Het weekend topic

29-05-2025 12:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal!
Het weekend staat weer voor de deur, en ik vroeg me af… wat gaan jullie doen? 🌼

Een rustig uitstapje naar een markt, verse bloemen kopen, misschien een boek lezen met een deken en iets zelfgebakken erbij 🍓📖 of is het een druk weekend met familiebezoek, poetsen en andere verplichtingen?

Hebben jullie rondrommel plannen? Of iets helemaal anders? Ik vind het altijd fijn om te lezen wat anderen doen om op te laden 🧺💛
TO trapt af:

Ik ga dit weekend wandelen met de hond, rommelen in m'n tuin (als het weer het toelaat) en morgen op bezoek bij een vriendin.

Er moet ook gewassen en schoongemaakt worden, maar met een lang(er) weekend kijk ik daar nooit zo tegenop.
Wat een opvallende emoticons, schrijf je met AI?
Het stikt van de aardbeien hier op het forum.
Och jongens wat een gemopper 🤣 gezellig hoor. Nee ik schrijf niet met AI.
Ik ben een paar dagen op pad met mijn dochter.. voornamelijk gericht op shoppen. :-)
Kom zaterdagavond pas thuis. Heb wel gisteren al heel veel in het huishouden gedaan. Zondag nog even boodschappen doen en dan is het weekend weer om. Maar dan heb ik wel 5 dagen vrij gehad. Heerlijk
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Morgen komt mijn huishoudelijke hulp weer. Ben ik heel blij mee. Ze was een paar maanden uit de running.
Verder gaan we op zoek naar een nieuw bankstel en ‘s avonds naar een festival in de buurt.

Zaterdag en zondag nog geen plannen verder.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Gisteren naar een festival geweest. Vandaag schoonmaken en de was wegwerken en bedden verschonen. Morgen wat planten halen en in de tuin werken en uit eten. Zondag misschien naar Rotterdam.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven