Hele grote plastic opbergbak gezocht (90x55x70)

02-06-2020 21:39 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele grote opbergbak nodig.
Formaat die ik zoek moet zijn 90 cm x 55 cm en 70 cm hoog. Groter mag maar kleiner niet.

Iemand een idee waar ze zulke grote opbergbakken hebben? Mijn online zoektocht was helaas geen succes. :(

Zo’n soort bak zoals die van het plaatje bedoel ik. Kleur, soort deksel, wel of geen wieltjes of deksel maakt allemaal niet uit. Als het maar van plastic is want er moet een opening in gemaakt worden.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
https://www.lidl-shop.nl/FLORABEST-Univ ... D7D48628E4
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Waar heb je hem voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
Action heeft zulke. Maar of het exact die maat heeft durf ik niet te zeggen. Ze zijn wel erg groot.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Als “groter mag” ook betekent dat je wat met de afmetingen kunt schuiven als de inhoud maar niet minder wordt, dan zou je ook naar een veevoederbak kunnen zoeken. Die zijn ook vaak van plastic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt maar het moet echt een bak zijn.

MurrMurr. We hebben sinds vandaag een zwembad staan met een zandfilterpomp. Ik wil een bak die ik eroverheen kan zetten. Zo is de pomp + m’n slanghaspel toch een beetje beschermd voor bijvoorbeeld een regenval. En als ik ‘m aan en uit wil zetten ook niet te zwaar om op te tillen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.collishop.be/e/nl/cs/practo ... 0-l-982182

100x59x66..weet niet of die 4 cm te weinig een probleem is? De andere afmetingen zijn meer dan je vroeg..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
https://www.tuinartikelen.nu/boomkuip-2 ... 55-cm.html

Dit een optie? Geen bak, maar groot genoeg om erover heen te zetten en je kunt er een gat in maken.
schorpioentje28 wijzigde dit bericht op 02-06-2020 22:15
7.59% gewijzigd
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ikea heeft flinke bakken volgens mij.
Besef wel dat die doorzichtige plastic bakken niet tegen UV kunnen, en dat ze bros worden en je ze na 1 seizoen met barsten kan wegdonderen.
Action!
👍 Okee dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Maar die pomp kan toch gewoon tegen water? Bij ons staat ‘ie elke zomer gewoon in weer en wind buiten.
Je hebt geen bak nodig. :lightbulb:
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Bij de action hebben ze echt enorme opbergbakken. Ik heb er ook heel veel van haha.
Alle reacties Link kopieren
Een cementbak uit de bouwmarkt kan ook een goedkope oplossing zijn.
Zou dit passen? Is net wat steviger en een ander soort plastic. Dit is de Sortera van Ikea.

Deze is dus te klein. Maar ik zou het wel zoeken in een ander soort kunststof. Misschien een grote krat ala dit:

Afbeelding
.
anoniem_64936bda1951f wijzigde dit bericht op 30-06-2020 21:19
Reden: Verwijderd
98.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een opbergbox voor tuinkussens misschien?
Zou een kunststof vat of regenton nog voldoen? Is wel rond natuurlijk.

Afbeelding
En anders een kunststof bloempot:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
02-06-2020 22:19
Maar die pomp kan toch gewoon tegen water? Bij ons staat ‘ie elke zomer gewoon in weer en wind buiten.
Je hebt geen bak nodig. :lightbulb:
Het kan inderdaad ook zonder bescherming. Maar als je een langere levensduur wil dan moet je de pomp beschermen. En aangezien ik toch wel zeker 5 zomers met dit zwembad en pomp wil doen wil ik er toch iets omheen hebben. En aangezien er ook een slanghaspel bij staat. Maar misschien dat we er ook bog een soort zeil omheen kunnen doen. We kijken nog even verder! Bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week bij Action een tuinkussenbox gekocht. (€22). Die zijn gemaakt voor in de tuin dus kunnen goed tegen de weersomstandigheden. Hij is zo uit mijn hoofd 117x57x46.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Vijverbak! Kan je zelfs op
Marktplaats zoeken, en anders HORNBACH online bestellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven