Het nut van de ali munten

22-10-2018 08:38 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen viva.
Wie van jullie klikt er ook elke dag braaf op de dagelijkse munten van AliExpress?
Ook ik dus, mare...waarom eigenlijk. Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb laatst wel eens bonnen gekocht met die munten, maar die gelden pas vanaf grotere bedragen dan waar ik voor bestel dus die zijn inmiddels verlopen.

Dus zeg het me maar eerlijk, ben ik een nutteloze slaaf geworden van mijn dagelijkse drang naar muntjes of hebben ze ook echt nut. Zijn er foefjes die ik moet weten? Of weet ik inmiddels dus toch alles en wordt het een fikse anti-climax.

Hebben de Ali munten nut

Totaal aantal stemmen: 35

Haha nee, dat je daar ingetrapt bent! (11%)
Jazeker, want.... (3%)
Munten? Welke munten! (86%)
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Welke munten?
Stukje naar beneden scrollen, daar staat: koop met munten.
Dan kun je dingen met korting kopen en munten inwisselen.
Maar je moet goed zoeken, want er moet maar net tussen staan wat je graag wil hebben en meestal kan je het bij een andere verkoper nog goedkoper vinden zonder munten in te hoeven wisselen.

Al kon ik een jaartje geleden nog wel goedkope Diamond paintings vinden.
Bonnen gekocht met die munten!? Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk alleen maar op aliexpress als ik echt iets nodig heb wat zij vermoedelijk verkopen en dan moet het geen haast hebben. Heel veel spullen zijn daar aanmerkelijk duurder dan thuis.

Aan sparen en kortingen doe ik nooit; ik kijk direct naar de totale prijs op dat moment.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tessa44- schreef:
22-10-2018 08:48
Bonnen gekocht met die munten!? Waarom?
Ik stik van de munten en dacht: laat ik eens op onderzoek uitgaan
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Moccachino schreef:
22-10-2018 08:48
Stukje naar beneden scrollen, daar staat: koop met munten.
Dan kun je dingen met korting kopen en munten inwisselen.
Maar je moet goed zoeken, want er moet maar net tussen staan wat je graag wil hebben en meestal kan je het bij een andere verkoper nog goedkoper vinden zonder munten in te hoeven wisselen.

Al kon ik een jaartje geleden nog wel goedkope Diamond paintings vinden.
Ja die producten heb ik gezien inderdaad, maar die zag ik elders inderdaad goedkoper dus twijfel ik weer aan het nut van de munten
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
eatmorespaghetti schreef:
22-10-2018 08:42
Welke munten?
Op de hoofdpagina staat het kopje: munten en bonnen. Daar kun je elke dag munten verzamelen, maar het exacte nut is mij wat onduidelijk :proud:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
22-10-2018 08:56
Op de hoofdpagina staat het kopje: munten en bonnen. Daar kun je elke dag munten verzamelen, maar het exacte nut is mij wat onduidelijk :proud:
Ik gebruik eigenlijk nooit kortingsbonnen of munten (dat is nieuw voor me, ga dat eens checken).
De minimaal te besteden waarde ligt vaak veel hoger dan het bedrag wat je vrij in mag voeren.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar kocht ik er nog een setje speakerverlooppluggen (grote plug naar kleine plug) voor één dollar maar de laatste aanschaffen van 18 en 25 dollar waren hun prijs niet waard. En zeker het wachten niet. Leuke dingen maar bij Action had ik er misschien 4,95 voor neergeteld en anders was ik eraan voorbijgegaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sue-Heck schreef:
22-10-2018 08:52
Ja die producten heb ik gezien inderdaad, maar die zag ik elders inderdaad goedkoper dus twijfel ik weer aan het nut van de munten
Ik heb nog even verder gekeken, (ik verzamel al zeker een jaar geen munten meer en gebruik ze nog langer niet meer)
Maar als je op de homepage op munten en bonnen klikt, en dan op tegoedbon inwisselen, dan krijg je nog veel meer winkels waar je je munten kan inwisselen.
Daar heb ik dus die Diamond paintings gekocht. En daar scheelde het mij soms toch een euro (wat relatief veel is natuurlijk voor dingen die maar een paar euro kosten)
Alle reacties Link kopieren
Moccachino schreef:
22-10-2018 09:04
Ik heb nog even verder gekeken, (ik verzamel al zeker een jaar geen munten meer en gebruik ze nog langer niet meer)
Maar als je op de homepage op munten en bonnen klikt, en dan op tegoedbon inwisselen, dan krijg je nog veel meer winkels waar je je munten kan inwisselen.
Daar heb ik dus die Diamond paintings gekocht. En daar scheelde het mij soms toch een euro (wat relatief veel is natuurlijk voor dingen die maar een paar euro kosten)
Dank je, ik zal gelijk even op onderzoek uit
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
22-10-2018 08:51
Ik stik van de munten en dacht: laat ik eens op onderzoek uitgaan
Dus je hebt bonnen metvje munten gekocht? Wat kan je met de bonnen dan? Ik geloof dat ik het ook niet snap. 😉
Ik koop regelmatig iets bij AE maar heb nog nooit ergens munten gezien!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit de aliexpress app gedownload overigens. Ik winkel alleen 's avonds met laptop thuis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
22-10-2018 09:34
Ik heb nog nooit de aliexpress app gedownload overigens. Ik winkel alleen 's avonds met laptop thuis.
Ik gooi alles in m'n wagentje via m'n laptop, maar bestel via de app. Ik krijg dan meestal een paar centen korting :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Tessa44- schreef:
22-10-2018 09:11
Dus je hebt bonnen metvje munten gekocht? Wat kan je met de bonnen dan? Ik geloof dat ik het ook niet snap. 😉
Zo voel ik me dus ook :frusty: er is niet wijs uit te worden of de munten ook echt nut hebben
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
@SombraOnline - korting geven ze niet voor niks dus ze halen een of ander flink voordeel uit het feit dat je hun app gebruikt. Ik denk privé data.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dit topic over een soort bitcoins ging..... :facepalm: :P
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
22-10-2018 17:45
Ik dacht dat dit topic over een soort bitcoins ging..... :facepalm: :P
Ali-coins. Veel meer waard dan die bitcoin ;-)
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven