Kiki “column” -het forum voorspelt

16-07-2018 20:25 39 berichten
Om de één of andere reden klik ik steeds weer op die verzonnen Viva-column https://www.viva.nl/kiki/ met alle belevenissen van Kiki, het nichtje van Floor Faber. Ik erger me wild, want het verhaal is van het niveau voor een tiener meidenblad. Ik weet niet wie de doelgroep is, maar ik kan het hele verhaal nu al uit de doeken doen.

Kiki is verliefd op een huisgenoot met bindingsangst, waarmee ze sex heeft, maar die als barman duidelijk ook andere projecten heeft lopen. Dan is er een verlegen bandlid die ze eigenlijk niet ziet staan, maar die natuurlijk beter voor haar is. Haar ex in haar oude dorp bouwt ondertussen een nieuw degelijk bestaan op met vriendin uit de buurt.

Zojuist Kiki #17 gelezen. Het eindigt met een zoen met verlegen bandlid na hun eerste optreden. Stoere huisgenoot Kees gaf op het laatst aan toch niet te komen kijken.

Mijn voorspelling is dat hij nu alsnog wél komt terwijl Kiki met bandlid staat te zoenen.

Wat denken jullie? Verzin gerust iets totaal anders!

Ergeren jullie je ook zo aan de column. Ik weet ook niet waarom ik het lees!

https://www.viva.nl/kiki/kiki-17-even-a ... n-relatie/
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 20:37
6.03% gewijzigd
GinnyJones schreef:
16-07-2018 23:10
En dan heb ik het nog niet eens over alle stukken fruit die je om de oren vliegen om een vagina te illustreren, hoe oud zijn we? 12? 'T is hier toch zeker de Tina niet?
Haha! Als ik nog één keer die papaya zie...
Bobby-Pin schreef:
16-07-2018 23:28
:HA:

Tante Floor liep op haar slippertjes wat onwennig het vliegtuig uit, daar zag ze nog een aantrekkelijke purser staan. Shit, die heb ik gemist, dacht Floor en trok haar rugzak van gevlochten touw wat verder over haar schouder. Nog balend van het feit dat ze weer terug was in Nederland werd ze bijna omver gelopen door haastige toeristen die niet wisten hoe snel ze de eerste de beste coffeeshop konden bereiken. Ze lieten een walm van zweet gecombineerd met het slechte vliegtuigeten na.
Wat zou ze doen, de trein of toch een taxi en terwijl ze daar over nadacht ging haar mobieltje uit het jaar kruik, er zat nog net geen snoer met stekker aan.
"Lieve kind Floor van me", kakelde het aan de andere kant van de lijn,"ben je veilig en gezond aangekomen"? "Ik ben het, je tante Anne-Wil".
Tante Floor betastte snel haar dijen en nam tussen duim en wijsvinger een vetrolletje vast. "Nee, tante Anne-Wil, nog steeds niet"

De verbinding viel weg maar dat kon het goede humeur van tante Anne-Wil niet drukken, haar lievelingsnichtje Floor had ze weer naar Nederland weten te lokken.

Anne-Wil hield van bloemen en vooral narcissen, deze keer had ze uit wat schattige tuintjes in Amsterdam onderweg mooie bloemen geplukt en er een beeldig veldboeketje van gecreëerd. Een leeg appelmoespotje diende als vaas.

Om de deur kwam Kiki kijken. "Hallo, tante Anne-Wil, wie had je daar aan de telefoon"
"Je tante Floor, die kon het weer eens niet volhouden in haar eentje op dat eiland en is in een impulsieve bui op het vliegtuig gestapt hierheen, ze heeft geen onderdak dus ze zal hier moeten gaan slapen" verzuchtte Anne-Wil terwijl ze dramatisch rolde met haar ogen.

"Oh nee", jammerde Kiki uit en vroeg zich af of ze nog snel naar de bouwmarkt kon fietsen voor een hangslot op haar kast met drankvoorraad. Onderweg kwam Kiki Mieke met veel flair uit België tegen.
Hahaha! God ja, Anne-Wil. Het kwartje viel bij mij wat laat.

De Flair las ik nooit, maar ik ben nu wel benieuwd naar de avonturen van Mieke.
Bobby-Pin schreef:
16-07-2018 23:28
:HA:

Tante Floor liep op haar slippertjes wat onwennig het vliegtuig uit, daar zag ze nog een aantrekkelijke purser staan. Shit, die heb ik gemist, dacht Floor en trok haar rugzak van gevlochten touw wat verder over haar schouder. Nog balend van het feit dat ze weer terug was in Nederland werd ze bijna omver gelopen door haastige toeristen die niet wisten hoe snel ze de eerste de beste coffeeshop konden bereiken. Ze lieten een walm van zweet gecombineerd met het slechte vliegtuigeten na.
Wat zou ze doen, de trein of toch een taxi en terwijl ze daar over nadacht ging haar mobieltje uit het jaar kruik, er zat nog net geen snoer met stekker aan.
"Lieve kind Floor van me", kakelde het aan de andere kant van de lijn,"ben je veilig en gezond aangekomen"? "Ik ben het, je tante Anne-Wil".
Tante Floor betastte snel haar dijen en nam tussen duim en wijsvinger een vetrolletje vast. "Nee, tante Anne-Wil, nog steeds niet"

De verbinding viel weg maar dat kon het goede humeur van tante Anne-Wil niet drukken, haar lievelingsnichtje Floor had ze weer naar Nederland weten te lokken.

Anne-Wil hield van bloemen en vooral narcissen, deze keer had ze uit wat schattige tuintjes in Amsterdam onderweg mooie bloemen geplukt en er een beeldig veldboeketje van gecreëerd. Een leeg appelmoespotje diende als vaas.

Om de deur kwam Kiki kijken. "Hallo, tante Anne-Wil, wie had je daar aan de telefoon"
"Je tante Floor, die kon het weer eens niet volhouden in haar eentje op dat eiland en is in een impulsieve bui op het vliegtuig gestapt hierheen, ze heeft geen onderdak dus ze zal hier moeten gaan slapen" verzuchtte Anne-Wil terwijl ze dramatisch rolde met haar ogen.

"Oh nee", jammerde Kiki uit en vroeg zich af of ze nog snel naar de bouwmarkt kon fietsen voor een hangslot op haar kast met drankvoorraad. Onderweg kwam Kiki Mieke met veel flair uit België tegen.
Maar pas nadat het volgende tafereeltje zich afspeelde op het vliegveld..

Terwijl de purser opgelucht ademhaalde dat zijn werkdag er weer op zat en misprijzend wat reizigers nastaarde stond Floor nog steeds te peinzen: taxi of trein, ze was doodop en een taxi naar Zaandamstad was best prijzig, net als haar ticket naar Nederland.
Ze probeerde Anne-Wil nog een paar keer te bellen, het leek wel of de verbinding al verbroken werdt nog voor ze op kon nemen. Ze besloot een taxi te nemen ondanks de ongewone drukte op de taxi-standplaats.
Wat, een staking in het OV? Dat kon er ook nog wel bij.. de tranen sprongen in haar ogen van vermoeidheid, kon ze Anne-Wil maar bereiken zodat ze haar op kwam halen maar helaas, dat werd wachten. Ze was zeker dat keffertje waar ze zo dol op was aan het uitlaten in het bos, dat kon nog wel even gaan duren.

Een vrolijke stem met Belgisch accent zei plotseling: wat een drukte hier, je zou toch denken dat mensen weten dat het OV staakt en hun maatregelen treffen. Al moet ik zeggen dat mijn maatregel ook allesbehalve op tijd is.
'Mijn maatregel?' vroeg Floor verbaasd? Ja lachtte Mieke, mijn vriend Kees, hij zou me op komen halen maar hij is weer nergens te bekennen.
Zeker laat geworden gisteren, zijn telefoon staat uit, wat nu... Floor kreeg opeens een idee en zei: welke richting moet je op, ik ga naar Zaandamstad mss kunnen we een taxi delen, of iig een stukje.

Mieke keek haar stomverbaasd aan en zei: ik moet ook naar Zaandamstad, dit weekend is er een muziekfestival en Kees moet spelen. Hij is bassist.
Floor stak haar hand uit en zei: ik ben trouwens Floor Fleurig, ik woon op Bora Bora maar ben nu even hier door familieomstandigheden.
Mieke gaf haar een hand terug en zei: Mieke van Gent, uit Antwerpen. Floor schoot in de lach en zei: heet je broer soms Jan?
Mieke keek haar niet-begrijpend aan.
Laat maar zei Floor.

Op dat moment ging de telefoon van Floor, de Nokia 6610 uit 1973 had nu echt zijn beste tijd gehad, de batterij was alweer bijna leeg.
'Tante Floor? Met Kiki, ik kan u wel even oppikken, het OV staakt en ik ben zo in Eindho' hoorde ze nog net voor het toestel helemaal leeg was.

Mieke zei blij en met een wijzende vinger: geen paniek, daar is Kees al, je kunt met ons meerijden hoor, plek zat.
Kees stapte uit, wat een leuke man zwijmelde Floor. Mieke stelde Floor voor aan Kees en legde snel uit dat Floor wel een lift kon gebruiken.
Terwijl Kees haar een hand gaf zei hij tegen Floor: weet je dat je sprekend op een meisje uit Zaandamstad lijkt? Het had je jongere zus of nichtje kunnen zijn. Kiki Fleurig, toch geen familie toevallig?
Floors mond viel open van verbazing voor ze riep: dat moet mijn nichtje Kiki zijn.
Kees zei: dat zou wel héél toevallig zijn en begon plots heel voortvarend de tassen en koffers in de bus te zetten.
Genoeg gekletst ladys, we gaan zei Kees, het is nog een heel eind rijden én we staan hier behoorlijk in de weg.

Hij schoof een leesmap opzij om plaats te maken voor Floor, er vielen een Libelle, een Flair en de Viva op de grond. Met een glimlach legde ze de bladen terug en zei: zal ik jullie eens wat vertellen? Vroeger heb ik ook jarenlang een column in een blad geschreven' zei Floor terwijl ze de snelweg opdraaiden.
Wat was je naam, Sheherazade giechelde Mieke? Alles best zolang je maar niet die vreselijke lellebel uit de Viva was, die heette ook Floor maar moet zo langzamerhand 75 zijn en gezien haar levensstijl het gezicht van een honderdjarige hebben.
Er viel een ongemakkelijke stilte tot Kees de radio aanzette voor het filenieuws.

Wordt vervolgd..
Op de achterbank deelden Mieke en Floor dezelfde gedachte: zal ze getrouwd zijn omdat ze nu een andere achternaam draagt?

Floor Faber en Mieke van Maerle, dagboekschrijfsters van weleer en door stom toeval eindelijk elkaar ontmoet of zal er meer zijn tussen hemel en aarde.
deel #18 https://www.viva.nl/kiki/kiki-18-zon-ma ... dikke-pik/

Nou, dat wordt wat met bandlid Finn en zijn dikke piem.

Enkele fragmenten:
Ik krijg het nog warm als ik eraan denk: voor zo’n mager mannetje had Finn een verrassend dikke pik.
Geen moment dacht ik aan Kees, ik dacht eigenlijk nergens meer aan, behalve aan zijn heerlijke piem.
Mede bandlid Jasper is fel tegen relaties binnen de band.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd had ik het nog nooit aangeklikt, want wie is Floor, en waarom zou Kiki met haar flauwe zogenaamd geile verhaaltjes interessant zijn ?
Finn met zijn piem Afbeelding
Sinds wanneer is de Viva een tienerblad ?

Verder geen bijdrage van mij, ik ga proberen deze Kiki weer te vergeten Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
17-07-2018 13:25
deel #18 https://www.viva.nl/kiki/kiki-18-zon-ma ... dikke-pik/

Mede bandlid Jasper is fel tegen relaties binnen de band.
Eenmaal thuis na de Bandrepetitie logde Jasper snel weer in op het Redpil forum waar hij richting zijn mede incel's luidkeels beklag ging doen over het gedrag van Kiki en hoe zij zich beter aan zijn lul kon laven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik klik er op een of andere manier ook steeds weer op, ik denk om me te verbazen.
Kiki gaat Finn gebruiken om Kees jaloers te maken, zo is ze wel hoor.
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 14:04
Ik klik er op een of andere manier ook steeds weer op, ik denk om me te verbazen.
Kiki gaat Finn gebruiken om Kees jaloers te maken, zo is ze wel hoor.
Ja, en Kees is weer zo'n man die pas wat wil als 'ie het niet kan krijgen.

Ik vind het vreselijk dat ik het steeds maar weer zit te lezen. De Yes had volwassener verhalen.
Ja, ik lees het ook steeds :facepalm: En ik heb geen idee waarom. Ook het plaatje wat er bij staat vind ik vreselijk, net of daar iemand met een enorme pik zit. (misschien toch Finn?)
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er geen reactiemogelijkheid is. Echt, hoe tenenkrommend slecht is dit. Niet eens stage, eerder een vroegrijpe neef.
alkemade schreef:
19-07-2018 23:23
Jammer dat er geen reactiemogelijkheid is. Echt, hoe tenenkrommend slecht is dit. Niet eens stage, eerder een vroegrijpe neef.
Vandaag viel me ook iets anders op. Ik las een ander slecht geschreven Viva-verhaal van iemand die met de vriend van haar nicht heeft geneukt op het strand. In al deze verhalen, en ook bij de column van Kiki moeten er steeds stijve piemels uit broeken “verlost” of “bevrijd” worden. Elke keer staat het er weer, “ik voelde zijn paal en ik verloste hem”. Het wordt echt steeds op dezelfde manier beschreven, dus de stagiair die dit verzint heeft het blijkbaar druk, maar het vocabulaire is niet ontwikkeld genoeg om in ieder geval te doen alsof het door verschillende mensen is ingestuurd.

Hierboven hebben mensen al creatievere teksten aangeleverd.

Maar ja, ik doe het mezelf steeds weer aan natuurlijk. Soms wil een mens zich onbewust ergeren blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
In de nieuwe 'column' van kiki wordt er helemaal niets uit broeken verlost

Kiki is passief agressief en bestelt dure pizza's met truffel erop en gaat zich door kees laten naaien in een hangmat
Pinda-Kaas schreef:
24-07-2018 14:56
In de nieuwe 'column' van kiki wordt er helemaal niets uit broeken verlost

Kiki is passief agressief en bestelt dure pizza's met truffel erop en gaat zich door kees laten naaien in een hangmat
Ja, klopt. Ze zit af te wachten en Kees biedt haar nooit wat aan, maar als zij eens pizza heeft vreet ‘ie graag mee. Ook omdat ‘ie er lucht van heeft gekregen dat ze met dat bandlid scharrelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven