Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:cheer2:
Jullie hebben het er maar druk mee Mods! :proud:
ff sticky maken?
echt waar ????

tis net een kleuterklas hierzo
Alle reacties Link kopieren
Hoi.
Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden hier niet precies dezelfde forummers en discussies ontstaan als in al die andere napraat- en meldtopics?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf wel op dat andere, doodenge, napraattopic.

Dit even ter geruststelling voor al die mensen die daar niet durven posten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
10-07-2020 17:04
Ik blijf wel op dat andere, doodenge, napraattopic.

Dit even ter geruststelling voor al die mensen die daar niet durven posten.

Ik pas wel op Solo.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ff napraten over dat ik vind dat de mods vast wel hun best willen doen maar zich in mijn ogen toch wel echt heel erg laten piepelen door wat forummers. Waarom nu een napraat 2.0 openen over waar napraat 1 eigenlijk voor bedoeld is en niet gewoon eens duidelijk zijn in napraat 1 over wat wel en niet kan. Alsof de onzinkletsers daar de dienst uit maken. Van wie is dit forum nou?
chocolol wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:10
0.13% gewijzigd
Gelukkig. we waren al bang dat je zou verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren
Ook het feit dat er nog niet is ingegrepen op de mega offtopic bij het meld de mods topic vind ik zo raar. Alsof mods liever vriendjes zijn met forummers dan een goed forum willen leiden.
chocolol schreef:
10-07-2020 17:08
Ik wil ff napraten over dat ik vind dat de mods vast wel hun best willen doen maar zich in mijn ogen toch wel echt heel erg laten piepelen door wat forumers. Waarom nu een napraat 2.0 openen over waar napraat 1 eigenlijk voor bedoeld is en niet gewoon eens duidelijk zijn in napraat 1 over wat wel en niet kan. Alsof de onzinkletsers daar de dienst uit maken. Van wie is dit forum nou?
Dit is een compromis. Er zijn een aantal mensen die het napraat topic vooral onzinkletsers vinden, en roddeltantes. Maar ook een heel groot deel niet. Dus uiteindelijk doe je het dan altijd verkeerd.
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:11
0.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bizar!!!!!
Dat er een 2e topic geopend moet worden omdat mensen zich niet zouden durven te mengen in het andere topic....
Froezel schreef:
10-07-2020 17:11
Bizar!!!!!
Dat er een 2e topic geopend moet worden omdat mensen zich niet zouden durven te mengen in het andere topic....
Ik heb jouw daar ook weinig gezien.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
10-07-2020 17:10
Ook het feit dat er nog niet is ingegrepen op de mega offtopic bij het meld de mods topic vind ik zo raar. Alsof mods liever vriendjes zijn met forummers dan een goed forum willen leiden.
Dat ben ik wel met je eens.
Am Yisrael Chai!
Ik vind alle andere topics stom.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:12
0.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
10-07-2020 17:08
Ik wil ff napraten over dat ik vind dat de mods vast wel hun best willen doen maar zich in mijn ogen toch wel echt heel erg laten piepelen door wat forummers.
Dit dus :facepalm:
chocolol schreef:
10-07-2020 17:10
Ook het feit dat er nog niet is ingegrepen op de mega offtopic bij het meld de mods topic vind ik zo raar. Alsof mods liever vriendjes zijn met forummers dan een goed forum willen leiden.
mods zijn gaaf
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
10-07-2020 17:11
Ik heb jouw daar ook weinig gezien.
Dus?
Abyss schreef:
10-07-2020 17:11
Ik heb jouw daar ook weinig gezien.
haar WAT?
Froezel schreef:
10-07-2020 17:11
Bizar!!!!!
Dat er een 2e topic geopend moet worden omdat mensen zich niet zouden durven te mengen in het andere topic....
+1
Murrmurr schreef:
10-07-2020 17:13
haar WAT?
zw*** p*** ?
Alle reacties Link kopieren
Mss kunnen we stemmen. ;-D
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven