Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Even F5 enzo.. Ik zie nu een dame in houding van charlie's angels ofzo.. Mwah.. sja.. ik heb er niet zoveel mee....Ik snap sowieso die zakkenmode niet zo, zeker niet met zo'n legging..
Huh? Robo, ik heb Esmee ook innderdaad in beeld. Was net zo blij dat ik van haar af was.
Nee, ik zie een meisje met zonnebril op het hoofd, zwart jurkje met smog lijfje en ballonrokje eraan vast. Lange zilveren ketting.

Volgens mij is het Igone de Jongh, eerste soliste bij het Nationale Ballet.
quote:robo schreef op 05 juni 2009 @ 10:03:

Ben ik de enige die Esmée Denters weer terug heeft, op een half zwart, half blauw scherm??ja.. ik heb een vreemd gestyled wicht met een panty a la Staphorst in de rouw, een vuilniszak jurk en een pistoolketting, een zonnebril in het haar, een gare kop en 'fingerguns'
Ah, F5. Zie nu inderdaad die KOMO-zak. Vind dit niet mooi. Erg lelijk zelfs.
Ah, het is inderdaad Esmée niet meer, maar één of andere HEEL lelijk geklede dame... die legging!

Die jurk!

Aaargghhh!!!
Als het Igone is; ze kan wel prachtig dansen en het is een mooie vrouw, maar viva weet mooie vrouwen altijd 'apart' te stylen.

Maar ze is het niet.
die is veel mooier, kip.

als ze het wel is dan hebben ze dr goed verneukt op deze foto.
hmmm..ze heeft wel die moedervlek!
Die heb ik ook, en ik ben het ook niet
Wat een stomme foto.
Die legging vind ik nog wel leuk. Maar die jurk. Ik zeg: KOMO.
Wat is het weer een vage foto! We hebben trouwens ook heel de tijd zwarte achtergrond, kleur, zwart, kleur. Erg origineel is het niet meer.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik heb Esmee nog, in blauw en zwart.... Ben nu wel heel nieuwsgierig naar de KOMOjurk en Staphorsterpanty...
F5, ratje
Dat is ook mijn eerste associatie: een vuilniszak. Heel raar, zeker in combinatie met die ordiketting met pistool. Ik vind dat ze wel lijkt op de foto van Igone, het zou haar best kunnen zijn. Hoe is het mogelijk dat je een balletdanseres er zo lomp kunt laten uitzien (geen zicht op de benen/legging, wat ik ook probeer alle dames worden bij mij op kruishoogte afgesneden).
mahna mahna tuduuuudududu
F11 Feessie
Stom ook, een zwarte achtergrond terwijl het model ook al een zwarte jurk aan heeft.
Hoi allemaal,

Sorry dat het even geduurd heeft, maaar hierbij de kledingcredits van de meisjes:

-Vorige week (meisje in tas): Object en Minimum

-Deze week: Audley, H&M, Vero Moda, Stella Nova en River Island.

Groetjes!
Euh Raquel...leg uit!

Ik zie een komozak, een panty en een paar flatjes. Dat zijn 3 dingen. gehaald in 5 zaken?
Zonnebril, revolverketting?
Ik ben gek op zwart, dus van de kleur word ik alleen maar vrolijk. Maar die jurk/rok/broekpak/vuilniszak? Wie gaat daar nu in lopen?
quote:Vinyl schreef op 05 juni 2009 @ 11:56:

Zonnebril, revolverketting?String?
Kip, verrek, ik heb haar nu tot haar enkels in beeld - een heel smal reepje naast het witte scherm met tekst erin. Maar ik zie geloof ik een stel kanten kousen. De kousen scoren een mwah.
mahna mahna tuduuuudududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven