel bizar, zo'n categorie 5 orkaan in onze buurt.
Hopelijk zorgt ie voor relatief warme nachten. Nog steeds happy swimming hier ondanks dat het hard waait!
Zachtjes tikt de regen op mijn zolderraam.. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Zo even de stad in voor regenlaarzen, ik ga meedoen met de IVN natuurchallenge. De gehele maand oktober elke week 2 uur besteden in de natuur. Het schijnt goed te zijn voor je gemoedstoestand :)
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
SadSloth schreef:
29-09-2019 14:27
Zo even de stad in voor regenlaarzen, ik ga meedoen met de IVN natuurchallenge. De gehele maand oktober elke week 2 uur besteden in de natuur. Het schijnt goed te zijn voor je gemoedstoestand :)
Even gegoogeld. Wat leuk! Veel plezier. :)
Geeft niet, het droogt wel weer op.
SadSloth schreef:
29-09-2019 14:27
Zo even de stad in voor regenlaarzen, ik ga meedoen met de IVN natuurchallenge. De gehele maand oktober elke week 2 uur besteden in de natuur. Het schijnt goed te zijn voor je gemoedstoestand :)
Dat haal ik doorgaans al wel in oktober. Een wandeling van een uur en bladeren harken in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
De ene na de andere paddestoel in het bos
Afbeelding
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Herfstig fris vanochtend! Ik moet zo op de fiets weg dus ik heb mijn sjaal maar weer uit de kast gehaald.

Mooie paddenstoelen Inge!
Vandaag voor het eerst de kamer onder de 20 graden, 18 om precies te zijn en heb dus voor het eerst de verwarming aan. Wel heerlijk hoor, warmer dan naar behoefte. :love:

:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven