Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
:bye: wordt er nog gekleurd?

Ik wil het kleuren graag weer oppakken, in verband met vakantie en dergelijke de laatste weken weinig gedaan. Waar zijn jullie momenteel mee bezig?

Ik denk dat ik verder ga met een plaat van Johanna Basford (Ivy and the Inky Butterfly), maar ik weet nog niet welke.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hoor, ik heb minstens 1 x per week een kleurmoment!

Nu met een schildpad bezig uit een merkloos boekje. Hierna wil ik een poster van Johanna Basford gaan kleuren, zodat ik die in huis op kan hangen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook weer een beetje begonnen, vooral omdat er nu weer een goedkope gelpennen box te koop was bij de action.

Ik kleur voornamelijk mandela's, of iets met een repeterend patroon, niet te fijntjes.
die ik wilde bestaat al...
Leuk, Cela! Heb jij ook zoveel boeken thuis liggen?

Ik kleur niet alleen graag, maar teken en verf (waterverf) ook graag. Ik kan het niet zo goed, maar als het maar leuk is, toch? ;-D

Ik heb een tijdje terug dit boek meegenomen uit Nederland:

Afbeelding

Iemand bekend met dit boek? Hartstikke leuk, met allerlei stap-voor-stap tekeningen en 'opdrachten'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb pas wel het wiskundetekenboek gekocht, maar heb er eigenlijk nog niets uit gedaan (behalve dingen kopiëren voor de kinderen en voor op school).
https://www.bol.com/nl/p/kleurkunde/9200000046155207/
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Nectarinepit schreef:
28-08-2018 16:32
Leuk, Cela! Heb jij ook zoveel boeken thuis liggen?
*kijkt naar het plankje vol kleurboeken, kaarten om te kleuren, kleurpuzzels en poster-kleurboeken*

Nee hoor :A:
Celaena_Aelin schreef:
28-08-2018 17:55
*kijkt naar het plankje vol kleurboeken, kaarten om te kleuren, kleurpuzzels en poster-kleurboeken*

Nee hoor :A:

;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn schildpad is af en nu ben ik met een plast uit de artist edition van Secret Garden bezig van Johanna Basford.

Waar is de rest mee bezig?
Ik wil morgen beginnen aan een plaat uit Ivy and the Inky Butterfly. Ik weet nog niet welke.
Alle reacties Link kopieren Quote
Al een plaat uitgekozen, Nectar?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn plaat vordert langzaam. Want ik wil het supermooi maken en dat duurt langer ;-)
Ik heb een drukke week achter de rug en geen tijd gehad om te kleuren. Hopelijk komend weekend.

Ben je bezig met de plaat uit de artist edition, Cela?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, klopt!
Volgende maand komt het nieuwe kleurboek van Johanna Basford uit. Het heet World of Flowers en bestaat dus voornamelijk uit platen met bloemen.

Ik ben benieuwd. Ik ga het sowieso kopen, ik vind haar boeken fijn. Hopelijk krijg ik dan ook weer wat meer tijd om te kleuren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de afgelopen dagen dagelijks een uurtje gekleurd na het avondeten. Heel fijn om zo te ontspannen, met op de achtergrond de tv.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn he, jeejtje? Ik doe dat ook vaak. Al zijn sommige programma’s geschikter dan andere, ben ik achter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena_Aelin schreef:
13-09-2018 21:57
Fijn he, jeejtje? Ik doe dat ook vaak. Al zijn sommige programma’s geschikter dan andere, ben ik achter.
Ja, dat is herkenbaar ;-). Ik hou van huizenprogramma's (huizen kopen/verkopen etc), maar dan is alleen luisteren niet genoeg ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.facebook.com/johanna.basfor ... 500431294/

Voor de fans: een flip trough van het nieuwe boek van Johanna Basford!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!

Ik wil binnenkort gaan kleuren en ben informatie en inspiratie aan het opdoen :) Hier even een reactie zodat ik het topic niet kwijt raak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Couscous: leuk! Wat voor kleurplaten wil je gaan maken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze gevraagd voor mijn verjaardag volgende maand :$
https://www.youtube.com/watch?v=haOkxw2D1q0

Ik ben echt fan van de tekeningen van Camilla d'Errico. Hierbij kun je je fantasie de vrije loop laten en hoeven de kleuren niet realistisch te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Couscous: t past bij je avatar ;-). Veel plezier alvast! Kan me voorstellen dat de voorpret ook al leuk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Couscous, je kunt ook kleurpotloden proberen op de KreaDoe volgende maand! Sowieso is het een goede plek om je te oriënteren op een nieuwe hobby ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zojuist een doos FC polychromos besteld! Ze waren in de aanbieding op bol :) Eigenlijk vind ik de Primacolor kleuren iets mooier, maar die zijn lastig te vinden..

Heb er ook maar gelijk 3 extra kleurboeken bij gedaan haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk Couscous! Dit weekend lekker aan de slag ermee?

Bij mij lukt het nog steeds goed om iedere avond na het avondeten een uurtje te kleuren. Heerlijk even ontspannen na een drukke werkdag. In het weekend kleur ik meer, vaak een aantal uren achter elkaar. Komende zaterdag en zondag ook weer denk ik, verder hebben we weinig plannen op een etentje na. Dus veel kleurtijd :-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven