Napraat, deel 134 (met geklets)

05-08-2020 20:37 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 134!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:00
Maar ik vind het ook wel mooi geweest met me inhouden en gepast negeren. Als iemand zin heeft om de literaire idioot te spelen dan kom ik je met liefde en plezier een welgemikte tekst voor je kloten geven.

Een nieuwe naptraat.
Een nieuw geluid.
Naptraat! Leuk! Ik doe mee!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Solomio schreef:
05-08-2020 21:12
Maar je kunt gewoon binnenvallen en meelullen.
Als er niet op je gereageerd wordt zie je wel weer.
:cheer:
Felidaes schreef:
05-08-2020 21:10
Ik wil heel graag, maar het gaat soms gewoon te snel.

Geen probleem. De helft hier loopt op de feiten vooruit en de andere helft is mosterd. Daar tussen zijn er wat zwevende kiezers die ook niet weten wat het recept van de dag is :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Wijndruifje schreef:
05-08-2020 21:12
Ik ook, maar soms zijn er ineens 20 blz bij en kan ik niet meer volgen. Maar het is hier altijd zo gezellig :-D
Jij mag blijven. :thumbsup:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
05-08-2020 21:00
:rofl:


En hoi Derry! en Moonenz en Felideas.
Hoi Maud! Gaat t nog goed met je gebit?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Dank voor het uitnodigende welkom hier....

Dus, wie moet er weg?
Ik heb de pb niet gekregen dus misschien ben ik het wel.
DerryGirl schreef:
05-08-2020 21:15
Hoi Maud! Gaat t nog goed met je gebit?
Ja, vooralsnog zijn er vandaag nog geen tanden of kiezen uitgevallen. :-D
Peixe schreef:
05-08-2020 21:12
Oh maar die is al een poosje weg toch.

Ja het was ook niet deze week maar een tijdje geleden toen ie nog niet op de camping zat. Maar het gaat om het principe.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 05-08-2020 21:16
0.22% gewijzigd
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:00
Maar ik vind het ook wel mooi geweest met me inhouden en gepast negeren. Als iemand zin heeft om de literaire idioot te spelen dan kom ik je met liefde en plezier een welgemikte tekst voor je kloten geven.

Een nieuwe naptraat.
Een nieuw geluid.

Sluit ik me bij aan. Ben d'r echt goed klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
05-08-2020 21:15
Dank voor het uitnodigende welkom hier....

Dus, wie moet er weg?
Ik heb de pb niet gekregen dus misschien ben ik het wel.
We maken er een poll van.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ooooh nou dat is wel een beetje een gevalletje pot verwijt de ketel dat hij een .... (ik kan echt niet op het juiste onstafbare woord komen) is
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:16
Ja het was ook niet deze week maar een tijdje geleden toen ie nog niet op de camping zat. Maar het gaat om het principe.
Ik geloof er geen... snars! geen sikkepit! van dat die op een camping zit. Met mensen eromheen.
Felidaes schreef:
05-08-2020 21:13
:cheer:
Haaaaaaai!



Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hee, wat leuk, nieuwe napraters! Is de napraat zo opgehemeld door andere forummers, dat iedereen er ineens bij wil horen? :hello:

LeFleurNoir, wat fijn dat je kat weer wat beter is. Scheefje :heart:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-08-2020 21:17
Ik geloof er geen... snars! geen sikkepit! van dat die op een camping zit. Met mensen eromheen.
:HA:
Later is nu
Dreamer schreef:
05-08-2020 21:17
Hee, wat leuk, nieuwe napraters! Is de napraat zo opgehemeld door andere forummers, dat iedereen er ineens bij wil horen? :hello:
Ja het is een beetje zoals wanneer seriemoordenaars in de gevangenis ineens allemaal liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken krijgen.

Maar echt superkinderachtig om mensen 'weg te willen', van mij mag iedereen blijven. Ik vind het wel grappig en na een tijdje krijgen ze een afkoelban van een weekje, niks mis mee.
Dreamer schreef:
05-08-2020 21:17
Hee, wat leuk, nieuwe napraters! Is de napraat zo opgehemeld door andere forummers, dat iedereen er ineens bij wil horen? :hello:

LeFleurNoir, wat fijn dat je kat weer wat beter is. Scheefje :heart:

Krijgen we dat weer. Voor je het weet vergeet je op iemand zijn eten te reageren en hebben we een fittie.
Wijndruifje schreef:
05-08-2020 21:12
Ik ook, maar soms zijn er ineens 20 blz bij en kan ik niet meer volgen. Maar het is hier altijd zo gezellig :-D
Hoooooi!


Afbeelding
Wat tof dat zich meer napraters melden :D Gewoon lekker meekletsen, niemand hier merkt het als je een keertje wat pagina's mist, je kunt altijd aanhaken.
Murrmurr schreef:
05-08-2020 21:18
Ja het is een beetje zoals wanneer seriemoordenaars in de gevangenis ineens allemaal liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken krijgen.

Maar echt superkinderachtig om mensen 'weg te willen', van mij mag iedereen blijven. Ik vind het wel grappig en na een tijdje krijgen ze een afkoelban van een weekje, niks mis mee.
Of ze worden het vanzelf zat en dan verdwijnen ze in het intergalactische niets. Ik lig er ook niet wakker van hoor.
Dus het gaat om een hele oude pb en dat is nu ineens een drama?
Marana schreef:
05-08-2020 21:20
Wat tof dat zich meer napraters melden :D Gewoon lekker meekletsen, niemand hier merkt het als je een keertje wat pagina's mist, je kunt altijd aanhaken.

Eigenlijk lullen we allemaal maar wat in ruimte :rofl:
-Shifty- schreef:
05-08-2020 21:16
Ja het was ook niet deze week maar een tijdje geleden toen ie nog niet op de camping zat. Maar het gaat om het principe.

Wees de wijste en stop is geen goed idee?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
05-08-2020 21:20
Wat tof dat zich meer napraters melden :D Gewoon lekker meekletsen, niemand hier merkt het als je een keertje wat pagina's mist, je kunt altijd aanhaken.
Of je schrijft iets wat al besproken is en dan roept er iemand dat je wel alles moet lezen.

En dan denk je: ja daahaaaaag, ik heb een leven.

Of je denkt: oooooo, eng.
En dan kom je nooit meer terug.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
05-08-2020 21:21
Dus het gaat om een hele oude pb en dat is nu ineens een drama?
Ik was ook al teleurgesteld. Dacht dat we fijn een nieuwe fittie hadden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven