Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat een domheid zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat mods wel mededelingen doen over andere forummers.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
17-11-2020 20:36
Ik wist niet dat mods wel mededelingen doen over andere forummers.
Bantopic.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
17-11-2020 20:44
Bantopic.
O ja. Toch zag ik een mod zeggen dat ze geen uitspraak deden. Al is de uitspraak daarover die ik nu vind uit 2017.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
17-11-2020 21:20
O ja. Toch zag ik een mod zeggen dat ze geen uitspraak deden. Al is de uitspraak daarover die ik nu vind uit 2017.
Nieuwe manier van modereren enzo. Als mensen daar vragen over hebben krijgen ze (al dan niet globaal) antwoord. Transparanter banbeleid en communicatie daarover.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Dit topic zou gebruikt moeten worden waar het vraag het de mods topic voor wordt gekaapt.
Up voor andrieske
Alle reacties Link kopieren
Kort vraagje weet iemand waar het topic is over slaapmedicatie?
Ik zie dat die leeg is ben nieuwsgierig waarom.
Ik was hier terug aan het lezen maar het gaat nu al een paar pagina's over ban ja wel / niet/ moet anders / klopt niet etc. 🥴
Dus puur uit nieuwsgierigheid what happened?
K79 schreef:
22-01-2021 08:34
Kort vraagje weet iemand waar het topic is over slaapmedicatie?
Ik zie dat die leeg is ben nieuwsgierig waarom.
Ik was hier terug aan het lezen maar het gaat nu al een paar pagina's over ban ja wel / niet/ moet anders / klopt niet etc. 🥴
Dus puur uit nieuwsgierigheid what happened?
Mods hebben het weggehaald.

Zie moderation topic.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
22-01-2021 08:43
Mods hebben het weggehaald.

Zie moderation topic.
Thanx.
Heb het nu gelezen snap het nog niet helemaal 🤔 maar weet in ieder geval dat het is weggehaald.
WitteHaai schreef:
15-01-2021 22:14
Ik zie dat Lucieanders een weekban heeft gekregen wegens provoceren en op de man. Ik neem aan dat het vanwege haar topic over vreemdgaan is.

Eerlijk gezegd vind ik het beleid van de moderators in deze erg inconsistent. De moderators hebben meerdere keren aangegeven dat ze die discussies over vreemdgaan in het topic Minaar niet meer willen hebben. Daarbij hebben de moderators ook keer op keer aangegeven dat je dan maar een topic over vreemdgaan moet openen als je je kritisch over vreemdgaan wil uitlaten.

Welnu, Lucieanders heeft vandaag een topic over vreemdgaan geopend, en ze krijgt een ban. Je kan op dit forum dus een ban krijgen als je de aanwijzingen van de moderators opvolgt. Ik kan hier geen waardering voor opbrengen.
Dank je wel voor je steun! Er is iets gaande tussen de mods en vreemdgangers. Daarom is S-meds ook weggetreiterd.
ModeratorViva schreef:
15-01-2021 22:51
Uiteraard mag je een topic openen over vreemdgaan. Het ligt er alleen wel aan hoe je dan de OP schrijft. Ik weet niet of je die voor het wijzigen hebt gelezen, zo ja dan is het je vast wel duidelijk waarom ze een ban heeft. Naar onze mening is het een provocerende en op de man OP over het minnaartopic. En dat is dan weer niet de bedoeling.
Wie noemde ik dan bij naam? Over wie had ik het dan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Marana schreef:
16-01-2021 12:22
Ze schold alle schrijfsters in dat topic in 1x uit.
Dat is niet waar!
Ah, she's back :cheer2:
Lucieanders schreef:
22-01-2021 21:59
Dat is niet waar!


Ok ok alle vreemdgaande schrijfsters uit het minnaarstopic dan.

Heb je de reacties van de andere forummers, die verder niets met vreemdgaan of Minnaar te maken hebben, in jouw eigen topic ook gelezen?
Lucieanders schreef:
22-01-2021 21:55
Dank je wel voor je steun! Er is iets gaande tussen de mods en vreemdgangers. Daarom is S-meds ook weggetreiterd.

Please.. :facepalm:


Of woon je in de buurt van een 5G mast? Dan kun je het niet helpen :biggrin:
Lucieanders schreef:
22-01-2021 21:55
Dank je wel voor je steun! Er is iets gaande tussen de mods en vreemdgangers. Daarom is S-meds ook weggetreiterd.
(O)
Lucieanders schreef:
22-01-2021 21:55
Dank je wel voor je steun! Er is iets gaande tussen de mods en vreemdgangers. Daarom is S-meds ook weggetreiterd.
Doe niet zo mal.
Lucieanders schreef:
22-01-2021 21:55
Dank je wel voor je steun! Er is iets gaande tussen de mods en vreemdgangers. Daarom is S-meds ook weggetreiterd.

Zal ik een aluminium hoedje voor je vouwen?
:nut:
Met Roodkapje en Hex en anderen wordt in dat topic al maanden prima gediscussieerd. Maar het is natuurlijk ondenkbaar dat het aan de manier van posten ligt, het moet wel een samenzwering zijn.



Zeg Zowizo, met wie van de mods heb jij geflirt? Wij hebben laatst nog een fijne date gehad met Mod 3 en haar vent, leuk hoor!
Marana schreef:
23-01-2021 10:39
Met Roodkapje en Hex en anderen wordt in dat topic al maanden prima gediscussieerd. Maar het is natuurlijk ondenkbaar dat het aan de manier van posten ligt, het moet wel een samenzwering zijn.



Zeg Zowizo, met wie van de mods heb jij geflirt? Wij hebben laatst nog een fijne date gehad met Mod 3 en haar vent, leuk hoor!


Aangezien ik een zwak heb voor jongere mannen heb ik aangelegd met de junior Mod, die had me toch een leuke kerel!!! Na de lockdown zien we elkaar weer beviel erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
22-01-2021 21:55
Dank je wel voor je steun! Er is iets gaande tussen de mods en vreemdgangers. Daarom is S-meds ook weggetreiterd.

Is S-meds weg?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
23-01-2021 16:01
Is S-meds weg?
Jouw internet loopt echt een maand achter geloof ik.

Zit je nog op 1G?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
23-01-2021 16:05
Jouw internet loopt echt een maand achter geloof ik.

Zit je nog op 1G?

Inbellen met een modem denk ik...
missie_m schreef:
23-01-2021 16:01
Is S-meds weg?
Weggetreiterd door de “dames” van het minnaressentopic. Ze houden niet zo van de waarheid en eerlijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven