Ik ben wakker, jij ook?

07-09-2017 04:14 387 berichten
Blijkbaar kan ik niet slapen, net als jij, anders zou je dit nu niet lezen. :sheep:

Soms best saai om wakker te zijn, er is rond dit uur van de nacht zo weinig te doen op dit forum. :|

Daarom: zeg je zegje, doe je duit maar in het zakje en schroom niet om zomaar wat te typen, want het is al laat, wat maakt het eigenlijk ook uit?

Het hoeft helemaal nergens over te gaan en het mag best slaapverwekkend zijn. :D
Ik ben wakker en daar baal ik een beetje van, want ik ben moe en super verkouden.
Keelpijn, snotterig en niezen.
Alweer allerlei spetters over mijn telefoon gesproeid tijdens het niezen.

En de Griekse yoghurt is ook al op.

En het is toch eigenlijk best koud hier in huis, maar met die oude ketel zijn de kosten zo hoog en een nieuwe komt misschien pas over een aantal weken...

Even nog maar weer een stuk wc papier pakken om mijn neus af te vegen :sick:

Ik ga thee zetten, met honing. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
:thunder: lig al zo'n 3 kwartier wakker... tis wel erg vandaag, grrrrr...
Ik vond na een halfuur plafond staren wel dat ik mocht forummen.. :proud:

Nog meer vroege vogels?
Ja, ik ben alweer wakker, yoghurt gegeten.
Muntthee gemaakt.
Het is wel eigenlijk de bedoeling om zo nog even te proberen wat meer slaap te pakken.

En jij? Ga je zo nog terug naar bed Alice?
Hier ook wakker met een ziek kind. Dus ook al bijna hele nacht op geweest. :'( straks ook nog werken.
Ah nee, wat vermoeiend voor jullie allebei.
Sterkte straks met werken.

Is het een griepje?
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nog in bed, ben er niet uit geweest.
Ff paar minuten mediteren, krantje lezen en de katten lief aankijken of ze straks ff koffie voor me halen.. ;-D

En ook werken straks..

Beterschap voor je kind Sassa!
Ja een griepje. Jij bent verkouden, zwanger en je kan niet slapen Pfffff . Ik hoop dat je nog wat slaap kan pakken, en je snel wat beter voelt.
Alicereturns schreef:
13-09-2017 05:53
Ik lig nog in bed, ben er niet uit geweest.
Ff paar minuten mediteren, krantje lezen en de katten lief aankijken of ze straks ff koffie voor me halen.. ;-D

En ook werken straks..

Beterschap voor je kind Sassa!
Dankjewel. Ik hoop dat de katten wat koffie voor je halen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wakker :-(
Lig al vanaf 4:45 naar de wind en regen te luisteren.
En medelijden te hebben met mijn dochter die om 6:10 op de fiets moet om naar haar stage in het ziekenhuis te gaan.
sassa_82 schreef:
13-09-2017 05:55
Ja een griepje. Jij bent verkouden, zwanger en je kan niet slapen Pfffff . Ik hoop dat je nog wat slaap kan pakken, en je snel wat beter voelt.
Dank je, ik ben al aan de beterende hand gelukkig.
En ik hoef er niet vroeg uit, ik heb helemaal niets te klagen.

Beterschap en ik hoop dat het allemaal meevalt vandaag.
bartjes schreef:
13-09-2017 06:03
Ik ben ook wakker :-(
Lig al vanaf 4:45 naar de wind en regen te luisteren.
En medelijden te hebben met mijn dochter die om 6:10 op de fiets moet om naar haar stage in het ziekenhuis te gaan.
Hier waait en regent het ook flink.
Zo vroeg opstaan vind ik nooit prettig, maar zeker niet als het zulk weer is.

Ik heb trouwens altijd dat ik slechter slaap als ik vroeg moet opstaan.
Of als ik een drukke dag heb gehad.
Dus wanneer het erg belangrijk is om extra goed te slapen, lukt het juist vaak minder goed.
Alle reacties Link kopieren
Dat herken ik Shisha.
Vooral als het een andere tijd dan normaal is, dan slaap ik onrustig doordat ik bang ben om me te verslapen.

Beterschap voor iedereen overigens.
En hopelijk kan iedereen nog wat slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook al een uur wakker. Na plassen terigekropen in bed maar kan niet meer slapen. Misschien moet ik maar gewoon opstaan.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wakker, ik ben de laatste tijd vroeg wakker. Ook peuter is lekker aan het kleien. Snurkende vriend ook en de wind raast om de flat.
Zo hè het gaat hier flink tekeer storm.
Alle reacties Link kopieren
Aan de kust code oranje en hier in het oosten geel. Nog plannen vandaag?
Hier ook al even wakker.

Wij zijn op vakantie. Manlief en dochter slapen lekker nog. Dus even wat tijd voor mezelf. :-D Ik was eigenlijk van plan te gaan hardlopen maar daar is het eigenlijk al te laat voor. Dus vanmiddag maar wat baantjes zwemmen in het zwembad.
Alle reacties Link kopieren
sassa_82 schreef:
13-09-2017 05:57
Dankjewel. Ik hoop dat de katten wat koffie voor je halen. ;-)
:'( nee weer niet...
Was ook niet erg, ik was na de meditatie weer een beetje in slaap gesukkeld en werk weer wakker toen mn wekker ging dus toen moest ik er toch uit.
Gaaaaappp... Goedemorgen! :yum:
Hier in het westen ook flinke storm vind het ook eng om te rijden zo hoor. Net op het werk heb totaal geen zin na zo korte nacht. :'(
Alicereturns schreef:
13-09-2017 07:28
:'( nee weer niet...
Was ook niet erg, ik was na de meditatie weer een beetje in slaap gesukkeld en werk weer wakker toen mn wekker ging dus toen moest ik er toch uit.
Gaaaaappp... Goedemorgen! :yum:
Hè potverdorie katten waren ook moe denk ik :) Goedemorgen en werkse!
Alle reacties Link kopieren
sassa_82 schreef:
13-09-2017 07:33
Hè potverdorie katten waren ook moe denk ik :) Goedemorgen en werkse!
Dat zal het zijn.

Hier in Gld beetje wind maar nu is het droog en geen storm.. :$
Ik ben rond half 7 weer in slaap gevallen, werd wakker rond half tien, er uitgegaan om tien uur.
Een paar belangrijke telefoontjes gepleegd en nu aan een kopje thee.

Ik heb nog niet gedoucht en zit nog in mijn badjas.
Past perfect bij het weer vandaag en sterkte dus ook aan iedereen die wel naar buiten moet.

Maar toch een hele fijne dag voor iedereen.
En beter laat dan nooit: goedemorgen!
shisha schreef:
13-09-2017 10:55
Ik ben rond half 7 weer in slaap gevallen, werd wakker rond half tien, er uitgegaan om tien uur.
Een paar belangrijke telefoontjes gepleegd en nu aan een kopje thee.

Ik heb nog niet gedoucht en zit nog in mijn badjas.
Past perfect bij het weer vandaag en sterkte dus ook aan iedereen die wel naar buiten moet.

Maar toch een hele fijne dag voor iedereen.
En beter laat dan nooit: goedemorgen!
Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen! Ik heb nu even pauze en wil buiten even sigaretje roken, maar dan waait ie weg ;-D dus zit nu maar binnen en verveel me een beetje. Kwart voor is de pauze voorbij.
Als ik me verveel spiek ik ook altijd even op het forum.

Roken is ook iets bij uitstek om de tijd te doden inderdaad.
Ik ben ermee gestopt vanwege zwangerschap en het valt me alles mee moet ik zeggen.
Maar dat komt omdat ik een doel heb.

Mijn vriend rookt wel nog steeds, maar doet dat inmiddels netjes buiten.
Het was de hele tijd ook prachtig weer en daardoor geen probleem om buiten te roken, nu wordt het weer helaas minder voor hem.
Zijn er nog viva dames wakker? :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven