Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 21 juli 2008 om 04:13
quote:iry schreef op 21 juli 2008 @ 04:11:
* Iry gaat in koelkast zitten met loden deur,atoombom ontploft, iry kruipt weer uit koelkast,pakt het schedel met magische krachten en houdt het voor daf....daf kijkt word gegrepen door de magische kracht en versplintert in miljoenen moleculen.....
Iry pakt bezem,veegt de restanten van daf van het pad,pakt zweep , zet hoed weer op en verdwijnt de jungle in*
Dat lijkt me nou niet zo verstandig...
En uiteraard was ik allang niet meer in Nederland toen ik die atoombom afvuurde.
* Iry gaat in koelkast zitten met loden deur,atoombom ontploft, iry kruipt weer uit koelkast,pakt het schedel met magische krachten en houdt het voor daf....daf kijkt word gegrepen door de magische kracht en versplintert in miljoenen moleculen.....
Iry pakt bezem,veegt de restanten van daf van het pad,pakt zweep , zet hoed weer op en verdwijnt de jungle in*
Dat lijkt me nou niet zo verstandig...
En uiteraard was ik allang niet meer in Nederland toen ik die atoombom afvuurde.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
dinsdag 22 juli 2008 om 02:57