Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
10-07-2020 17:04
Waarom zouden hier niet precies dezelfde forummers en discussies ontstaan als in al die andere napraat- en meldtopics?
Waarschijnlijk omdat alles wat niet napraten is gegumd gaat worden?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik vind het ook bizar dat iemand een topic opent met ik verdenk buurman D dat hij het met buurrvouw A doet en de andere buurvrouw C verdenkt mij weer dat ik het met D doe..

Maar toch..

zal ik daar wel een kijkje nemen in dat topic..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:15
Reden: Offtopic
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
10-07-2020 17:08
Ik wil ff napraten over dat ik vind dat de mods vast wel hun best willen doen maar zich in mijn ogen toch wel echt heel erg laten piepelen door wat forumers. Waarom nu een napraat 2.0 openen over waar napraat 1 eigenlijk voor bedoeld is en niet gewoon eens duidelijk zijn in napraat 1 over wat wel en niet kan. Alsof de onzinkletsers daar de dienst uit maken. Van wie is dit forum nou?

Mja, ik vind dit wel een goed initiatief van de mods.
Het is al zo vaak geprobeerd, van Napraat een topic maken waar gediscussieerd kan worden over topics maar het blijft vooral een hangplek waar gebbetjes rondgaan.
Dus ik ben er blij mee, al heb ik nu even verder weinig te melden want niets op mijn lever. Op dit moment, althans :biggrin:
zazamaenade wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:20
0.06% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-07-2020 17:13
mods zijn gaaf
Nou,....ietsjes meer daadkrachtig en korte metten maken met overduidelijk slap geouwehoer zou fijn zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Sjezus.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:21
Reden: Quote verwijderd
80.18% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar hier mogen we dus praten over wat er in napraat gebeurt?

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:22
Reden: Offtopic
35.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
10-07-2020 17:19
Mja, ik vind dit wel een goed initiatief van de mods.
Het is al zo vaak geprobeerd, van Napraat een topic maken waar gediscussieerd kan worden over topics maar het blijft vooral een hangplek waar gebbetjes rondgaan.
Dus ik ben er blij mee, al heb ik nu even verder weinig te melden want niets op mijn lever. Op dit moment, althans :biggrin:
Maar dat is toch ook prima, dat het een hangplek is? Maar noem het dan ook gewoon een hangplek en laat daar ook gewoon de normale huisregels gelden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
[...]

:facepalm:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:25
Reden: Quote verwijderd
76.07% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:25
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.35% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:26
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.48% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:26
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.19% gewijzigd
Froezel schreef:
10-07-2020 17:11
Bizar!!!!!
Dat er een 2e topic geopend moet worden omdat mensen zich niet zouden durven te mengen in het andere topic....
Nou, inderdaad.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 20:27
Reden: Offtopic
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Krijg je zo niet een tweedeling op het forum? Met lekker alles dubbel? Er zijn toch ondertussen genoeg andere nieuwe topics om dingen te melden en over na te praten?
Hier mag je praten wat er in napraat gebeurd. maar in napraat mag je niet praten over wat er in napraat 2.0 gebeurd.

vandaar 2.0
de verbeterde versie
Dus die opmerking over mij en het warme bad had hier gemoeten en niet daar?
Ik word vooral moe van mensen die het ineens ontzettend leuk vinden om de mensen van de oude napraat weg te zetten als gemene heksen. Weten jullie: die mensen zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Mensen met hangups, mensen met soms behoorlijk grote problemen. Maar in het kader van integer forummen mogen jullie die mensen ineens wel schofferen en te kakken zetten.

Beetje hypocriet niewaar.
Alle reacties Link kopieren
hannaa46 schreef:
10-07-2020 17:25
Dus die opmerking over mij en het warme bad had hier gemoeten en niet daar?
Yep! Een half uur geleden mocht het nog daar.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
10-07-2020 17:25
Hier mag je praten wat er in napraat gebeurd. maar in napraat mag je niet praten over wat er in napraat 2.0 gebeurd.

vandaar 2.0
de verbeterde versie
Ze zuipen daar teveel wijn.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 17:26
Ik word vooral moe van mensen die het ineens ontzettend leuk vinden om de mensen van de oude napraat weg te zetten als gemene heksen. Weten jullie: die mensen zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Mensen met hangups, mensen met soms behoorlijk grote problemen. Maar in het kader van integer forummen mogen jullie die mensen ineens wel schofferen en te kakken zetten.

Beetje hypocriet niewaar.
:worship:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-07-2020 17:21
Maar dat is toch ook prima, dat het een hangplek is? Maar noem het dan ook gewoon een hangplek en laat daar ook gewoon de normale huisregels gelden.

Precies.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 17:26
Ik word vooral moe van mensen die het ineens ontzettend leuk vinden om de mensen van de oude napraat weg te zetten als gemene heksen. Weten jullie: die mensen zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Mensen met hangups, mensen met soms behoorlijk grote problemen. Maar in het kader van integer forummen mogen jullie die mensen ineens wel schofferen en te kakken zetten.

Beetje hypocriet niewaar.
Mattie. Zo eens :cheers:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dit is dus PRECIES eender wat er in de oorspronkelijke napraat gebeurt : hihihi hahaha wat zijn we toch grappig. Wat een potten die de ketels verweten, zeg. Bah.
Als er niks valt na te praten moet je hier niet zijn. Wil je “ hihihi- wat - een- gekke-forummer-ben-ik-toch “ -doen, dan moet je een kletstopic openen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
*
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:33
Reden: omdat ik mij zo had voorgenomen niet in dit topic te reageren en nu deed ik het toch
99.59% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven