Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Beppie ; Ik weet wat het is hoor , om altijd te stressen om dit soort situaties .
ik laat het maar komen , soms kun die dingen gewoon gebeuren en ik ben het beu om mijzelf ziek te maken met al die stress .
Pheebs : enig idee waar die onrust vandaan komt ?
walpurgisnacht schreef:
18-02-2019 14:07
Beppie ; Ik weet wat het is hoor , om altijd te stressen om dit soort situaties .
ik laat het maar komen , soms kun die dingen gewoon gebeuren en ik ben het beu om mijzelf ziek te maken met al die stress .
Pheebs : enig idee waar die onrust vandaan komt ?
Oww valt wel mee hoor qua onrust.
Is ook een beetje mijn karakter denk ik, beetje wispelturig soms...
Pheebs, misschien heb je een een onrustige ziel , dat zal wat worden als je een omaatje bent van 90 +. Ik denk niet dat rusthuis dat leuk gaat vinden .
Alle reacties Link kopieren
Mijn bed heeft heel lang onder een raam gestaan, kan best vind ik :)

Ohh spannend met wachten op uitslag!! Ik duim voor goede uitkomst!

Oh ik hoop dat de rekening mee valt!

Hoe is het met maman? hoe is oud is ze?

Ehh verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb.......

Mysterie kattenzeik opgelost: er heeft er 1 tegen een gordijn aangeplast/gesproeid. Dus eindelijk heb ik mijn antwoord!
lichtje hoe gaat het , niet te veel last van kwaaltjes .
walpurgisnacht schreef:
18-02-2019 14:39
Pheebs, misschien heb je een een onrustige ziel , dat zal wat worden als je een omaatje bent van 90 +. Ik denk niet dat rusthuis dat leuk gaat vinden .
Dat is dan hun probleem, niet dat van mij.. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dag bollekes! Schattebollekes, geen roombollekes want daar hou ik niet van :P
Ik ben weer ik! Gewoon mijn eigen ondernemende en ambitieuse smulpaap zelf! Heerlijk. Thuis gekomen na een fijne werkdag met veel lol en resultaat en hoppa zo beentjes onder tafel want man had super gekookt. Van slag gingen de katjes showen hoe cute ze zijn en wat ze allemaal kunnen: rennen door de gang en hoppa zo op de 2m hoge kast springen en vandaar zo in mijn nek! Al spinnend en wel. Ik teken voor elke dag zo'n dag en thuiskomst. Kers op de taart: Maman aan de tel: 'Jij maakt je altijd zorgen, er is niets aan de hand en nee je hoeft volgend weekend niet te rijden. Zorg maar dat je zelf rust neemt, jullie hebben ook griep gehad'. Lekker puh maar zondag zit ik gewoon tegen haar aan te knusselen. :heart: Soms hoef je niet naar je moeder te luisteren. :puh:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Lichtje: Maman is 84. Maar heeft al een aantal keren kanker overleefd en haar lijfje heeft daar smakken van gehad. En sinds een aantal jaren speelt reuma heel erg op en het feit dat ze ook 3 keer een hernia operatie heeft gehad helpt natuurlijk niet in het motorische systeem. Haar hart is heel sterk en figuurlijk heel groot. Dat mooie hartje houdt haar bij ons al heeft ze periodes dat het voor haar echt niet meer hoeft en ze de euthanasie verklaring vakant heeft. En daar heb ik vrede mee en intussen probeer ik haar zoveel mogelijk liefde, lijfelijkheid en moois te brengen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Twillie; toch je neus gevolgd denk ik?
Wij hadden ooit een buurtkat hier in huis gehad, zelfde resultaat. En neus volgen is dan de enige oplossing volgens mij.

Glittertje, hopelijk valt het mee!

Phoebe; waar staat het bed nu? Onder het raam? ;-D Ik vind dat juist leuk. Vooral als je vanonder de dekens (met de handjes erboven :P) naar buiten kan kijken.

Wat een fijn nieuws Blondje. En ik krijg spontaan even een brok in de keel als je schrijft over 'vrede hebben'. Maar ik ben ook een beetje emotioneel incontinent nog na een pittig weekend. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Verder dikke knussels voor iedereen.
In het speciaal voor Kia omdat ik denk je het nodig hebt.

En een zwaai naar Draakje, die misschien toch ergens in de buurt rondvliegt.

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je een lieverd Dappertje! Je denkt echt aan de mensen hier, ook als ze niet actief posten. Bijzonder!
Ik wil je geen brok bezorgen. Het proces dat wij doorgaan was eerder heel moeilijk voor me. Maar intussen - toen Maman echt euthanasie wilde regelen en mij daarin in vertrouwen nam en we samen het traject daartoe door gingen - heb ik echt vrede met haar beslissingsrecht op elk moment. Sinds het geregeld is is ze minder geneigd om op te geven. En als ze dat wel wil, dan weet ik dat ze me daar in kent. En weet zij dat ik haar zal helpen. De geruststelling is dat ik - buiten natuurlijk overlijden - niet voor voldongen feiten gesteld ga worden. Verdrietig zal het altijd zijn. Maar het verschil zit in 'samen in liefde'. En dat is het grootste vertrouwen en respect wat we voor elkaar kunnen voelen. Dus ja. :heart:
oudblond wijzigde dit bericht op 18-02-2019 22:33
6.15% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
18-02-2019 22:27
Wat ben je een lieverd Dappertje! Je denkt echt aan de mensen hier, ook als ze niet actief posten. Bijzonder!
:bigkiss:

En verder: heel mooi en ik snap het!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
doet even knussels brengen voor alle mooie en bijzondere lieverds hier en een extra dikke voor Maman 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
He popje! Sorry, je sprong net naast de bank die ik net verplaatste :D Nu moet je hier wel blijven slapen! En ik heb kaas en zo en knuffelkatjes en en....
Slaap lekker lieverds. Dit blij konijn gaat richting harem in bedje :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
18-02-2019 22:39
He popje! Sorry, je sprong net naast de bank die ik net verplaatste :D Nu moet je hier wel blijven slapen! En ik heb kaas en zo en knuffelkatjes en en....
Slaap lekker lieverds. Dit blij konijn gaat richting harem in bedje :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss:
Wat erg voor mij :proud:

Trusten lieverd ik ga ook. Ben weer veel te laat
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat praat je liefdevol over je moeder! Mooi!! :heart: :flirting:

Grrrrr hier ruik ik nog steeds wat! Mijn neus nog maar een keer volgen. Voor de zekerheid hun mandjes nu maar in de wasmachine gegooid.
Alle reacties Link kopieren
walpurgisnacht schreef:
18-02-2019 15:57
lichtje hoe gaat het , niet te veel last van kwaaltjes .
Nee gaat echt top! Nergens last van, alleen erg moe. Maar dat is prima!
Lief dat je vraagt!
Alle reacties Link kopieren
walpurgisnacht schreef:
18-02-2019 14:07
Beppie ; Ik weet wat het is hoor , om altijd te stressen om dit soort situaties .
ik laat het maar komen , soms kun die dingen gewoon gebeuren en ik ben het beu om mijzelf ziek te maken met al die stress .
Ik probeer het ook maar te laten komen, maar vind het wel heel vervelend.
Herken de stress gelukkig veel sneller en kan mezelf dan vaak wel toespreken dat stressen geen zin heeft. Maar vrees dat het deels altijd wel aard van het beestje zal blijven

Blond, mooi hoe jij vol liefde over Maman spreekt. Krijg er gewoon een glimlach van op mijn gezicht :D
Eat glitter for breakfast and shine all day
fijn om te horen dat er ook lieve mama en papa zijn .
beppie Rome is ook niet in een dag gebouwd .
net een wandeling gemaakt met een uitgelaten Mickey , eerste keer in het bos . Ik lees hier een topic van iemand over haar hond .
Ik heb veel goesting om dat kraam ook een keer de hele dag en nacht in een kooi opsluiten .Misschien dat ze ondervindt wat het is .
Knussels voor iedereen :heart:
hallo , hoe gaat ermee ?
Alle reacties Link kopieren
Haai!!!! 'Uitgewerkt'!
Maman zegt ook bonjour en merci voor de lieve beterschapsberichtjes. Mijn zus heeft het haar laten lezen vanmiddag. Verguld is ze! En het gaat alweer een stuk beter met haar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Blond , dat is goed nieuws , Heel fijn
walpurgisnacht schreef:
20-02-2019 18:00
hallo , hoe gaat ermee ?
Slecht, maar komt goed. Hoe is het met jou?

Veel liefs aan Maman, Blondje.
Coerage schreef:
18-02-2019 21:49
Twillie; toch je neus gevolgd denk ik?
Wij hadden ooit een buurtkat hier in huis gehad, zelfde resultaat. En neus volgen is dan de enige oplossing volgens mij.

Glittertje, hopelijk valt het mee!

Phoebe; waar staat het bed nu? Onder het raam? ;-D Ik vind dat juist leuk. Vooral als je vanonder de dekens (met de handjes erboven :P) naar buiten kan kijken.
Jaaaa! Niks aan de hand, dubbelglas en geen groot raam.
En ik vind het in de slaapkamer het mooiste staan en het slaapt ook lekkerder.
Ik weet niet waarom, misschien omdat hoofdeind zo naar zuid staat of omdat ik zo de hele kamer overzie, geen idee.
Nu hopen dat ik niet weer ga twijfelen en het ff zo laat staan...

Fijne avond allen, vriend is bij mij, we zijn samen aan het koken en gaan ook eten straks dus.
Doen we vaker, lekker mutsig en gezellig :$.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven