Het grote paaseitjestopic revisited

26-02-2020 11:08 62 berichten
Lang geleden opende een uitzonderlijk intelligente forumster eens een topic over paaseitjes. Vandaag bezocht ik een Hemafiliaal en kon mezelf niet beheersen. Ik weet dat de vastentijd net begonnen is, maar het vlees is zwak en wie kan er nee zeggen tegen paaseitjes met knetter-discodip? Ik in ieder geval niet.
Doel van dit topic is een inventarisatie van alle paaseitjessmaken van 2020 en jouw waardering van het paasei. Wees niet bang : kritiek, karakteriseringen van mensen op basis van hun smaakvoorkeuren, afwijzing van het fenomeen paasei in het algemeen, alles is hier mogelijk.
Ik zag dat er ook weer Delicata eitjes zijn, maar die met balsamico lagen er niet bij. Ik ben vooralsnog teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
.
cookielover wijzigde dit bericht op 06-07-2020 18:55
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn gewoon te verslavend. Dat vind ik een nadeel van paaseitjes.
Gewoon puur en melk vind ik het lekkerst. Gewoon van het Kruidvat of de Aldi is prima. Alhoewel ze bij de Aldi ook paaseitjes met cappucinosmaak hadden...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb al een zak paaseitjes van Tony op.
In mijn eentje.

Slaafvrije chocola, dus goed karma.
Eigenlijk doe ik het voor de cacaoboeren.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:

Dit topic verdient de Ignobel prijs.

Ik heb mijn eerste eitjes alweer op. Mijn favoriet is toch wel de melk Praliné van Jamin tot nu toe, maar de melk cookie dough is ook lekker. En wit Praliné en puur marsepein zijn ook aanraders, evenals melk grootmoeders cake.

Melk boterkoek was ook wel lekker. Melk discodip is lekker maar niet heel speciaal en die spikkels hoeven er van mij niet zo nodig in.

Melk gevulde koek krijgt een gekke nasmaak als je meer dan 1-2 eitjes eet. Het melk pizza eitje vind ik maar een gek ding. Niet heel goor maar wel dat je je af vraagt "but why".
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk doe ik het voor de cacaoboeren.
[/quote]

:proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht op smart op de gevulde Milka eitjes. Zo lekker! En zo verslavend. :lol: :hello:
Doe mij maar de haasjes van Lindt. Wel een beetje jammer dat die tegenwoordig op iedere straathoek te vinden zijn.

Ik bedoel, als je ietwat nonchalant kan zeggen dat je ze maar even hebt meegenomen uit Berlijn, omdat je daar heel toevallig was, dan staat dat toch wat leuker.
anoniem_395252 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 11:48
0.89% gewijzigd
Odense* schreef:
26-02-2020 11:16
Ik heb al een zak paaseitjes van Tony op.
In mijn eentje.

Slaafvrije chocola, dus goed karma.
Eigenlijk doe ik het voor de cacaoboeren.
Je bent een goed mens.
Ik koop alleen paaseitjes in mijn eigen dorp, want ik ondersteun plaatselijke ondernemers. Iemand moet dat doen.
Ugli schreef:
26-02-2020 11:21
:cheer2:

Dit topic verdient de Ignobel prijs.

Ik heb mijn eerste eitjes alweer op. Mijn favoriet is toch wel de melk Praliné van Jamin tot nu toe, maar de melk cookie dough is ook lekker. En wit Praliné en puur marsepein zijn ook aanraders, evenals melk grootmoeders cake.

Melk boterkoek was ook wel lekker. Melk discodip is lekker maar niet heel speciaal en die spikkels hoeven er van mij niet zo nodig in.

Melk gevulde koek krijgt een gekke nasmaak als je meer dan 1-2 eitjes eet. Het melk pizza eitje vind ik maar een gek ding. Niet heel goor maar wel dat je je af vraagt "but why".
Zit er ook echt zo'n lekker vet smaakje aan? Dat je echt boterkoek proeft?
Het pizzapaasei intrigeert mij. Smaakt dat naar tomaat?
Ik lust geen chocolade :worship:!
Ah ik dacht dat dit topic zou gaan over of het geoorloofd was om meer dan één paaseitje bij de kassa te pakken ;-D
saintjeisanoniem schreef:
26-02-2020 11:46
Ik wacht op smart op de gevulde Milka eitjes. Zo lekker! En zo verslavend. :lol: :hello:
Nou wil ik NU lepeleitjes
MarvelousMrsMaisel schreef:
26-02-2020 11:55
Ah ik dacht dat dit topic zou gaan over of het geoorloofd was om meer dan één paaseitje bij de kassa te pakken ;-D
Nee. Dit topic is voor mensen die hun paaseitjes betalen met het loon dat zij in het zweet des aanschijns verdiend hebben.

Ik vind de knetterdiscodip van Hema echt fijn. Voor mijn gevoel is de knetter nieuw, was het vroeger alleen discodip, maar dat weet ik niet meer zeker.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
26-02-2020 11:51
Ik lust geen chocolade :worship:!
OpTyFeN uIt DiT tOpIc


Ik moet nog op jacht. Discodip klinkt hemels.
Oeh zijn er discodip paaseieren? Nu moet ik wel naar de Hema één dezer dagen om ze te halen.
Alle reacties Link kopieren
De knetterdiscodip van de Hema; bij het eerste eitje dacht ik ‘meh, niet zo mn ding’
Bij het laatste eitje een kleine traan...dus om mezelf weer op te vrolijken toch maar weer even inslaan deze week!
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
26-02-2020 11:55
Ah ik dacht dat dit topic zou gaan over of het geoorloofd was om meer dan één paaseitje bij de kassa te pakken ;-D
Ach dat topic ja.. 😂
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Te
Veel
Paaseitjes
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
26-02-2020 11:58
Nou wil ik NU lepeleitjes
Ja zijn die lekker? Ik heb ze weleens zien liggen, maar heb je dan niet een hele hap oreo vulling?
Betty_Slocombe schreef:
26-02-2020 11:49
Zit er ook echt zo'n lekker vet smaakje aan? Dat je echt boterkoek proeft?
Het pizzapaasei intrigeert mij. Smaakt dat naar tomaat?
Weet ik niet meer eerlijk gezegd, wel herkenbaar als boterkoek in elk geval. Nog maar eens kopen dan haha. De cake smaakt alsof er deegig-kleffe cake in zit, lekkerrr! De pizza smaakte naar pizza margaritha/salami. Dus inderdaad tomaat maar ook kazig en kruidig, maar ook zoet door de chocola. Vooral de nasmaak was pizza achtig en bleef lang hangen.
Ik ben geen paaseitjes connaisseur en paaseitjes vallen voor mij bijna altijd tegen.
Je pakt blij je eitje uit (cadeautje-gevoel) en dan mwah ... de voorpret was leuker.

Voorlopig kijk ik stug de andere kant op in de winkels en ga dit topic volgen.
Blijf vooral schrijven allemaal. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
saintjeisanoniem schreef:
26-02-2020 11:46
Ik wacht op smart op de gevulde Milka eitjes. Zo lekker! En zo verslavend. :lol: :hello:
Hier al volop bij de action, kids zijn er dol op als je tenminste echt de lepel variant bedoeld.
Geniet van vandaag want je weet nooit of morgen je gegeven is...
Zanahoria schreef:
26-02-2020 11:59
OpTyFeN uIt DiT tOpIc


Ik moet nog op jacht. Discodip klinkt hemels.
Wat een vriendelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
26-02-2020 11:16
Ik heb al een zak paaseitjes van Tony op.
In mijn eentje.

Slaafvrije chocola, dus goed karma.
Eigenlijk doe ik het voor de cacaoboeren.
:kneel:
Het beste excuus.
Ik vind het altijd fijn als er weer paaseitjes zijn, dan ben ik meestal wel door mijn Sinterklaas- en Kerstlekkers.
dianaf wijzigde dit bericht op 26-02-2020 16:25
0.28% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven