Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt

15-09-2014 18:34 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn kleine dingetjes waar jullie niet tegen kunnen? Om te verduidelijken wat ik bedoel, trap ik af.

-Opengescheurde lege enveloppen op tafel (de rondslingerende inhoud vind ik niet erg, het gaat echt om de rafelige envelop)

-Een rol wc- of keukenpapier die bijna leeg is. Dat laatste velletje waar de rol al doorheen schemert:bah!

-Thuis oorbellen dragen. Heel gek: ik draag de hele dag door oorbellen zonder problemen, maar zodra ik thuis de dremprl kver ben, moeten ze af. Nu jullie!
't Is al met al een heel gedoe
Van die bewegende plaatjes op een forum, nog erger als er glittertjes op zitten.

Ik vind ze vreselijk en probeer zo te scrollen als ik iets wil lezen, dat ze net buiten mijn scherm vallen.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik een gruwelijke hekel aan heb, is als mensen vuile vaat in de gootsteen zetten. Ook al is het maar een kopje. Zet het gewoon op het aanrecht, zodat ik niet eerst heel die gootsteen leeg moet vissen als ik iets wil afgieten of afspoelen e.d.



Mensen die een pak melk/sap/koffiemelk terugzetten in de ijskast, terwijl er nog maar 1 druppel in zit. En als je er dan iets van zegt, zeggen "Ja, maar hij was toch nog niet leeg?"



Klantenservices of telefooncentrales bij bedrijven, waar je niet gelijk iemand aan de lijn krijgt, maar eerst een eindeloos bandje moet afluisteren met zo'n gemaakt vriendelijke vrouwenstem die zegt dat ze je gráág van dienst willen zijn en wat fijn dat je belt en heb je al eens op de website gekeken, want daar hebben ze ook véél informatie... en dan heb je dát eindelijk gehad, dan kom je in zo'n ellenlang keuzemenu (druk 1 voor zus, druk 2 voor zo) en jouw keuze staat er nooit exact tussen, dus dan probeer je maar wat, dan zijn er altijd nog 3 wachtenden voor je, en dan krijg je eindelijk iemand aan de lijn, en die zegt dan "Oh, nee, daar ga ik niet over, dan had u optie X moeten kiezen, weet u wat, ik zet u even terug"... En dan kan je opnieuw beginnen. Ik háát dat!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Fietsende mensen die niet meteen aan de kant gaan als bel dat ik er langs wil, maar eerst heel omstandig om moeten kijken of er wel echt iets aankomt, en daarbij vreselijk gaan slingeren omdat ze hun stuur niet recht kunnen houden. Kijk dan niet om en ga gewoon opzij.



Mensen die met 3 personen naast elkaar fietsen zodat je er niet langs kan ondanks het feit dat het een heel breed fietspad is.
Een vlieg die op mijn bovenlip gaat zitten als ik een dutje doe op de bank. Getverdemme en brrr, dat kriebelt zo vies!



En man die zijn eerder gebruikte handdoek gebruikt als badmat die hij dan tot de volgende dag laat liggen in plaats van die in de was te gooien. We hebben badmatten genoeg en sowieso ligt daar dan een dampende handdoek die dan niet meer fris naar wasmiddel ruikt. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij mij komen de theedoeken en de sokken altijd op wonderbaarlijke wijze in de dekbedovertrekken terecht .Ik pak het beddengoed aan de onderkant samen en plaats zo'n dikke elastiek nét achter het open gedeelte. Mik het op die manier in de droger en heb zo geen last meer van verdwaald wasgoed. Blijft wel een ietsiepietsie vochtig rond de elastiek maar dat is niet noemenswaardig.
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven