Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
VANTA schreef:
27-09-2020 11:01
Wordt het een soort Tweakers hier?

Please nee.
Luci_Morgenster schreef:
27-09-2020 11:13
De stofzuiger.

Ik moet nu wel een nieuwe halen. Maar luchtte lekker op.
Dat geloof ik! En ik had dat best willen aanschouwen. Misschien dat ik er ook lekker op los ga beuken. Je hebt me geïnspireerd. :proud:
Star3 schreef:
27-09-2020 11:12
Kletsen is wat anders dan een vraag plaatsen die ook in een topic had gekund. DMM mag dat ook niet blijkt tekens weer, dus jij ook niet. Had prima in een topic gekund.
Het was niet als vraag bedoeld, maar als iemand een idee had hoorde ik dat natuurlijk graag....

Zal vraag verwijderen..
Ook al was het als klets bedoeld
Waarom moet iemand weer onnodig interessant doen door haar titel in het Engels neer te zetten? “Stay at home mom” in plaats van een “Thuisblijfmoeder”?
#ZinloosEngels
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Lessandmore schreef:
27-09-2020 11:31
Het was niet als vraag bedoeld, maar als iemand een idee had hoorde ik dat natuurlijk graag....

Zal vraag verwijderen..
Ook al was het als klets bedoeld
Niet zo zwaar opnemen! Maakt toch niet uit, alles mag hier geschreven worden.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-09-2020 09:44
Ik vind zulke topics tenenkrommend. Mannen en vrouwen zijn helemaal niet zo verschillend. Mensen daarentegen wel.
Vrouwen schijnen iets moeilijker te zijn dan mannen :proud:

Uit een onderzoekje bleek (nee ik heb geen link) Dat koppels van twee vrouwen vaker scheidden dan man-vrouw koppels en dat koppels van twee mannen juist minder vaak scheidden dan man-vrouw koppels.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
doornroosje9 schreef:
27-09-2020 11:35
Niet zo zwaar opnemen! Maakt toch niet uit, alles mag hier geschreven worden.

Dat betekent niet dat alles maar toegejuicht moet worden toch.
Star3 schreef:
27-09-2020 11:12
Kletsen is wat anders dan een vraag plaatsen die ook in een topic had gekund. DMM mag dat ook niet blijkt tekens weer, dus jij ook niet. Had prima in een topic gekund.
Een wasmachine of stofzuiger als onderwerp heeft op mij in elk geval niet de impact die een baby met een wanhopige moeder met een slechte relatie hebben. Ik vind het nogal een verschilletje in de napraat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik vind het beide een eigen topic waard. Heeft niks met napraten of kletsen te maken m.i.
oudebaas schreef:
27-09-2020 11:39

Uit een onderzoekje bleek (nee ik heb geen link) Dat koppels van twee vrouwen vaker scheidden dan man-vrouw koppels en dat koppels van twee mannen juist minder vaak scheidden dan man-vrouw koppels.
Zou bij mij iig wel zo werken.. Met vrouwen sneller ruzie

Wat heel goed aan mij kan liggen hoor.
PoezzinBoots schreef:
27-09-2020 11:41
Ik verwachtte ook helemaal geen toejuichen. Zelfs geen advies, wat uiteraard wel oké was. Gewoon ff mijn frustratie dat mijn wasmachine het niet deed.

Net als iemand zijn auto het niet deed en daardoor te laat kwam en hoopt dat schade meevalt.

Niks meer en niks minder.

Toejuichen... Neuh.
Onaardig doen.. Ook niet nodig toch? Zeg dan gewoon ff niks is onderwerp zo weer overgegaan in ander onderwerp.
Of je reageert iets minder gevoelig. Wat een drama om niks.
Lessandmore schreef:
27-09-2020 11:43
Zou bij mij iig wel zo werken.. Met vrouwen sneller ruzie

Wat heel goed aan mij kan liggen hoor.
Yup. -)
PoezzinBoots schreef:
Tuurlijk niet, maar ik zou er mij niets van aantrekken. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Oudblond schreef:
Een wasmachine of stofzuiger als onderwerp heeft op mij in elk geval niet de impact die een baby met een wanhopige moeder met een slechte relatie hebben. Ik vind het nogal een verschilletje in de napraat.
x1000
Lessandmore schreef:
27-09-2020 11:46
Ik verwachtte ook helemaal geen toejuichen. Zelfs geen advies, wat uiteraard wel oké was. Gewoon ff mijn frustratie dat mijn wasmachine het niet deed.

Net als iemand zijn auto het niet deed en daardoor te laat kwam en hoopt dat schade meevalt.

Toejuichen... Neuh.
Onaardig doen.. Ook niet nodig toch? Zeg dan gewoon ff niks is onderwerp zo weer overgegaan in ander onderwerp.
Hier wat koffie....Afbeelding
Heb je nodig.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:03
11.44% gewijzigd
PoezzinBoots schreef:
27-09-2020 11:49
Of je reageert iets minder gevoelig. Wat een drama om niks.
Gevoelig?
Ik huil niet of zo. Leg uit wat reden van mijn reactie was.
Wie maakt er hier nou drama?
Je wordt wel heel erg herkenbaar zo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Luci_Morgenster schreef:
27-09-2020 11:50
Yup. -)
Ik wacht het moment af dat jij een keer aardig op mij gaat reageren.

Met jou zou ik iig snel ruzie hebben wat in dit geval niet automatisch aan mij zou liggen.
Jij maakt drama Lessandmore. En dat hoeft helemaal niet. Mijn bericht was helemaal niet als kritiek bedoeld, maar als grapje. Ik ging er zelfs nog overheen met mijn overleden stofzuiger. Neem effe een chill pil en relax.
oudebaas schreef:
27-09-2020 11:39

Maar je conclusie, dat vrouwen dus iets moeilijker zijn, is jouw interpretatie.

Mijn interpretatie zou bijv kunnen zijn dat vrouwen beter alleen kunnen zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lessandmore schreef:
27-09-2020 12:03
Ik wacht het moment af dat jij een keer aardig op mij gaat reageren.

Met jou zou ik iig snel ruzie hebben wat in dit geval niet automatisch aan mij zou liggen.
Huh?

Ik was serieus, het ligt altijd aan jezelf als je wel of niet met een hele sekse beter kan opschieten. Is het niet qua karakter dan wel qua generaliseren en en ouderwets denken.

Verder geen idee wanneer ik onaardig op jou hebt gereageerd?
Ik ken je verder niet. Of ben je een oude bekende en moet ik nu weten wie je bent?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:06
7.63% gewijzigd
Oudblond schreef:
Mee eens.

David Dunning
Lessandmore schreef:
27-09-2020 11:46

Toejuichen... Neuh.
Ik las de reactie van Vanta helemaal niet onaardig, integendeel zelfs, ze was blij dat zij ook ff haar apparaten-narigheid kon spuien.

David Dunning
Oudblond schreef:
O eens hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven