Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Moet Shifty terug komen:
ja
ja
of ja
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
01-01-2019 12:52
Jij zegt het. ;-D
iedereen die een keer met mij is gaan winkelen zegt het :proud:
Je kunt nooit meer normaal de HEMA in :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Κιττεηs schreef:
01-01-2019 13:01
Moet Shifty terug komen:
ja
ja
of ja
of absoluut heel erg ja
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar!!!

Afbeelding
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
01-01-2019 13:01
iedereen die een keer met mij is gaan winkelen zegt het :proud:
Je kunt nooit meer normaal de HEMA in :P

;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Κιττεηs schreef:
01-01-2019 13:01
Moet Shifty terug komen:
ja
ja
of ja
"Ik twijfel nog" :popcorn:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
01-01-2019 12:54
Hey Dappertje, nieuwe knopjes op je jasje? :P

:sherlock: :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Doordat ik bijna over mijn budget heen ben ; ben ik genoodzaakt om mijn pc af te sluiten voor een week . Dus volgende week ben ik er hopelijk opnieuw . Veel liefs :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
01-01-2019 12:54
Kia, ik mis de shifty-moet-terugkomen-poll :cry: :cry: :cry: :cry:
:hug:

Ik ben hem vergeten aan te klikken de tweede keer :$ , ik moest de pagina een keer herladen en nu toevoegen lukt niet...
Maar ik zie dat we al goed op weg zijn, als iedereen even zijn mening geeft in een bericht stel ik de resultaten zelf even samen en presenteer ik die hem.

Minion aka Shifty aka Geeltje moet terug komen.

A ) Ja!
B ) JA!
C ) JA JA JA JA!
D ) Ik twijfel nog :P .

Whahahaha, hij maakt van B ) een B) .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
01-01-2019 17:12
:hug:

Ik ben hem vergeten aan te klikken de tweede keer :$ , ik moest de pagina een keer herladen en nu toevoegen lukt niet...
Maar ik zie dat we al goed op weg zijn, als iedereen even zijn mening geeft in een bericht stel ik de resultaten zelf even samen en presenteer ik die hem.

Minion aka Shifty aka Geeltje moet terug komen.

A ) Ja!
B ) JA!
C ) JA JA JA JA!
D ) Ik twijfel nog :P .

Whahahaha, hij maakt van B ) een B) .
ik zeg C, met nadruk op komen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik zeg ook C, op dezelfde manier :P
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar mensen, met veel liefde en zon :daisy: :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nah, vind het wel rustig zo :proud:
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
01-01-2019 22:05
Nah, vind het wel rustig zo :proud:
nou jij niet dan :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oh sloeg op de poll, niet op je mooie voornemens, die lijken mij ook wel wat ;-D
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
01-01-2019 22:23
Oh sloeg op de poll, niet op je mooie voornemens, die lijken mij ook wel wat ;-D
pfffff nou die poll optie is er niet, dus je hebt pech :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Je bent op dreef Lolly. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Kia, hoe kreeg je dat hartje trouwens in de topic titel? Leuk!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Goeiemorgen! Tijd voor een vroeg ontbijtje ...
Oh nee, ik kan nog geen plaatjes plakken. Als iemand hem dus even op tafel wil zetten voor me zou dat fijn zijn.
https://www.mijngezondheidsgids.nl/wp-c ... ntbijt.jpg
Goedemorgen lieve knusselaars.

Net ruzie gehad met de weegschaal. Maar straks neen ik toch die wafel bij de thee. Anders liggen die daar voor niks. Ook zielig.

En Shifty mag wat mij betreft gewoon weer terugkomen.
Plaatje van Nanny:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
01-01-2019 22:56
Kia, hoe kreeg je dat hartje trouwens in de topic titel? Leuk!
Tegenwoordig kun je mobiele emoji's gebruiken op het forum. Dacht eens zien of het ook in de titel kan.


Ontbijtje van Hekske.
Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Aanvalluh! Twee ontbijtjes nu.

Vind ik ook leuk gedaan, Kia, dat hartje in de OP.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
02-01-2019 08:41
Goedemorgen lieve knusselaars.

Net ruzie gehad met de weegschaal. Maar straks neen ik toch die wafel bij de thee. Anders liggen die daar voor niks. Ook zielig.

En Shifty mag wat mij betreft gewoon weer terugkomen.
Ik zou dreigen met huisuitzetting als hij geen liever cijfertje laat zien.

Geniet van je wafel!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven