Leuk meisje op de achtergrond

vrijdag 5 juni 2009 om 10:08
quote:robo schreef op 05 juni 2009 @ 10:03:
Ben ik de enige die Esmée Denters weer terug heeft, op een half zwart, half blauw scherm??ja.. ik heb een vreemd gestyled wicht met een panty a la Staphorst in de rouw, een vuilniszak jurk en een pistoolketting, een zonnebril in het haar, een gare kop en 'fingerguns'
Ben ik de enige die Esmée Denters weer terug heeft, op een half zwart, half blauw scherm??ja.. ik heb een vreemd gestyled wicht met een panty a la Staphorst in de rouw, een vuilniszak jurk en een pistoolketting, een zonnebril in het haar, een gare kop en 'fingerguns'

vrijdag 5 juni 2009 om 11:24
Wat is het weer een vage foto! We hebben trouwens ook heel de tijd zwarte achtergrond, kleur, zwart, kleur. Erg origineel is het niet meer.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

vrijdag 5 juni 2009 om 11:27
Dat is ook mijn eerste associatie: een vuilniszak. Heel raar, zeker in combinatie met die ordiketting met pistool. Ik vind dat ze wel lijkt op de foto van Igone, het zou haar best kunnen zijn. Hoe is het mogelijk dat je een balletdanseres er zo lomp kunt laten uitzien (geen zicht op de benen/legging, wat ik ook probeer alle dames worden bij mij op kruishoogte afgesneden).
mahna mahna tuduuuudududu