Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ach, de muziek stond hard en iedereen zong (lees: brulde) hard mee.
Heerlijk toch minny, dat zijn vaak de beste avonden en weken erna kun je nog in een stuip liggen om de zang talenten van een ander. Of je weet het allemaal niet meer, in het beste geval
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Psies Bladora. En WOW New York! Dat heb je toch maar mooi meegemaakt.

Trusten.

Ik ga mijn bed in. Heel fijn weekend allemaal
Ja idd, en iedereen staat een beetje voor noodle, dus ach.

Grappig trouwens dat het gras echt altijd groener is aan de overkant, als je in de stad woont dan hoeft het niet, als je niet in de stad woont dan verlang je er naar.
Staat voor noodle??? Haha...;-)

Mocy Slaap lekker! Jij ook fijn weekend en succes met je vent morgenochtend ,:-p

En minny ik wil je via deze weg nog even een geven voor die ene nacht. Oeh dat klinkt raar maar anyways. Morgen uitslapen?

Ik moet ook maar gaan slapen, bijna, na m'n sigaretje...
Graag gedaan hoor, als je nog eens wat kwijt wil dan kun je mailen naar het adres in mijn motto

Mijn sigaret is ook bijna op, en dan ga ik pitten. Uitslapen is er, gelukkig, niet bij want morgen haal ik Mini op!
Ben er ook nog steeds....Kan niet weg, dat live-concert is zo goed en ik weet niet hoe ik het kan opnemen.
Afgelopen... trustuh!
Welk concert kijk je naar Mocy?

Minny sorry to ask maar wie is mini? En ik weet dat ik altijd kan mailen...maar t gaat best goed de laatste dagen!

Probeer wel naar de Meet te komen, kan ik de gezichten van die lieve vrouwen eens zien!
Mini is mijn jongste dochter, wegens haar autisme en verstandelijke handicap woont ze helaas ( ) niet meer thuis, maar ik haal haar wel op om het weekend. Over een paar uur heb ik dr weer lekker thuis een paar dagen
Het is na te lezen in het topic "Mijn hart breekt....mijn dochter..." Staat op dit moment in de top 10 want heb net wat gepost.

Trusten!
Nou wat heerlijk dat je haar weer thuis hebt dan, en wat dapper dat je haar hebt durven laten gaan, voor jezelf en voor haar denk ik. (?). Geniet er van, hoop dat mini en jij een fijn weekend hebben!

Nu is het echt sleepingtime voor me, anders slaap ik morgen wéér de hele dag.

Welterusten!
Minny, dat topic had ik nooit gelezen, nu even openingspost en sommige andere posts gelezen. Met tranen in m'n ogen. Wat dapper ben je, en wat moeilijk moet het voor je zijn! En dan nog kan je midden in de nacht een reddende engel zijn voor andere forummers (zoals ik). Mijn hart gaat naar jou en je dochters uit.
Hallo, kan niet slapen. Kom even kijken of hier wat te doen is.
Cum non tum age
Goedenacht noa,

Het is hier rustig.. Moet je vroeg op of kan je zo nog ff terug je bed in?
Nee ik hoef niet vroeg op. He, blij dat je er bent, dacht al dat ik hier alleen was.

Waarom slaap jij niet?
Cum non tum age
Ik ben aan het werk! Ondertussen dus ook andere dingen aan het doen, vandaar soms trage reacties!
Vervelend trouwens dat je niet kunt slapen :-S Wordt ik altijd heel nerveus van. Ga me dan druk lopen maken 'ik moet slapen, want het is al zo laat. ik moet nu écht gaan slapen, anders ben ik morgen niet fit, enzovoort..'
Ja, heb ik ook wel, maar ik probeer er maar niet aan te denken. Ik hoef morgen toch niet te werken. Wat doe jij voor werk dan of wordt dat te herkenbaar?
Cum non tum age
Dat is wel lekker, dat je morgen vrij bent. Nog plannen voor dit weekend? Ik werk in de kinder- en jeugdpsychiatrie. Dit is mijn laatste nachtdienst voorlopig.. nog 2 uurtjes!!
Goedenacht allemaal, altijd prettig om te weten dat je niet de enige bent die niet kan slapen

Ik ben wakker, ik weet niet precies waarom, maar na een uur draaien in bed ben ik maar opgestaan en heb ik thee gezet. Toen maar even kijken of hier iets te doen was, en inderdaad, er zijn nog mensen wakker!

Noa, vervelend he? niet kunnen slapen...

Dorine, nachtdienst, succes en werkze!
Oh fijn dat je nog maar 2 uur hoeft. Ik heb heel veel gepland voor dit weekend. Alleen maar leuke dingen hoor, maar daar wil ik natuurlijk ook fit voor zijn. Op dit soort momenten ben je toch extra blij met het internet (en forum). Er is altijd wel iemand.

Bedenk me net dat dat ws de reden is dat ik niet goed slaap.

Mijn lief is er niet.
Cum non tum age
@Nemhain: Dankjewel! Ik hoop dat het na een kopje thee wel lukt om nog even te slapen!

@Noa: Internet is idd een uitkomst, zou niet weten wat ik anders de hele nacht moet doen tijdens diensten! (behalve werken dan ) Balen dat je lief er niet is.. Is hij/zij voor lang weg?
Hoi Nemhain, mede-nietslaper. Misschien moet ik ook maar even een kopje thee zetten.

Dorine, nog ongeveer 2 weken.
Cum non tum age
kopjes thee helpen vaak, maar ik heb niet het gevoel dat het voor mij op dit moment gaat helpen, véél te wakker. Maar Noa, misschien helpt het voor jou, ik hoop het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven