Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
Celaena, ik heb er één besteld, dankjewel voor de tip! En ach ja, als ik dan toch bezig was ook maar gelijk twee nieuwe kleurboeken besteld als kerstcadeau voor mezelf :gift:
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke boeken?
Celaena_Aelin schreef:
09-12-2018 18:09
Welke boeken?
World of Flowers van Johanna Basford en Romantic Country (de eerste) van Eriy. Vooral op de laatste had ik al een tijdje een oogje, heb een paar prachtige ingekleurde platen uit dat boek gezien. World of Flowers is volgens mij net op de markt en ook daar heb ik geweldige afbeeldingen uit gezien. Bloemen zijn niet per se mijn ding, maar ik vind ze wel fijn om te oefenen met kleur.

Jij bent ook van de meerde creatieve hobby's, toch? Ik kom voor m'n gevoel echt tijd tekort om alles wat ik leuk vind te doen :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Momenteel geen baan... dus tussen het solliciteren door vrij veel tijd over helaas.
Hum, dat is dan weer jammer dat dat de reden is van je vrije tijd. Hier een baby, dus overdag vooral met haar bezig en 's avonds eigenlijk te moe om mezelf echt tot iets te zetten, maar mis het tekenen toch wel en wil graag m'n hobby's weer een beetje oppakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, het is me gelukt om 3 kerstkaarten te kleuren. Toen was ik het zat. Dus nu kleur ik een dubbele plaat uit het kerstboek van Johanna Basford, met een soort peperkoek dorpje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mezelf gister getrakteerd op een aantal losse potloden, kleuren die ik nog niet had. Nu kleurt het op de een of andere manier extra lekker.
Wat leuk, Celaena! Welk merk en welke kleuren?

Hier ligt het kleuren even stil. Heb, net zoals de rest van Nederland, de griep gehad. Hopelijk is snel m’n energie weer op peil!
Alle reacties Link kopieren Quote
Faber Castell, een paar bruintinten die ik nog niet had, een paar groentinten, een heel diep donkerblauw, een lichtgrijs, een paar roze-tinten en een heel warme geeltint. De winkel waar we waren had helaas geen Derwent ProColour, anders had ik daar ook wat van meegenomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag weer een kleurpuzzel afgemaakt.
Maar deze vind ik niet zo mooi. Ben dr niet dol op.

http://nl.tinypic.com/r/30vg0g1/9

Zelf heb ik laatst ook weer wat kleurpotloden gehaald bij de hobbybeurs
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke beurs twisted? KreaDoe of een andere?
Alle reacties Link kopieren Quote
Een hobbybeurs bij mij in de stad.
Komt maar iets van 1 of 2 keer per jaar.
Laatste keer dat ik dr was geweest was ook alweer iets van vier jaar geleden.
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar ik wil dolgraag een keer naar Kreadoe beirs gaan. Lijkt me geweldig :-D
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het ook! Ik ga al een paar jaar met een paar vriendinnen. Dit jaar is’ie van 30 oktober tot en met 3 november. Misschien lukt het om daarheen te gaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena_Aelin schreef:
06-01-2019 18:47
Is het ook! Ik ga al een paar jaar met een paar vriendinnen. Dit jaar is’ie van 30 oktober tot en met 3 november. Misschien lukt het om daarheen te gaan?
Hopelijk lukt het me om dit jaar wel te gaan :-D
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben weer even bezig geweest.

http://nl.tinypic.com/r/24wdpfs/9

Met onderstaande plaat heb ik geoefend met aquarelpotloden.
http://nl.tinypic.com/r/2whib20/9

Met welke plaat zijn jullie bezig?
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi die vissen!

Ik ben nu bezig met een pagina uit Evi. Een randje bloemen om een pagina, af en toe een bloemetje. Niets groots dus.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Die aquarel is mooi gelukt!

Ik kan even niet kleuren, ik heb m’n arm gebroken. Dus ik stort me even op diamond painten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lukt dat wel met een gebroken arm CA?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik was weer begonnen met kleuren, maar ik heb dat even opzij gelegd. Ben namelijk begonnen met diamond painting. Erg verslavend haha. Het leek me niets, maar ik vind het heerlijk om te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnnA_C schreef:
02-02-2019 21:16
Lukt dat wel met een gebroken arm CA?
Ja, als ik vanuit mijn schouder beweeg wel. Het pennetje is lichter dan een potlood en je hoeft geen kracht te zetten, dat scheelt enorm.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh jeetje CA, veel beterschap hoor :redrose: :hug:
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo dames,

Ook ik ben fan van kleuren. Heerlijk ontspannend.
Dacht dat het niets voor mij zou zijn.
Kreeg een kleurboek en potloden voor mijn verjaardag.
Dacht na een tijdje dat ik het toch maar eens moest proberen en vind het toch leuk.
Heb nu al meerdere boeken en ook een grotere doos kleurpotloden gekocht.
Ik ben om.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Anvehe! Welk boek heb je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena_Aelin schreef:
10-02-2019 16:39
Fijn Anvehe! Welk boek heb je?
Ik heb het Feel Happy boek(je)
Een kleurkalender en een mandala kleurboek.
De kleurpotloden zijn van Faber Castell en stiften van Stabilo.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven