Inspiratie gezocht: cadeau voor thuiswerkend personeel

29-06-2020 14:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar inspiratie! Mijn werkgever heeft me gevraagd mee te denken, maar ik ben inspiratieloos. Hij wil de collega's als blijk van waardering iets leuks opsturen om iedereen te bedanken voor de inzet de afgelopen tijd. Daarnaast wil hij een kleine financiële compensatie geven. Heeft iemand leuke ideeën voor een cadeau (naast het geldbedrag)? Collega's zijn heel verschillend (man/vrouw, 20-55 jaar). Gaat om ongeveer 20 mensen.
Alle reacties Link kopieren
Man kreeg een reep TonyChocolony, ik kreeg een bon van 25 euro.

Alsjeblieft geen broodbakken of bekers met logo, de kringloopwinkels komen er in om.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen niks, nada, noppes. Dat jullie er überhaupt aan denken, zal veel mensen goed doen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
29-06-2020 15:11
Een bon van Intratuin
Die zagen, als weinigen, hun omzet stijgen: gezellig Corona uitje, samen om een geranium en een tuinset.
Solidair zijn met de lokale bloemist, kwekerij past meer in "samen doen".

Hier een "steun de horeca" voucher in de trant van nu binnen, straks weer buiten de deur. Blij mee.
Misschien wel boven het budget, want geen kleinigheidje (Euro 50,-) naast de bonus.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
Sharing* schreef:
29-06-2020 15:58
Die zagen, als weinigen, hun omzet stijgen: gezellig Corona uitje, samen om een geranium en een tuinset.
Solidair zijn met de lokale bloemist, kwekerij past meer in "samen doen".

Hier een "steun de horeca" voucher in de trant van nu binnen, straks weer buiten de deur. Blij mee.
Misschien wel boven het budget, want geen kleinigheidje (Euro 50,-) naast de bonus.
Hier kan je ze al vanaf 5 euro bij de lokale (samenwerkende) horeca krijgen, dus als het TO wat lijkt kan ze altijd even informeren wat mogelijk is. Zeker als je meerdere bonnen voor een afdeling of bedrijf nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hier een koffie/thee pakket. Heel attent! Jammer dat we geen koffie bonen in ons apparaat kunnen stoppen en geen thee drinken :P

Ik zou zelf heel blij worden van een bos bloemen van Bloomon. Maar nu de vakantieperiode er aan komt, zijn bloemen misschien niet zo handig.

De bon voor een kopje koffie en appeltaart de horeca in de buurt van het werk vind ik een leuke!
Alle reacties Link kopieren
Ohh ik word jaloers van dit topic. Wij kregen niks.
Alle reacties Link kopieren
Hetismogelijk schreef:
29-06-2020 16:24
Ohh ik word jaloers van dit topic. Wij kregen niks.
Misschien werk je wel bij TO in het bedrijf, dan komt het er nog aan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Man kreeg vrijdagochtend een vrijmibo pakket met aparte biertjes, noten, zoutjes etc. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
https://www.luxuryformen.com/all-gifts/ ... g-pen.html

https://www.luxuryformen.com/all-gifts/ ... n-kit.html


https://www.picknickmand.nl/

https://www.bol.com/nl/p/intex-opblaasb ... oductImage
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
29-06-2020 16:26
Misschien werk je wel bij TO in het bedrijf, dan komt het er nog aan ;-)
In dat geval; TO, we wachten ook nog op het kerstpakket. Neem je die ook meteen even mee? ;)
Alle reacties Link kopieren
Brievenbus appeltaart! https://www.bakkerijmargriet.nl/gehele- ... ppeltaart/

(Hij is lekker, weet ik uit ervaring :P )
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Man kreeg via topbloemen, rozen die door de brievenbus passen.
Ze staan hier ondertussen al dagen.
Aangezien het bedrijf duizenden werknemers door heel Nederland heeft, vond ik het een goed idee.
Eerst overigens al een bos bloemen en chocolade gehad.
Voor een klein bedrijf zou ik iets kiezen om de plaatselijke middenstand te steunen.
Ik zou de lokale horeca of cultuursector sponsoren.

Misschien heeft de ijssalon kadobonnen of de plaatselijke bioscoop/theater.
sneeuwwitje80 schreef:
29-06-2020 18:14
Ik zou de lokale horeca of cultuursector sponsoren.

Misschien heeft de ijssalon kadobonnen of de plaatselijke bioscoop/theater.
Dit. Veel lokale (sociale) partijen die staan te springen om afname.
sneeuwwitje80 schreef:
29-06-2020 18:14
Ik zou de lokale horeca of cultuursector sponsoren.

Misschien heeft de ijssalon kadobonnen of de plaatselijke bioscoop/theater.
Heel leuk idee!

Maar dat werkt denk ik wel alleen als de werknemers ook allemaal enigszins in de buurt wonen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een reep Chocolonely in de eerste weken, lekker en attent. Later nog een bon voor bloemen/planten bij een online-aanbieder, maar dat was een beetje een dooie mus: waarde was € 10, maar bestellen kon vanaf € 15 en dan moest je ook zelf verzendkosten van € 4,99 op je nemen. Die heb ik niet gebruikt; komt op mij over alsof mijn werkgever (10.000+ personeel) een leuk dealtje met het bloemenbedrijf had gesloten. Dus niet zoiets gesponsords doen!

Man heeft een bedrijf met bijna 40 mensen die wijd verspreid wonen; moeite gedaan om voor iedereen een lokaal bier/frispakketje + stuk kaas te laten bezorgen voor de vrijmibo. Vond ik best attent van ze, en voor 20 man ook goed te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven