Ik loop vast

19-09-2018 18:00 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_376320 wijzigde dit bericht op 06-10-2018 13:44
Reden: prive
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is toch genoeg werk te vinden? In de horeca of zo?
En wat betreft je vriend.... tja, ik denk dat dat aflopende zaak is. Laat eens helemaal niks van je horen, kijken of hij dan wel interesse toont.
ik geef mn bek ook maar een douw
Wat rot dat je niet lekker in je vel zit. Wanneer ga je op uitwisseling?
Zou je tot die tijd een extra bijbaan kunnen nemen? Dan heb je extra geld voor tijdens je uitwisseling en heb je wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je misschien een paar keuzevakken laten vallen? Daarnaast kun je extra werk gaan zoeken. Je bent dan bezig en ontmoet nieuwe mensen. Of misschien kun je wat vrijwilligerswerk doen. Zoek in ieder geval naar een bezigheid (kan ook een hobby zijn) waar je energie van krijgt.

Ga vooral die uitwisseling doen! Je leert zo veel als je in het buitenland bent. Het is een leuke tijd en het staat goed op je cv.

Probeer nog een keer met je vriend te praten. Als je er niets aan doet dan zal het altijd zo door blijven gaan. Wil je dat?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jetstream,
Goed dat je je verhaal hier schrijft.
Het is een lastige periode voor je. Wat wel jammer is is dat je geen plezier meer verkrijgt in gedachten aan je opkomende uitwisseling naar Frankrijk.
Wat als een bijzondere best unieke tijd van je leven zou moeten zijn ervaar je nu als zeer middelmatig, erger, je hebt er zelfs geen zin meer in.
Hoe komt dat?

Ik denk dat je je te sterk laat beinvloeden door de mensen en gebeurtenissen om je heen.
Ga je wat meer focussen op dingen waar jij warm van wordt, waar jij echte belangstelling voor hebt, dingen die jou raken.
Wat vind je leuk in het leven? Dieren?
Ga een kort tijdje meehelpen in een dierenasiel.
Hou je van fietsen, ga wat langere fietstochten maken en geniet van de opkomende herfst.
Hou je van water, ga lekker zwemmen in het zwembad.
Vind een beetje uit waar jouw passie kan liggen
:rose:
Alle reacties Link kopieren
En als je ondertussen wat meer franse woorden leert is dat lekker meegenomen. Hartstikke handig op die komende franse ervaring!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven