Huidboek Jetske Ultee als cadeau

16-10-2019 23:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,


Ik dacht eraan om dit boek cadeau te doen voor mijn moeder die binnenkort jarig is. Heeft iemand dit boek al gelezen? Is het wat? Ik las in een paar reviews dat het wat oppervlakkig bleef en een beetje reclame-achtig overkwam omdat ze vooral over haar eigen producten praat. Of valt het wel mee?

Heeft iemand nog een ander idee als leuk cadeau? Ik wil niet steeds met hetzelfde aankomen :)
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik haar liever een paar producten van JU (of Paula's Choice) geven.
.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me logisch he dat ze over haar eigen producten praat. Doet ze negatief over andere producten dan kan dat gezien worden als smaad, doet ze er positief over dan verkoopt ze haar eigen spul niet.
of het iets voor je moeder is weet jij het beste, bij mij zou het ergens achter op een plank komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
16-10-2019 23:38
Dan zou ik haar liever een paar producten van JU (of Paula's Choice) geven.

Daar heb ik ook naar gekeken maar dat spul is wel érg duur! Ik gebruik zelf sinds een paar maanden de Suncover SPF30 en ben daar wel tevreden over, maar om haar een flesje zonnebrandcreme cadeau te doen is ook weer zoiets.
nlies schreef:
17-10-2019 00:28
Lijkt me logisch he dat ze over haar eigen producten praat. Doet ze negatief over andere producten dan kan dat gezien worden als smaad, doet ze er positief over dan verkoopt ze haar eigen spul niet.
of het iets voor je moeder is weet jij het beste, bij mij zou het ergens achter op een plank komen

Dat is ook weer zo. Anders misschien een gezichtsbehandeling cadeau doen? (niet JU maar ergens anders :) )
Alle reacties Link kopieren
Een boek over producten die niet te betalen zijn is niet echt een leuk cadeau
Alle reacties Link kopieren
Zou je moeder er blij van worden? Ik zou het niet leuk vinden.
Gatinmijnsok schreef:
17-10-2019 07:02
Zou je moeder er blij van worden? Ik zou het niet leuk vinden.
Dit
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat die producten duur zijn maar dan is het toch juist extra leuk om 1 dingetje kado te doen wat ze zelf misschien minder snel zou kopen?

Ik zou liever een klein potje van JU of PC krijgen dan een tas vol troepjes van Kruidvat.
Doe dan beter 'n boekenbon, dan kan ze zelf iets naar haar smaak uitzoeken.
Het klinkt als een onzinboek, stom onderwerp en dan ook nog puur geschreven voor productverkoop. Dat soort informatie lees je op internet als je daar interesse in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Jetske Ultee schrijft altijd hele eerlijke informatie. Goede tips. Alles wat ze beweert is wetenschappelijk te onderbouwen. Maar heeft je moeder behoefte aan die informatie? Vind ze dat leuk?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar dan inderdaad een schoonheidsbehandeling cadeau doen. Tenzij je zeker weet dat ze dit boek interessant vindt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ok dan kan ik het idd beter niet doen. Dan ga ik iets anders verzinnen. Bedankt!
Lady_Day schreef:
17-10-2019 07:35
Ik snap dat die producten duur zijn maar dan is het toch juist extra leuk om 1 dingetje kado te doen wat ze zelf misschien minder snel zou kopen?

Ik zou liever een klein potje van JU of PC krijgen dan een tas vol troepjes van Kruidvat.
Ik ook, en mn huid ook...
(Is tenslotte het grootste orgaan....)
Sjulia schreef:
17-10-2019 07:49
Jetske Ultee schrijft altijd hele eerlijke informatie. Goede tips. Alles wat ze beweert is wetenschappelijk te onderbouwen. Maar heeft je moeder behoefte aan die informatie? Vind ze dat leuk?
nou jetske ultee heeft vooral een webwinkel waar ze haar dure cremes aan de man wil brengen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-10-2019 08:55
nou jetske ultee heeft vooral een webwinkel waar ze haar dure cremes aan de man wil brengen
Ja haar crèmes zijn ook duur, net als die van Paula’s choice. Het zijn dure ingrediënten en niet makkelijk te verpakken. Maar het is allemaal ontwikkeld op basis van de feiten. Een potje crème van de Kruidvat is goedkoper maar stelt ook niks voor.
Oh, mijn reactie is leeg, ik dacht dat het dubbel was. Maar ik sluit me aan bij wat er al gezegd is.
Ik ben dol op skincare, maar zo’n boek zou ik echt niets aan vinden. En waarschijnlijk moet je moeder dan zelf alsnog geld uitgeven om dat wat ze heeft gelezen uit te kunnen voeren. Dan lees ik zelf liever een gewoon boek.
Sjulia schreef:
17-10-2019 08:57
Ja haar crèmes zijn ook duur, net als die van Paula’s choice. Het zijn dure ingrediënten en niet makkelijk te verpakken. Maar het is allemaal ontwikkeld op basis van de feiten. Een potje crème van de Kruidvat is goedkoper maar stelt ook niks voor.
onzin natuurlijk, er is eigenlijk maar heel weinig dat werkt en dat krijg je via je dermatoloog op recept niet via een webwinkel
S-Meds schreef:
17-10-2019 09:55
onzin natuurlijk, er is eigenlijk maar heel weinig dat werkt en dat krijg je via je dermatoloog op recept niet via een webwinkel
Toch niet...
De ingredienten hoeven niet heel veel te verschillen, dat klopt, maar hoe goedkoper hoe meer water....

Bovendien is iedere huid anders, en heeft iedere huid dus ook andere behoeftes.
Als je een hele makkelijke huid hebt hoef je idd echt niks ingewikkelds op te smeren.

I.m.o zijn hele goedkope cremes niet eens zo voordelig, nogmaals veel water in dus het doet weinig voor je huid
en je moet dus veel opsmeren.
Van duurdere cremes heb je veel minder nodig.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-10-2019 09:55
onzin natuurlijk, er is eigenlijk maar heel weinig dat werkt en dat krijg je via je dermatoloog op recept niet via een webwinkel
Er is 50 jaar aan onderzoek die anders zegt. Lage doseringen van retinol werken bijvoorbeeld prima. Vitamine c, antioxidanten etc. Binnenkort mag retinol (vanaf 0,3) alleen nog maar op recept trouwens, voor de liefhebbers. Als je de retinol crème van Jetske gebruikt is dat geen probleem, die werkte al met lage dosis. De 1% retinol van Paula’s choice zal binnenkort niet meer verkocht worden.
Phoebemeaculpa schreef:
17-10-2019 10:02
Toch niet...
De ingredienten hoeven niet heel veel te verschillen, dat klopt, maar hoe goedkoper hoe meer water....

Bovendien is iedere huid anders, en heeft iedere huid dus ook andere behoeftes.
Als je een hele makkelijke huid hebt hoef je idd echt niks ingewikkelds op te smeren.

I.m.o zijn hele goedkope cremes niet eens zo voordelig, nogmaals veel water in dus het doet weinig voor je huid
en je moet dus veel opsmeren.
Van duurdere cremes heb je veel minder nodig.
uit onderzoek blijkt dat dure crèmes meestal niet beter zijn dan goedkope, alles wat je in de winkel koopt doet niet meer dan een beetje vetten of hydrateren
Sjulia schreef:
17-10-2019 10:07
Er is 50 jaar aan onderzoek die anders zegt. Lage doseringen van retinol werken bijvoorbeeld prima. Vitamine c, antioxidanten etc. Binnenkort mag retinol (vanaf 0,3) alleen nog maar op recept trouwens, voor de liefhebbers. Als je de retinol crème van Jetske gebruikt is dat geen probleem, die werkte al met lage dosis. De 1% retinol van Paula’s choice zal binnenkort niet meer verkocht worden.
wat zeg die 50 jaar dan?
wetenschappers hebben aangetoond dat retinol en vit. A zuur werken tegen huidveroudering, maar alleen in die hoeveelheden die je niet kan krijgen in het regulier circuit. Er zijn namelijk bijwerkingen
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
17-10-2019 08:05
Ik zou haar dan inderdaad een schoonheidsbehandeling cadeau doen. Tenzij je zeker weet dat ze dit boek interessant vindt.

Ik ook
mevrouw ultee is maar gewoon een huidarts die een slimme winkel heeft bedacht en op basis van haar autoriteit mensen laat geloven dat alleen haar spullen werken. En daar verdient ze goed aan
Ik zeg altijd maar zo; of het werkt weet ik niet, maar in gebruik merk je wel degelijk verschil tussen een potje Nivea/Oil of Olaz of Kiehl’s of Dermalogica oid. Het voelt allemaal gewoon prettiger aan. Of het de prijs waard is, is weer een tweede. Bij goedkopere dingen ga ik liever voor natuurlijke producten zoals jojoba-olie ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven