Kringloop fans

16-09-2020 10:22 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een grote fan van kringloopwinkels. Ik vind er soms niets maar ook geregeld hele leuke dingen. Gisteren nog 3 boeken gevonden, een heerlijke omslagdoek en nog een paar andere kledingstukken. Boekjes en spelletjes voor de kleinkinderen haal ik er ook geregeld. Wij brengen er ook geregeld dingen naar toe die we niet meer gebruiken.
Wie is er nog meer fan? Wat zoek en vind je er zoal?
Of loop je er juist met een grote boog omheen?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Mermedina! Ik laat ook geregeld maar iets liggen omdat ik het dan even niet weet. En de volgende dag spijt en dan is het weg.
Wauw jij hebt er echt al veel vandaan gehaald! Al moet ik zeggen dat ik vrijwel alle boekjes en spelletjes voor de kleinkinderen voor hier in huis er in de loop der jaren vandaan heb gehaald. Inmiddels zijn de dreumes en peuterboekjes alweer doorgegeven, en is veel baby en peuterspeelgoed ook alweer retour naar de kringloop.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dan ook het hele land door, kringloopwinkels bezoeken. Een weekendje weg eindigt meestal met nieuwe vondsten. We gaan met mooi weer om het weekend weg. Zeker twee keer per maand dus.

Al mijn olielampjes komen er ook vandaan. Alle glazen vazen waar al mijn orchideeën in staan. Mijn familie geeft nog wel eens een ‘zoekopdracht’ mee en het kán even duren, maar vaak vind ik het ook nog.

Ik heb de neiging om ‘meer van hetzelfde’ te kopen. Ik kan het niet laten om nog meer van dezelfde borden te kopen ook al heb ik er genoeg :facepalm: maar goed, laatst heb ik een hele stapel Villeroy en Boch Manoir goed verkocht.

En dan heb ik een mooie, ouderwetse Royco soepterrine van V&B en dan scoor ik daar in de loop van tijd de bijpassende soepkommen bij. Steeds meer. En dan een hoge én een lage versie van de soepterrine.

Nou ja, nog even en ik heb twee keukens nodig dus ik zet het ook wel eens op Marktplaats. :P
Alle reacties Link kopieren
Geweldig! Ik heb ik een tijdlang oud bestek van Gero verzameld bij de kringloop. En dat vervolgens verkocht op mp. Was een leuk zakcentje. Mijn eigen bestek er ook bij elkaar verzameld. Het is hetzelfde bestek dat mijn ouders vroeger hadden dus uit nostalgie zeg maar. Ik gebruik het natuurlijk dagelijks. Het bestek dat ik nog over had kreeg ik niet verkocht uiteindelijk dus dat heb ik voor onze verhuizing terug gebracht naar de kringloop.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een kringloopwinkel fan!

Ik snuffel vooral graag tussen de reisboeken (heb er beetje veel :)), maar kan een leuk ladenkastje of tafeltje (ev om te verven) ook moeilijk weerstaan.

Mijn favoriete winkel is een stichting vanuit een kerk. Bomvol met spullen, ik kom bijna altijd met iets terug. Maar de laatste tijd vanwege corona niet vaak geweest (tijd dicht geweest)
If chocolate can't fix it, it's a real problem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven