Meest heftige topics op het forum

14-02-2018 13:11 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd wat jullie het meest heftige/spraakmakende/bizarre topic op dit forum vinden. Iets wat altijd is bijgebleven en je je af vraagt hoe het nu met diegene is?
Alle reacties Link kopieren
Topic dat MV er niet meer was, Lama.
Daarnaast nog een paar welke ik me niet kan herinneren.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 13:37
Waarom vind je dat tweede topic dat je noemt heftig?
Nou moiren, waarschijnlijk omdat dat gaat over een jonge vrouw die ongeneselijk ziek is.
Alle reacties Link kopieren
O Jeetje :-(

aneurysmas zijn doodeng. Iedereen kan dit gewoon overkomen zonder dat je het zelf Door hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Alle reacties Link kopieren
Lama en mv heftig Maar bizar,
degene die bang was dat ze door de legging heen zwanger was geworden. Of degene die in heb bubbelbad in de sauna had gezeten, daarna hoorde dat er mensen seks in hadden gehad en toen bang was dat ze daar zwanger van kon worden
Lucylucille schreef:
14-02-2018 13:21
Dat idiote topic van dat vrouwtje in Frankrijk wiens man er 10 jaar geleden ofzo met een ander vandoor was gegaan, maar de TO schreef alsof het nog stond te gebeuren. 40 pagina's later kwam de aap uit de mouw.

Heel bizar topic. Ik zal even goed moeten zoeken.

edit: gevonden deel 1 : relaties/raak-ik-hem-kwijt/list_message ... 1#24334571

en deel twee: relaties/hij-is-verliefd-op-haar-ik-wee ... #p24316787
Deze ja, goed dat jij hem gevonden hebt!
Alle reacties Link kopieren
Een van de grappigste topics vond ik het topic over afschuwelijke bruiloften.

Met name de reactie van Schuimspekkie. Wacht nog steeds op een vervolg van haar verhaal.
overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... ges/3125/1
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Bryndise schreef:
14-02-2018 16:21
Nou moiren, waarschijnlijk omdat dat gaat over een jonge vrouw die ongeneselijk ziek is.
Nou Bryndise, dat is het topic over rapeplay.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 17:29
Nou Bryndise, dat is het topic over rapeplay.
:nope:
AnnaC heeft een topic over het feit dat ze ongeneselijk ziek is.
Ik vraag me nog steeds af waarom die emmer daar hing.
_Inkie_ schreef:
14-02-2018 17:33
:nope:
AnnaC heeft een topic over het feit dat ze ongeneselijk ziek is.
Wtf.
Duh.

Ik doelde op dat topic over die rapegast.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
14-02-2018 17:35
Wtf.
Duh.

Ik doelde op dat topic over die rapegast.
Dat was alleen niet het tweede topic dat genoemd werd, vandaar de verwarring.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ijskonijn1 schreef:
14-02-2018 17:26
Een van de grappigste topics vond ik het topic over afschuwelijke bruiloften.

Met name de reactie van Schuimspekkie. Wacht nog steeds op een vervolg van haar verhaal.
overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... ges/3125/1
Die was leuk ja. Jammer dat ze nooit meer terug is gekomen.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Moiren’ schreef:
14-02-2018 17:35
Wtf.
Duh.

Ik doelde op dat topic over die rapegast.
OMG je kan niet meer tellen :O
Pixiedust :-(
Hero.
MV.
Robo.

:-(
_Inkie_ schreef:
14-02-2018 17:42
OMG je kan niet meer tellen :O
Waarschijnlijk vond ik alleen die 2 topics interessant en de rest niet telwaardig :proud:
Alle reacties Link kopieren
MV, pixie, lama maar ook het hartverscheurende topic van IBI.

De geboorte en het overlijden van Estrellas meisjes maar ook de geboorte van haar tweede zoon in een ander topic.

Vaak ook genoeg gelachen maar die topic blijven toch minder bij me.
Star² schreef:
14-02-2018 17:47
Pixiedust :-(
Hero.
MV.
Robo.

:-(
Jougla
Priority

Zo schrijf je nog met elkaar in het borstkankertopic, zo is het een week stil. Dan weet je het wel...
Alle reacties Link kopieren
Niet echt heftig maar wel om nooit meer te vergeten: Het topic Walchelijk, over Viola Holt
pearle schreef:
14-02-2018 18:26
Niet echt heftig maar wel om nooit meer te vergeten: Het topic Walchelijk, over Viola Holt
:proud: de kat zn Viola
Dat meisje wat zwanger bleek te zijn en niet wist welke van de twee mannen de vader zou zijn. Ze zat nog op de uni en bleek voordat ze wist dat ze zwanger was, nog drugs te hebben gebruikt. Ben het topic uit het oog verloren en ben zo benieuwd hoe het is afgelopen.

Of een topic waarin iemand iemand anders zocht, en met hele summiere informatie elkaar op het forum vonden. Binnen een uur ofzo. Bizar was dat.

En een topic wat me vorig jaar zo bezig heeft gehouden. Een moeder die erachter kwam dat kind was misbruikt. Kind (en moeder) gingen door een zwarte periode. Vraag me nog weleens af hoe het nu gaat.
Oh en het "help cocaïne gevonden in tas dochter". Fascinerend hoe lang ik dacht dat het topic echt was. Of misschien nog steeds wel denk..
Alle reacties Link kopieren
gpdmoh schreef:
14-02-2018 18:37
Dat meisje wat zwanger bleek te zijn en niet wist welke van de twee mannen de vader zou zijn. Ze zat nog op de uni en bleek voordat ze wist dat ze zwanger was, nog drugs te hebben gebruikt. Ben het topic uit het oog verloren en ben zo benieuwd hoe het is afgelopen.

Of een topic waarin iemand iemand anders zocht, en met hele summiere informatie elkaar op het forum vonden. Binnen een uur ofzo. Bizar was dat.

En een topic wat me vorig jaar zo bezig heeft gehouden. Een moeder die erachter kwam dat kind was misbruikt. Kind (en moeder) gingen door een zwarte periode. Vraag me nog weleens af hoe het nu gaat.
kindje is geboren en zij en de vader zijn nog steeds samen met ik geloof zelfs een tweede kindje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
14-02-2018 18:26
Niet echt heftig maar wel om nooit meer te vergeten: Het topic Walchelijk, over Viola Holt
Oh ja deze vooral dat mevrouw Holt ook op fb en Twitter los ging om het topic.

Oh en de bank van Djoels ben ik ook nooit vergeten.
Niet bizar, wel zo indrukwekkend dat ik ze nooit zal vergeten:


Estrella’s. Gehuild hebt ik! Nadien nog contact met haar gehad alhier. Zo’n mooi mens!

Lama. Wat een indrukwekkend gebeuren toen op dit forum met alle lama-avatars en kaarsjes. Zelfs als nieuweling ontkwam je hier niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Hugh-Jazz schreef:
14-02-2018 18:13
Jougla
Priority

Zo schrijf je nog met elkaar in het borstkankertopic, zo is het een week stil. Dan weet je het wel...
Snel ging dat toen ineens. Ik ben net daarvoor nog bij iemand die ik kende van Facebook een bos bloemen gaan brengen, zou op visite gaan. Dat bleek later Jougla te zijn. Bizar was dat....
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 14-02-2018 19:03
0.52% gewijzigd
Life is a bitch (and I'm helping her).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven