Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Goede namiddag lieve knusseltjes 🥰
Mooie O.P. 😍
Rustig aan met de oliebollen, het is nog vroeg 🥴
Ow, zit Sebasje in een lade? 🥺
Hopelijk raakt ‘ie niet kwijt 😉
Happy new topic!

Afbeelding

Ik zag dat die vieze brokjes heeft gestrooid. Even multitasken dan maar.

Verder voel ik me alsof mijn lijf en geest zijn leeggezogen en ik maar moeilijk wat energie terug krijg om ook maar iets te doen -niet dat dat erg is, ik heb vakantie, maar had wel wat meer willen doen zeg maar.
Dus ff:
Afbeelding

Ik hartje chocolade, maar nutella vind ik zo 'droog', dat hoef ik niet in mijn oliebol hoor. Speaking of oil balls , die heb ik er deze maand al 5 op en vanavond krijg ik er meer zag ik!

Fijne jaarwisseling allen! 😽
Coconuts12 schreef:
31-12-2018 15:54
Of hoeveel vingers hij nog over heeft na het afsteken van vuurwerk :proud:
:proud: Natuurlijk, dat zal het zijn.

Ze zijn hier trouwens al bezig vlakbij, met als resultaat dat ik een geflipte kat heb.
Uiteraard heb ik er rekening mee gehouden (Feliway, muziekje, kledingkast open met mandje en dekentje erin gordijden dicht enz) ze overleeft het wel maar ik vind het zo zielig.. :'( )
Ik heb overigens twee katten, gelukkig zijn ze niet allebei bang voor vuurwerk)
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
31-12-2018 15:41
Tja, niet handig om nu een nieuwe nick te kiezen.
Zit je te tikken, kan je wachten op goedkeuring van je berichten...

Ah kijk aan, ik mag!
Kan alleen geen plaatjes plakken nog. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Even mezelf in the rerun: ;-D

Coerage schreef:
31-12-2018 14:24
Jaah! Een nieuw topic nét voor het begin van het nieuwe jaar!
Helemaal goed. :)

Dank je Enn!

Iedereen een fijne dag en jaarwisseling toegewenst, met of zonder hoofdpijn, met of zonder nutella, appels of wat dies meer zij. Sterkte Genie, hoop dat alles goed komt! :bigkiss:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Fijn je weer even te zien Kittens.
Het plaatje met het stopcontact vind ik hilarisch, thanks. :HA: Dus dat heb je alvast bereikt vandaag! :lol:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
31-12-2018 17:43
:proud: Natuurlijk, dat zal het zijn.

Ze zijn hier trouwens al bezig vlakbij, met als resultaat dat ik een geflipte kat heb.
Uiteraard heb ik er rekening mee gehouden (Feliway, muziekje, kledingkast open met mandje en dekentje erin gordijden dicht enz) ze overleeft het wel maar ik vind het zo zielig.. :'( )
Ik heb overigens twee katten, gelukkig zijn ze niet allebei bang voor vuurwerk)
ach jeetje. Knussels voor je poezel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond Knussels,

Ik gluur weer even om de hoek.

Ik hoop dat iedereen een mooi uiteinde heeft en op naar een mooi nieuw jaar met vrienden en mooie herinneringen die nog te maken zijn.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Alle reacties Link kopieren
De ultieme knusselbank op deze pagina

viewtopic.php?t=434431&start=400
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
zo blij dat ik niet de enige ben die dit in die taarten zag 😝

https://www.viva.nl/eten-drinken/hilari ... achtsdeel/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar lieve knussels 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar lieffies! Ik wens jullie een goede gezondheid, veel liefde en warmte toe! :cheer2: :loveys: :cat:
:cheer2: :cat: :loveys: :cat:
:cat: :cheer2: :loveys: :cat:
:loveys: :cheer2: :loveys: :cat:
:cheer2: :cat: :loveys: :cat:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Afbeelding
Coerage schreef:
01-01-2019 00:40
Gelukkig nieuwjaar lieffies! Ik wens jullie een goede gezondheid, veel liefde en warmte toe! :cheer2: :loveys: :cat:
:cheer2: :cat: :loveys: :cat:
:cat: :cheer2: :loveys: :cat:
:loveys: :cheer2: :loveys: :cat:
:cheer2: :cat: :loveys: :cat:
Jij ook!!

Gelukkig nieuwjaar allen!!! :cheer2: :flirting: :bigkiss: :bigkiss: :muziek: :cat: :blob: B-)
goeiemorgen allen
Gelukkige nieuwjaar , een dikke knuffel voor iedereen :bigkiss: .
Voor degene die huisdieren heeft hopelijk zijn ze de nacht goed doorgekomen :puppy: :cat: :bunny:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
31-12-2018 23:43
zo blij dat ik niet de enige ben die dit in die taarten zag 😝

https://www.viva.nl/eten-drinken/hilari ... achtsdeel/

Whaha, dat was me niet eens opgevallen, maar die foto met close up laat eigenlijk niets te raden over. :proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
01-01-2019 11:48
Whaha, dat was me niet eens opgevallen, maar die foto met close up laat eigenlijk niets te raden over. :proud:
ik zag het bij beide taarten meteen, maargoed ik heb duidelijk een pervers brein :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Gelukkig nieuwjaar lieve knusselaars!

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
01-01-2019 11:52
ik zag het bij beide taarten meteen, maargoed ik heb duidelijk een pervers brein :P

Jij zegt het. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Kia, ik mis de shifty-moet-terugkomen-poll :cry: :cry: :cry: :cry:
Hey Dappertje, nieuwe knopjes op je jasje? :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven