Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe plast uitgekozen (altijd een leuk klusje!): een 'mandala' (hij is niet helemaal symmetrisch, vandaar tussen aanhalingstekens) uit geheime tuin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena: hoe gaat het met je mandala?

Ik ben helemaal fan van het kleuren op nummer en heb een paar nieuwe kleurboeken aangeschaft hiervan.
Ben nu bezig met een pauw uit dit boek.
https://www.bol.com/nl/p/kleuren-op-num ... 076461594/

https://hetlevenvannaomi.wordpress.com/ ... lwassenen/
hier had ik een review gelezen over het kleurboek en die sprak me wel aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met mandala gaat het goed! Ik ga vanavond aan wat blaadjes beginnen. Heb nu een aantal van de bloemetjes gekleurd, maar ik weet even niet welk kleurtje nu. Dus ga ik war blaadjes kleuren, tot ik weer weet hoe ik verder wil met de bloemetjes.

Dat kleuren op nummer heb ik vandaag ook naar staan kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Slim om even wat anders te kleuren, dan kom je vanzelf wel weer op nieuwe inspiratie.

Op nummer kleuren is echt leuk vind ik. Hoef je niet na te denken over de kleurtjes haha, lekker makkelijk.
Dit boek heeft erg kleine vakjes, moet je van houden, maar ik vind het leuk ter afwisseling.
Alle reacties Link kopieren Quote
De pauw is af en mooi geworden al zeg ik het zelf :-).

Nu bezig met flamingos
Alle reacties Link kopieren Quote
Je eerste plaat was een pauw bij dat kleuren op nummer? Leuk zeg! Ik vind pauwen leuk om te kleuren. Je kunt er zo lekker veel kleur in kwijt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mandala is bijna af! Hierna wil ik een Harry Potter-plaat gaan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Denk dat ik binnenkort ook weer eens een mandala ga kleuren.
Al ben ik nog lang niet uitgekeken op m'n kleuren op nummer boek :-). Daaruit heb ik een pauw, slang en flamingo gedaan. Nu bezig met een vlinder.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.facebook.com/johanna.basfor ... 5900970124

Kleurtips van Johanna Basford!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe plaat uitgekozen: de doos smekkies in alle smaken van Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wordt er nog gekleurd met de Paasdagen?

Ik werk fijn verder aan mijn smekkies-plaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
e
Celaena_Aelin schreef:
01-03-2018 21:52
Ik zag trouwens van de week ook kleurpuzzels bij Big Bazar. Voor 1,50 geloof ik.
v
Hey thanks voor de tip, ik heb een 3 doosjes gehaald en 1tje al af.
ca
http://nl.tinypic.com/r/29wk0es/9

Heb er wel spijt van dat ik de achtergrond grijs heb gekleurd :cry:
Ik dacht dat de grijze stift lichter zou zijn, maar dat issie niet :"-(

Een aantal weken geleden ben ik naar de boekenbeurs geweest en heb ik daar Imagimorphia kunnen scoren.

Verder wissel ik mijn kleurmomentjes af met Bullet-journaling.

Hoe vordert jouw smekkies plaat CA?
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteravond die puzzelplaat afgemaakt, maar nu vraag ik me af: wat doen jullie als je zoiets af hebt? Verkruimel je het weer tot puzzeltjes of plak je dat ergens om het te bewaren?

Ik vraag 't want ik heb die puzzeltje nog steeds op mn tafeltje liggen en heb (nog steeds) geen idee wat ik dr mee moet :muziek:
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn puzzel is weer terug zn doosje in gegaan.

Het doosje van de smekkies heeft nu kleur, nu ben ik wat smekkies aan het kleuren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vandaag alleen het tafelkleed gekleurd :)
(wat natuurlijk eigenlijk voor de kinderen was)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi kleurrijk Twisted! Ik zou 'm inderdaad ook in het doosje bewaren.

Ik ben nog steeds fan van het kleuren op nummer. Momenteel bezig met een tijger.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is het met je tijger, Jeetje?

Anna, is het tafelkleed al af? Patroon past vast ook wel bij het huidige weer!

Hier nog steeds bezig met de smekkies-plaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tafelkleed ligt al lang in de prullenbak. Het was echt zo'n papieren kleed voor de paasdagen. Maar hebben toch een paar dagen lekker gekleurd tijdens het eten :)

Ik heb evi weer uit de kast gehaald. Maar ben ook veel aan het borduren de laatste tijd, dus geen tijd om te kleuren :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
De afgelopen dagen niet veel gekleurd, tijger is nu voor de helft af en hij wordt mooi! Eigenlijk is de hele plaat alleen de kop van een tijger, zonder lijf dus. Hij bestaat vooral uit bruin, zwart en grijs tinten en het leek me daardoor niet zo'n leuke plaat om te kleuren, maar het valt me alles mee.
Nu met het mooie weer zit ik lekker buiten op de loungebank. Dat is alleen niet zo handig met kleuren. Vanavond binnen weer aan de slag :-).
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn smekkies-plaat is af!!

En op de vrijmarkt heb ik van mijn ouders nog twee kleurboeken en een kleur-puzzel gekregen. Alledrie ongebruikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Momenteel bezig met een mandala uit Lost Ocean. Ik ben een nieuwe techniek aan het uitproberen, met kleurschakeringen die in elkaar overlopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat met die kleur-schakeringen wordt hartstikke mooi! :hyper:

Waar is de rest mee bezig?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben momenteel aan het kleuren op nummer, deel 2.
Ik vind het juist leuk om te ontdekken wat het is, dat het een verrassing is. Ik was dan ook heel geschokt toen ik mijn nichtje juist bij de 'antwoorden' een plaat zag uitkiezen :O
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij zo'n Japanse puzzel spiek ik wel eens, omdat het anders erg lastig rekenen is. Maar ik vind het juist fijn als ik niet na hoef te denken, dus ik snap jouw nichtje ook niet...

Al werken borduren en diamond painten natuurlijk ook op basis van de uitkomst, niet van de ontdekking.
Alle reacties Link kopieren Quote
De afgelopen tijd geen tijd/zin/energie gehad om te kleuren.

Ik heb ook naar dat kleuren op nummer zitten kijken maar uiteindelijk met een andere versie van kleuren op nummer naar huis meegenomen.

Heb namelijk kleuren op nummer met stickers aangeschaft. Je kleurt dus niet met potlood oid maar je vult de vakjes met stickertjes. Ideaal voor luilakken zoals ik hahaha :-P)

Ben gisteravond pas begonnen eraan maar merk wel dat t weinig uitdaging biedt. Dus ik ga dr volgende week wel verder ermee.

Hoe gaat het bij de anderen? Met welke plaat zijn jullie mee bezig?
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven