Mooiste cadeau dat je ooit gekregen hebt

06-12-2018 21:14 63 berichten
Je begrijpt het al: ik zoek inspo.

Binnenkort is er een hele dierbare vriendin jarig :flirting: en heb al wat dingen bedacht maar wil volgende week pas de knoop doorhakken. Tot die tijd blijf ik rondkijken en over een week uiteindelijk beslissen wat het wordt. Het is een heel bijzonder persoon, dus niet te even te beschrijven in deze OP. Daarom ben ik benieuwd naar wat ooit aan jullie gegeven is en waar jullie enorm blij van zijn geworden. Is ook gewoon leuk om te vertellen en te lezen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Toen ik in mijn nieuwe huis ging wonen vroeg ik aan iedereen een schilderij.

Uiteraard niet van iedereen gekregen, maar ze hangen hier prachtig aan de muur hoor!

Ik kijk er elke dag naar, en als er soms iemand nieuw langs komt krijg ik er ook vaak vragen over, wie de schilder is ofzo.. en dan zeg ik dat een vriendin die heeft gemaakt of mijn vader😍
Mijn mooiste cadeau was het cadeau dat iedereen die ik wilde, ongevraagd, op mijn verjaardag was gekomen. Ik vierde het niet dat jaar en het werd mijn beste verjaardag ooit.
Ben zelfs mee uit eten genomen en in de avond nog een dansje gedaan.

Ga ik nooit meer vergeten.
:love: :heart:

Voor mij zijn herinneringen sowieso mooier dan echt cadeautjes.
2e mooiste cadeau was inderdaad ook een verrassingsfeestje met alle vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Een blote-mannen-kalender van mijn beste vriendinnen die me onverwachts na een zware operatie kwamen bezoeken in het ziekenhuis.

Een trollbeads ketting met bedel eraan van mijn moeder voor de geboorte van mijn eerste kind.
Alle reacties Link kopieren
Drie pizzaborden van mijn zoontje van toen 4 jaar. Mijn man ging met beide zoons naar de Blokker om iets uit te zoeken. Mijn jongste liep gelijk naar de pizzaborden en was binnen 3 seconden klaar. Pizzaborden hadden wij niet dus dat was een goed kado. Hij kocht er 3 omdat zijn broer geen pizza luste.

Nu na 24 jaar heb ik ze alle 3 nog, onbeschadigd ook nog!!

Moet nog steeds lachen als ik ze pak.

Mijn andere zoon heeft wel een uur gezocht naar een kadootje en erg genoeg weet ik niet meer wat hij toen kocht. Toen hij 3 was had hij samen met mijn man een lamp gekocht voor mijn verjaardag. Hij zei dat hij niet mocht verklappen dat het een lamp was...........

Mooiste kadootje ooit gegeven was een wit porceleinen paardje, gekocht tijdens een schoolreisje. Ik had een klein beetje geld meegekregen en heb alles besteed aan dat paardje. Toen ik thuis kwam was het paardje helemaal zwart van het in mijn handen houden.

Het staat nu bij een oude tante maar na overlijden wil ik het heel graag terug. Mijn moeder was er zo blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen en ben de vaste oppas van het zoontje van mijn beste vriendin. Gekscherend noem ik haar zoontje altijd mijn mooiste cadeautje.

Naast mijn werk hier doe ik vrijwilligerswerk in Afrika met kinderen. Jaarlijks ga daarheen om te kijken hoe het is met mijn project en andere projecten.

Dat mijn beste vriendin een keer mee is geweest zodat ze mijn kinderen ook een keer kon zien is een van mijn mooiste cadeau's. Zeker gezien het feit dat ze vliegangst heeft en twee weken gescheiden was zijn van haar (basisscchoolleeftijd) zoontje.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Van mijn vrouw: een luchtballonvaart voor mijn afstuderen. Al een wens van mij sinds kindertijd.

Van mijn ouders toen ik een kind was: een globe die licht kon geven in het donker. Aardrijkskunde was mijn lievelingsvak. Als tiener ging ik altijd later naar bed dan mijn moeder en maakte ze voor mij altijd mijn wereldbol aan als zij naar bed ging en dan brandde hij als ik zelf naar boven ging.
Het lampje in de globe is meer dan 25 jaar lang mee gegaan. Hoewel ook heel wat jaren nauwelijks gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Van mijn man: twee kittens uit het asiel. :cat: :flirting:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Van mijn man toen ik bij hem introk:
een badjas voor mij en twee foeilelijke etensbakjes voor mijn twee katten.
Katten zijn overleden inmiddels, maar de etensbakjes hebben we nog steeds.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hondje :heart:
Alle reacties Link kopieren
Een jong fretje, een krengetje was het maar wat was ik er blij mee en heb ik verdriet gehad toen ze dood ging.
En samen naar Pinkpop.
Trouwring van mijn opa: modern afgewerkt en passend gemaakt maar wel met daarin nog de initialen en trouwdatum zichtbaar. Daar aan vast zit de ring van mijn overleden moeder. Beide ringen van mijn vader gekregen.

Ik heb beide ringen aan elkaar laten zetten zodat het mooi blijft zitten.

En een zeeppompje van de Etos. Man en ik waren aan het klussen in de slaapkamers van onze kinderen. Meiden (11 en 9) zijn de stad in gegaan en hebben van hun zakgeld dat zeeppompje gekocht als bedankje. Zo lief ❤️
Voor mijn 30e verjaardag (alweer even geleden helaas) een samengestelde cd met allemaal nummers die voor mij al heel bijzonder waren en toen alleen nog maar meer betekenis hebben gekregen. En het boekje bij de cd is een soort mini fotoalbum. Was ik echt dolgelukkig mee. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Polsjef schreef:
06-12-2018 22:19
Trouwring van mijn opa: modern afgewerkt en passend gemaakt maar wel met daarin nog de initialen en trouwdatum zichtbaar. Daar aan vast zit de ring van mijn overleden moeder. Beide ringen van mijn vader gekregen.
Ik heb ook de trouwring van mijn opa, aangepast met een mooi steentje erin. Wel nog zichtbaar de datum (1939) en initialen. Toen mijn moeder overleed heb ik het steentje uit die ring vervangen door een diamant en daaronder zit een klein beetje as van mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
veensteker schreef:
06-12-2018 21:53
Drie pizzaborden van mijn zoontje van toen 4 jaar. Mijn man ging met beide zoons naar de Blokker om iets uit te zoeken. Mijn jongste liep gelijk naar de pizzaborden en was binnen 3 seconden klaar. Pizzaborden hadden wij niet dus dat was een goed kado. Hij kocht er 3 omdat zijn broer geen pizza luste.

Nu na 24 jaar heb ik ze alle 3 nog, onbeschadigd ook nog!!

Moet nog steeds lachen als ik ze pak.

Mijn andere zoon heeft wel een uur gezocht naar een kadootje en erg genoeg weet ik niet meer wat hij toen kocht. Toen hij 3 was had hij samen met mijn man een lamp gekocht voor mijn verjaardag. Hij zei dat hij niet mocht verklappen dat het een lamp was...........

Mooiste kadootje ooit gegeven was een wit porceleinen paardje, gekocht tijdens een schoolreisje. Ik had een klein beetje geld meegekregen en heb alles besteed aan dat paardje. Toen ik thuis kwam was het paardje helemaal zwart van het in mijn handen houden.

Het staat nu bij een oude tante maar na overlijden wil ik het heel graag terug. Mijn moeder was er zo blij mee.


Wat ontzettend lief..... Zowel van jou zelf als van je zoontje. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Lente19251003 schreef:
06-12-2018 22:23
Ik heb ook de trouwring van mijn opa, aangepast met een mooi steentje erin. Wel nog zichtbaar de datum (1939) en initialen. Toen mijn moeder overleed heb ik het steentje uit die ring vervangen door een diamant en daaronder zit een klein beetje as van mijn moeder.
Mooi!!

Ik draag het dagelijks. De ene dag denk ik er niet aan en een andere dag denk ik met liefde aan beide. Even een aai over de ring.
Alle reacties Link kopieren
Mijn rijbewijs van mijn ouders toen ik 18 werd.
Het mooiste kado omdat ik dit totaal niet had zien aankomen.
Ze hadden er echt voor gespaard.
Nog steeds kan mij dit ontroeren als ik er aan terug denk.
Wat een mooie herinneringen allemaal!
Ik heb afgelopen verjaardag oorbellen gehad van mijn dochter van 6. Ze had helemaal zelf bedacht dat ze oorbellen wilde geven, heeft papa verteld naar welke winkel ze moesten en daar iets uitgezocht. Precies wat ik mooi vind! Zilveren ringetjes met een paar steentjes erin. Ik vind ze prachtig en draag ze dagelijks :love: vooral mooi, omdat ze het dus echt zelf had bedacht en zo goed uitgezocht. Maar ik had denk ik alles mooi gevonden wat ze zelf had uitgezocht als kado. Gewoon vanwege het hele idee erachter, haar idee :)
Verder heeft mijn man eens een mooi bedrag op mijn rekening gestort met mijn verjaardag, toen ik 3 dagen later op een hele toffe reis zou gaan. Hij was trots op me dat ik die reis bij elkaar had gespaard (niet mijn sterkste punt) en het zou een hele speciale reis worden. Hij wilde me wat extra zakgeld meegeven voor leuke dingen daar en dat is zeker gelukt! Niet het meest originele kado, maar wel erg lief!
Alle reacties Link kopieren
Mijn puppy toen ik 16 jaar werd, mooie sieraden in de loop der jaren allemaal gegeven door de allerliefste vrouw mijn moeder :heart:. Maar het grootste niet materiële kado is haar onvoorwaardelijke liefde.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Het mooiste kado was een onverwachte vakantie naar Dubai. Wij hebben daar gewoond en op een avond zat ik met een vriendin aan de telefoon die daar op dat moment was. Ik vertelde haar dat ik haar en Dubai zo miste.
M’n man hoorde dat en heeft direct tickets en een hotel geboekt.
Dat was een van de weinige keren dat ik huilde van blijdschap.
De volgende dag vlogen we naar Dubai en hebben we onze vrienden verrast.
Zo leuk om hun reactie te zien en we hebben een geweldige vakantie gehad om nooit te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Ballonvaart
Airfryer
Poffertjesapparaat
Schommelbank/hangmat
Dagje pretpark/dierentuin

Deze cadeaus kreeg ik wel van familie. Van vriendinnen kreeg ik meestal een lekker luchtje of douchegel. Want bovenstaande is nogal prijzig.
hondenmens wijzigde dit bericht op 06-12-2018 22:44
8.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of je daar van houd vriendinnen van mij hebben samen een heel klein hartje op hun pols laten tatoeëren. Ik hou zelf niet tatoeages maar dat vind ik wel heel mooi.
Het mooiste cadeau dat ik gekregen heb van 3 vriendinnen is mijn vogel. Ze hebben niet zomaar random een vogel gegeven haha. Maar ik had er al een uitgekozen bij een kweker en zou haar een week na mijn verjaardag op halen. Toen had ik ergens ruim voor mijn verjaardag een foto gedeelt van mijn kweker waar mijn vogel op stond, en toen hebben 3 vriendinnen samen besloten geld te geven. Ze hadden ook de kweker een berichtje gestuurd met het idee en met de vraag of ik nog moest betalen natuurlijk.
Toen ik de kaart las dat ze mijn vogel zouden betalen moest ik echt bijna huilen :flirting:
anoniem_364944 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 22:45
1.03% gewijzigd
Aardvarkentje schreef:
06-12-2018 21:32
Mijn vriendinnen hadden een tijdschrift voor me gemaakt. Het stond vol herinneringen, foto's grapjes en andere gekke dingetjes die vooral wij samen begrepen. Ik vond het heel lief! Kon echt zien dat ze er met z'n allen aandacht aan hadden besteed. Ik zou gaan voor zoiets persoonlijks.
Mooi cadeau.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven