Het mooiste cadeau wat je ooit kreeg

20-08-2019 12:26 56 berichten
Als tegenhanger van dit topic:
overig/ergste-cadeau-dat-je-ooit-gekreg ... ges/447709

Mijn mooiste cadeau was denk ik toen mijn vader me als 8-jarige vroeg om een doosje groente uit de auto te pakken. Had hij gekregen van een collega uit de moestuin.
Ik mopperen.. Bleek er naast de kroppen sla een klein rood katertje in de doos te zitten :heart:


edit: kinderen niet meegerekend. Het gaat om een cadeau. Niet iets wat je zelf gemaakt hebt :biggrin:
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 12:30
12.00% gewijzigd
jeskanana schreef:
20-08-2019 16:40

Vorig jaar kwam ik thuis en stond ineens Jonas in de tuin. Mijn vriend had hem opgespoord en gekocht. Hij is nu 29 jaar en gaat natuurlijk nooit meer weg :heart:

:love:
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma heeft altijd dezelfde ketting gedragen, als ik aan haar denk dan zie ik bijna al eerste die ketting om haar nek. Ze had hem al-tijd om, al voor ik werd geboren. Toen ze wat ouder werd heeft ze een paar keer aangegeven dat ze wilde dat ik hem zou krijgen na haar overlijden, als oudste kleindochter. Ze leeft nog maar is inmiddels hartstikke dement en zit in een verzorgingstehuis. Daar is de ketting kwijtgeraakt. Het bleef onduidelijk of hij was kwijtgemaakt door haarzelf of mogelijk gestolen door een medewerker (kwam redelijk vaak voor). Ik had dus al geaccepteerd dat de ketting niet meer boven water zou komen.

Paar maanden later, gaan we mijn opa verhuizen naar een zorgflat. En plots duikt daar die ketting op. Blijkbaar dus door hem in veiligheid gesteld maar dat was hij zelf vergeten...Ketting werd meteen in mijn handen gedrukt, voor al mijn tantes en nichten was het niet meer dan vanzelfsprekend dat ik m kreeg. Draag m sindsdien elke dag.
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
20-08-2019 14:11
Mijn mooiste cadeau; een splinternieuwe knalrode fiets toen ik een jaar of 7 was.

Verder vind ik het leuk om anderen te verrassen;
Toen ik in het buitenland woonde heb ik een keer gezorgd dat mijn broer op Sinterklaasavond bij mijn ouders op bezoek was. Ik had een hele zak cadeautjes geregeld en ben naar NL gereden en heb die zak die avond voor hun deur gezet en aangebeld, snel weggelopen. Uurtje later weer aangebeld. Mijn moeder was zo in tranen.

Mijn dochter was twee jaar geleden een weekje op zomerkamp. Na de zomer zou ze naar de middelbare gaan en toen heb ik in die week haar hele kamer ‘tiener-proof’ gestyled. Ze was zo door het dolle, had het niet verwacht en vond het prachtig.

Dit jaar was mijn zoon aan de beurt; hij op zomerkamp en wij hebben zijn kamer een make-over gegeven naar ‘tiener-proof’ Ook hij had niets in de gaten en was flabbergasted toen hij zijn kamer zag.

Zo gaaf om mensen zo te verrassen!
Superleuk!!!!!!!!! Die hou ik in gedachten voor mijn puber :)
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
-
daisyliz wijzigde dit bericht op 20-08-2019 22:04
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De eerste losse stapjes die onze zoon op mijn verjaardag naar mij toe maakte zijn natuurlijk een herinnering, maar vind ik hier toch wel passen, aangezien het wel extra glans gaf aan mijn verjaardag.

Verder ben ik heel blij met de prachtige ketting die ik van mijn schoonouders heb gekregen. Een familiestuk dat ze me hebben gegeven en dat heel mooi is, maar mij ook heel erg het gevoel was dat ik volledig geaccepteerd werd en verwelkomd werd in de familie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven