Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Lunch!
Afbeelding

Dank voor de felicitaties. Fijn je weer te lezen Coco! Glittertje dat is in de sjakoche!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dat klinkt veelbelovend Bep, wat fijn!


En Blondje, van harte gefeliciteerd met alles :lips:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Glitter, wat super. Ik blijf nog even duimen voor je 👍
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Super bericht Glitter! Dat gaat goed!
Blond gefeliciteerd!
Coco welkom terug, mooi dat je het mooi hebt gehad :)

Knalroze nagels it is! Zal een nieuw potje halen, mijn knalroze is aardig opgebruikt. Ik houd dr ook van!
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
24-04-2019 19:48
Super bericht Glitter! Dat gaat goed!
Blond gefeliciteerd!
Coco welkom terug, mooi dat je het mooi hebt gehad :)

Knalroze nagels it is! Zal een nieuw potje halen, mijn knalroze is aardig opgebruikt. Ik houd dr ook van!
Bij mij gaan de felle (< is dit zo goed geschreven? Ik zie het even niet :$ ) kleuren ook sneller op! Zaterdag weer knal oranje :cheer: , ik houd ervan.

Glittertje wat goed!!! Ik ga mee duimen. :cheer2:

Ik wilde vandaag een ijsje eten in de stad na werk want moest toch daar in de buurt zijn. Was te beroerd en moe om te gaan, nu heb ik zin en energie voor een ijsje en moet ik werken. :cry:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Met al die duimende knusselaars moet het zeker goedkomen :-D
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Glittertje, wanneer ga je een dienst meedraaien? Hoop zo dat jij het leuk vindt en zij jou een fijne nieuwe collega. Duimpjes blijven in de aanslag.

Even klagen. Ik ben moehoehoe! Last van hooikoorts en drukte. En ik werk vanavond tot ongeveer tien uur. Zo'n lange dag met heel veel mensen enzo. Bleh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
25-04-2019 12:19
Glittertje, wanneer ga je een dienst meedraaien? Hoop zo dat jij het leuk vindt en zij jou een fijne nieuwe collega. Duimpjes blijven in de aanslag.

Even klagen. Ik ben moehoehoe! Last van hooikoorts en drukte. En ik werk vanavond tot ongeveer tien uur. Zo'n lange dag met heel veel mensen enzo. Bleh.
:hug: Blug wat een lange dag.

Ik lig nu lui te zijn na een werk"dag" van zo'n 20 uur. Ga straks denk ik nog een poging doen voor een ijsje ook al is het koud!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
20 uur O_O Wow dat zou ik echt niet trekken! Je hebt een badkuip vol ijs verdiend vrouw!

Lekker handig: Ik eet een BLT achter mijn bureau, achteloos en zo. En natuurlijk valt er een tomaat met een klodder saus zo in mijn schoot. Bey bey mooie jurk. Gelukkig heb ik een (dank u Kia) reserve setje op kantoor hangen. Niet zo geschikt als dit maar het kan ermee door en mijn schoenen passen er gelukkig ook bij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
25-04-2019 13:25
20 uur O_O Wow dat zou ik echt niet trekken! Je hebt een badkuip vol ijs verdiend vrouw!

Lekker handig: Ik eet een BLT achter mijn bureau, achteloos en zo. En natuurlijk valt er een tomaat met een klodder saus zo in mijn schoot. Bey bey mooie jurk. Gelukkig heb ik een (dank u Kia) reserve setje op kantoor hangen. Niet zo geschikt als dit maar het kan ermee door en mijn schoenen passen er gelukkig ook bij.
Tussendoor wel mogen slapen :jump: .

Fijn dat je een reserve pakje hebt. Kleed je wel pas om als je klaar bent met eten :A: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik kleed me pas 5 minuten voor ik in de auto stap om! Het is echt zo'n dag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
25-04-2019 13:35
Ik kleed me pas 5 minuten voor ik in de auto stap om! Het is echt zo'n dag!
Heb je wel een plu? Gezien de modder die uit de lucht gaat vallen vandaag. 🙈
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ja die heb ik! Maar je zal zien dat die net binnenstebuiten schiet als de modder nederdaalt :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Grote kans :rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Blond, morgenmiddag ga ik meelopen van 13.00 uur tot 17.00. In de ochtend eerst nog een paar uurtjes werken op mijn huidige werk (daar ligt werk genoeg en directe collega is in de stress, omdat er nog geen vervanger is voor mijn functie en mijn vertrek sneller lijkt te gaan als waar ze bij werkgever vanuit gaan).
Ik hoop ook dat het van beide kanten goed bevalt.

Ohh wat slim zo'n reserve setje op kantoor! Hopelijk zijn de weergoden je gunstig gezind en laten ze de modderregen elders vallen (liever niet hier ik heb geen plu bij en een wit shirtje aan).

Ik sluit mij aan bij Blond, een dienst van 20 uur (zelfs met slapen) zou aan mij niet besteed zijn. Respect!
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Glittertje! Duimpke hier is klaar!

Werd later dan gepland. Brandende voeten en veel adrenaline nu. Ik ben even in de douche gespongen en zit nu met kat op schoot met een wijntje. Zou me niet verbazen als ik (weer) moet vragen : hoe krijg je rode wijn uit de vacht van een witte kat :biggrin: Want vanavond ging de dag lekker door. Iemand struikelde met een glas rode wijn in de hand.... Yep, over mij, mijn witte bloeze en suède schoenen heen. Morgen maar even kijken of ze nog te redden zijn. De modderregen is me bespaard!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer thuis bent! Ik zou vast een fles wit pakken voor het geval dat!

Rot dat je een drankje over je heen kreeg... :hug:

Zo lekker je bedje in :smooch: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Tik ik een hele lap, issie weg nadat ik post.

Thuis. Heerlijk. Man is er niet maar de mannekes wel. En Witje is heeeeeel aanhankelijk/opdringerig. Zo meteen heb ik weer advies nodig over hoe ik rode wijn uit een witte kat krijg want hij blijft maar 'opspringen' al spinnend :heart:

Liefkes. Ik ben zo blij met deze plek.

Maman dankt jullie. Om aan haar te denken en omdat jullie lief zijn voor mij.

Kia: Toptopttop. Heb 'jullie' envelop opengemaakt, ingescand en aan lievelingszus gestuurd die het aan Maman heeft laten zien. Neem de echte 'kaart' van 't weekend mee naar Maman. :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zou een dag van 20 uur ook niet trekken :$
Heb je Witje nog wit weten te houden, Blond? Hopelijk heb je van je bedje genoten vannacht!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vandaag glittertje! :daisy:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Glitter,ik ga duimen dat het van beide kanten bevalt.

He bah Blond, wat ontzettend stom allemaal :hug:
lollypopje wijzigde dit bericht op 26-04-2019 11:33
2.75% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
succes vanmiddag Glitter!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

:jump: :cheer: B-) :flirting: :cheer2: :sherlock: :couple: :blob:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er nog plannen?

Hier alleen een rondje jaarmarkt in het dorp. Zoek iets voor een outfit voor een themafeestje. Kijken of ik dat daar kan vinden
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:daisy:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 28-04-2019 15:57
97.71% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven